Нестандартний урок української літератури у 6 классі на тему: "Свято гумору", спрямовний на розвиток у дітей критичного і логічного мислення, прищеплення любові до читання гумористичних творів.
(урок української літератури у 6 класі Автор - учитель української мови і літератури Мар’їнської ЗОШ І – ІІІ ст.. № 2, Донецької області Майорчикова Вікторія Вікторівна
Номер слайду 2
Тема: Свято гумору Мета: викликати інтерес до читання літератури взагалі й гумористичної зокрема, розвивати кмітливість, артистичність, зв‘язне мовлення, образне і логічне мислення; виховувати почуття гумору, оптимістичне світобачення, почуття міри й такту.
Номер слайду 3
Розпишіть слово “гумор” за асоціаціями. Г - гарний У - усмішка, успіх М - молодість, мистецтво О - образність, образ Р - радість, регіт, розум
Номер слайду 4
Гумор – це… Комічне – це… Сатира – це… Назвіть жанри гумористичних творів. Назвіть авторів гумористичних творів. Які гумористичні твори ви читали? Який найбільше сподобався і чим саме? Чим відрізняються гумористичні твори від інших творів? Які засоби виразності ви знаєте? Для чого потрібні гумористичні твори?
Номер слайду 5
З‘єднати епітети зі словами з віршів С.Олійника та П. Глазового, до яких вони відносяться. клас нова запорожець добрая пісня найвищий коляска славний ласка дитяча
Номер слайду 6
боки всі прем‘єра любий роль третя синочок перша дія найважча ---------------------------------------------------------- будинки чиста мова перше вимова культурні діло бездоганна люди нові
Номер слайду 7
“Мати з сином розмовляє”. “Онучок”. “У письмовій формі”. “Єдиний вихід”. “Скромність”. “Молодята”. “Увертюра”. “Афіша”. “Пробний виїзд”.
Номер слайду 8
У бороді гречка цвіте, а в голові й на зяб не орано. Нема краще за мене та за попову свиню. Добрий, як із верби молоко, а з верби петрушка. Дай, Боже, нашому теляті вовка з‘їсти. Хоч вовки коня і з‘їли, та ми воза не дали. Добридень на Великдень, будьте здорові з Новим роком! З одної мухи язиком зшиє два кожухи. Не показуй пугачеві дзеркало – він і сам знає, що красень. Білолиця як мазниця, чорногрива як руде теля. На городі бузина, а в Києві дядько.
Номер слайду 9
Яким стане білий камінь, якщо його викинути в Чорне море? Що стоїть між вікнами і дверима? Через що ти ходиш до школи? Як сказати одним словом – суха трава? Як написати в трьох клітинках – мерзла вода? Без чого не можна хату збудувати? В якому місяці люди найменше хліба їдять? Який рік тягнеться один день? З якого посуду не їдять? Чим вечір кінчається, а ранок починається? Що на голові по місту ходить? Що треба для обіду? Ким бігала корова, коли маленькою була? На яке питання не можна відповісти “так”? Чого на ярмарку не купиш?
Номер слайду 10
ХОДИТЬ КВОЧКА КОЛО КІЛОЧКА, ВОДИТЬ ДІТОЧОК КОЛО КВІТОЧОК.
Номер слайду 11
Намалювати кота із закритими очима.
Номер слайду 12
Гумористичні твори вчать нас бути… к_ _ _ _ _ _ ими г_ _ _ ими ч_ _ _ ими д_ _ _ _ _ ими м_ _ _ ими д_ _ _ ими ч_ _ _ ими
Номер слайду 13
Як не візьмемось за розум, то нас так притисне, що почнемо краще жити тоді, як рак свисне. Павло Глазовий
Номер слайду 14
Доповнити речення, що відображають враження від вивченої теми, уроку. Я …… Я ..... Я …… Я …… Я ……