12345678 91. В геометрії її доводять.2. Одиниця вимірювання кутів.3. Кут, міра якого більша за 90º, але менша ніж180º.4. Вони є і в квадраті, і в кімнаті.5. Сума їх дорівнює 180º та вони мають спільну сторону.6. В сьомому вона - алгебра та геометрія, у першому-…?7. За її допомогою будують відрізки.8. Кут мірою 90º.9. Він допомагає побудувати прямий кут
Номер слайду 5
1 ТЕОРЕМА2 ГРАДУСТУПИЙ34 КУТИ5 СУМІЖНІ6 МАТЕМАТИКА7 Л ІНІЙКА8 ПРЯМИЙ9 КОСИНЕЦЬ
Номер слайду 6
Трикутник та його елементи. Рівні трикутники.
Номер слайду 7
Трикутники навколо нас
Номер слайду 8
Землеміри Стародавнього Єгипту для побудови прямого кута користувались таким способом. Мотузку ділили вузлами на 12 рівних частин і кінці зв'язували. Потім мотузку розтягували на землі так, щоб утворився трикутник зі сторонами 3,4 і 5 поділок.
Номер слайду 9
ЕВКЛІД ( 356-300 до н. е.), Стародавньогрецький філософ, математик. Автор книги «Начала»
Номер слайду 10
Один з найдавніших існуючих рукописів «Начал» (фрагмент ІІ книги), знайдений в Єгипті, датується приблизно 100 роком Книга «Начала» складається з тринадцяти частин. У I частині описуються властивості трикутників .
Номер слайду 11
АВС ∆ АВС, ∆ АСВ , ∆ ВАС , ∆ ВСА ,∆ САВ, ∆СВА. Вершини - А ,В, С. Сторони - АС ,АВ , ВС. < А , < САВ , <ВАС < В , < АВС , <СВА, < С, <ВСА ,< АСВ. Р = АВ+ВС+АС
Номер слайду 12
Класифікація за сторонамирізностороннійрівнобедренийрівносторонній
Номер слайду 13
Класифікація за кутамигострокутнийпрямокутнийтупокутний
Номер слайду 14
На рисунку знайти та назвати трикутники. А М В ДК О
Номер слайду 15
Практична роботаІ 1. Побудуйте трикутник АВС. Всі кути гострі. 2. Виміряйте сторони і обчисліть периметр ІІ 1. Побудуйте трикутник МКД. Кут Д = 90⁰. 2. Виміряйте сторони і обчисліть периметр. ІІІ 1. Побудуйте тупокутній трикутник ЕОР. 2. Виміряйте сторони та обчисліть периметр.
Номер слайду 16
Вишиванка
Номер слайду 17
Два трикутники називаються рівними, якщо при накладанні вони суміщаються. ∆КМР=∆ВАС М М К Р КМ=ВА, МР=АС ,КР=ВС.<К=<В , <М =<А ,< Р =< С А В С
Номер слайду 18
Робота в групах. Відомо, що ∆ PQE=∆ MNK. Виконайте рисунок. Заповніть пропуски: PQ=...; QE=...; MK =...;
Номер слайду 19
Робота в групах Анаграми ИТКУ НИККУТТРИ МЕТРРИПЕ ДРЕБЕРІВНОНИЙ РІЯМЕГЕО ОСТОНАР КУТИТРИКУТНИКПЕРИМЕТРРІВНОБЕДРЕНИЙГЕОМЕТРІЯ СТОРОНА
Номер слайду 20
Задачі1. Одна сторона трикутника в 3 рази більша за другу, а третя дорівнює 10 см. Периметр трикутника 54 см. Знайти невідомі сторони трикутника. 2. Одна сторона трикутника на 5 см більша за другу, а третя дорівнює 12 см. Периметр трикутника 45 см. Знайти невідомі сторони трикутника.3. Одна сторона трикутника на 8 см менша за другу, а третя дорівнює 14 см. Периметр трикутника 68 см.
Номер слайду 21
Бліц опитування. Що називають периметром трикутника?Яку фігуру називають трикутником?Які трикутники називають рівними?Як називають рівні сторони в рівних трикутниках ? Види трикутників.
Номер слайду 22
Домашнє завдання. Опрацювати § 11, розв’язати задачі № 138,143. (серед.рів.), № 144 (дост.рів.), №140(висок.рів.). Творче завдання: Як за допомогою лінійки побудувати кут, рівний даному?