В народі кажуть, що письменник живе в своїх книжках, скульптор – у створених ним скульптурах, а вчитель у думках і справах своїх учнів. Я намагаюсь, щоб мої учні з почуттям вдячності згадували нашу школу, тому що від самовідданої праці, невичерпної енергії, громадської активності вчителя залежить майбутнє нашого народу.
Об’єднання активного і інтерактивного процесу 4 Уміння урівноважувати у своїй свідомості різні точки зору1 Уміння піддавати ідею м’якому скепсису2 Моделювання систем доказів, на яких базуються різні точки зору3 Перевірка окремих ідей на предмет їх використання5 Переоцінка та переосмислення понять та інформації.6 Здатність знайти необхідну інформацію та використовувати її самостійно373 Самостійно приймати рішення48 Критичне мислення – це …
Досягнення з викладання предмету2015-2016 н. р. - ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (Гардаш В., 8 клас);2016-2017 н. р. – ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (Гардаш В., 9 клас);2016-2017н.р.- ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (Гардаш І., 6 клас);2017-2018 н. р. - ІІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (Гардаш В., 10 клас);2017-2018н.р.- ІІ місце в ІІ етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з математики (Гардаш І., 7 клас).2018-2019н.р.- відкритий урок на тему « Чотирикутники» (8 клас);2018-2019н.р. – захист проекту « Енциклопедія чотирикутників».
Рецепт учительського щастя. Візьміть чашу терпіння, Налийте туди повне серце любові, Вкиньте дві пригорщі щедрості, Хлюпніть туди ж гумору, Посипте добром, Додайте якомога більше віри, І все це добре перемішайте. Потім намажте на шматок відпущеного вам життя І пропонуйте всім, кого зустрінете на своєму шляху.