Презентація "Особливості роботи груп продовженого дня в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової освіти"

Про матеріал
Розкрито особливості роботи групи продовженого дня, надано рекомендації щодо річного плану роботи, показано окремі аспекти роботи вихователя
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Особливості роботи груп продовженого дня в умовах впровадження нового Державного стандарту початкової освіти. Заступник директора з навчально-виховної роботи. КЗШ №123 Окуненко Тамара Олександрівна

Номер слайду 2

“Духовний світ маленької дитини не можна зводити лише до навчання… Дитина має бути не лише школярем, а перш за все – людиною з багатогранними інтересами, запитами, прагненням…”В. О. Сухомлинський

Номер слайду 3

В школі працюють дві групи продовженого дня:- для учнів 1-х класів;-для учнів 2-4-х класів.

Номер слайду 4

Єдиним документом у плануванні роботи є перспективний план вихователя групи продовженого дня який передбачае: Концентрацію знань, умінь і практичних навичок вихователя у виборі засобів виховної роботи;Можливість здійснення адміністрацією школи всебічного контролю за виконанням вихователями своїх обов’язків;Планування та організацію різних видів виховної роботи, спрямованих на колектив та особистість учня.

Номер слайду 5

Розділи перспективного плану вихователя групи продовженого дня. Вступ (аналіз рівня вихованості дітей групи);Організація духовного розвитку (моральне, естетичне, превентивне, трудове, громадське, екологічне, військово-патріотичне виховання);Заходи з охорони здоров'я та фізичного розвитку дитини;Робота з батьками.

Номер слайду 6

Зразок перспективного плану роботи вихователя груп продовженого дня: Річний план виховної роботи групи продовженого дня ( 2-4 класи)Вихователь: ________________________________    м. Кривий Ріг20__

Номер слайду 7

Вступ . Аналіз рівня вихованості дітей групи. Завдання на наступний навчальний рік. Групу продовженого дня 2-4 класів на перше вересня 2012 року сформовано із учнів 2кл. (14 осіб), 3 кл. (7 осіб) , 4кл. (9осіб)Усього за списком 30 дітей. У такому складі група працює перший рік.Із 14 учнів другого класу хороші здібності мають учні – Васюхно А., Горовенко Д., Іванова Д., Токар К., Шумейко Д., Сорока А.. Такі учні (Томенко Р., Желяніст О., Зубенко В., .) мають середні здібності, володіють початковими навичками самостійної роботи, але потребуютьсистематичної індивідуальної допомоги з математики. Два учні (Кравченко Р. і Кузів С..) програмовий матеріал засвоюють повільно і з великими труднощами, значно відстають у рівні розумового розвитку від своїх однолітків. Вони погано читають, не завжди розуміють прочитане, логічне мислення відсутнє.. Серед учнів третіх класів добре навчаються -4учні, потребують індивідуальної допомоги вихователя під час виконання домашніх завдань - 3 (Чепель Д., Могіляс К., Швець Д.)Серед учнів четвертих класів добре навчаються -5учнів, потребують індивідуальної допомоги вихователя під час виконання домашніх завдань - (Середін А., Нестрижений А.). Частина учнів відзначається низьким рівнем вихованості, зокрема схильністю до бійок. Особливо агресивний характер мають четверо хлопців -, Швець Д.,Юдін Ю. Ці учні потребують глибокого вивчення їх особистості, виявлення причин агресії та всебічної педагогічної уваги. У зв'язку з цим основними завданнями на наступний навчальний рік є: формування навичок здорового способу життя в дітей через забезпечення їхнього фізичного, емоційного, психологічного благополуччя;виховання дисципліни, культури поведінки в школі і поза нею; згуртування учнівського колективу групи продовженого дня, формування навичок взаємодопомоги, взаємоповаги, уміння співчувати, співпереживати чужому болю та невдачам; формування культури фізичної і розумової праці , пізнавальних інтересів;Необхідно сприяти вихованню інтересу до навчання, щоб кожен учень відчував радість від своїх навчальних та особистих досягнень, інтерес до нових знань, а для цього навчально-виховний процес в групі продовженого дня слід будувати на засадах особистісно зорієнтованого підходу до вихованців. Важливе значення у зміцненні педагогічного впливу на дітей має планування позаурочної навчально-виховної роботи, яка планується на півріччя і робочий день. Плануючи її, педагог керується указами Президента України, уряду України, відповідними нормативними документами Міністерства освіти і науки України. План роботи групи продовженого дня на півріччя розробляє вихователь і узгоджує його з планами позаурочної роботи вчителів, з учнями яких вони спільно працюють.

Номер слайду 8

ІІ. Організація духовного розвитку. Естетичне виховання{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}1вересень“Краса природи в пісні і слові”. Відповідальний2“Краса природи в пісні і слові”.3“Таємниця однієї картини”.4“Музична спадщина рідного краю”.5жовтень“Краса природи в мистецтві”.6“За народними ремеслами”.7“Мистецькими стежками рідного краю”.8«Пісня рідного краю»9листопад«Вчимося етикету»10“Танок осіннього листя”.11.“У царині мистецтва”.12 Я вишиваю рушничок”.13грудень“Архітектурні перлини рідного краю”.

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}14“Музика поруч з нами”. Відповідальний15«Мистецька галерея зими».16“Письменники рідного краю”.17січень«Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, цирку, на виставку тощо)»18“Музична мозаїка”.19.«Світ казки».20“Народ скаже як зав’яже”.21.лютий«Музичні фантазії».22.«Мистецтво ляльки»23.“Чарівне слово поезії”.24.“Мистецькі шедеври”.25.березень“Музика в природі: пори року”.26.«Прекрасне очима дитини».27.«Казкова феєрія».28.“Українська співаночка”. 29.квітень“Хоровод весняних квітів”.30.“Турнір знавців поезії”.31.“Народ скаже як зав’яже”.32.травень“Краса природи рідного краю”.33.«Культура поведінки: ідемо до театру (музею, кінотеатру, цирку, на виставку тощо)» 34.«Музичні фантазії».35.”Абетка мистецтва”.

Номер слайду 10

МОРАЛЬНЕ ВИХОВАННЯ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ з/п. Дата проведення. Зміст виховного заходу Відповідальний1вересень„Бути совісним означає...” -бесіда2“Мій товариш”.-диспут3“Моя іграшка – тобі”-бесіда4“Буду гідним скрізь і всюди, щоб нести Вам радість, люди!” бесіда5жовтень“Про справжню дружбу”.6“Школа вишуканих манер”.7“Ти – вихована дитина?”.8“Турбота. Діти допомагають дітям”.9листопад“Як би я вчинив…”10“Шануй батька й неньку”11“Вчимося бути добрими людьми”.12“Якщо ти погано вчинив”.13грудень“Мій день, мої вчинки”.14“Чужого горя не буває”.

Номер слайду 11

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}15“Якщо твій друг помилився...”Відповідальний16“Як і чим випробовується дружба”.17січень“Про правила товаришування”.18“Ти знаєш, що ти людина?”.19.“Гляди, не забудь - людиною будь!”.20“Народна мудрість про добро, совість, ввічливість, справедливість, чесність”.21.лютий„Хочу і треба”.22.“Розкажи мені про себе”.23.“Подаруй свято іншим”.24. Слово не горобець – вилетить не піймаєш”.25.березень“Вихована людина: яка вона?”.26.“У добрі справи ти вклади прекрасні прояви душі”.27.“ Заповіді людяності ”.28.“Спілкуємося та діємо”.29.квітень“Скарбничка мудрості”.30.“Тлумачний словник ввічливих слів”.31. Ввічливість – основа виховання. "Азбука ввічливості".32.травень“Все починається з родини”.33.”Чарівні слова відкривають серця”.34.“Відкриваємо скриньку добрих справ”.35.“Школа гарної поведінки”.

Номер слайду 12

ЕКОЛОГІЧНЕ ВИХОВАННЯ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ з/п. Дата проведення. Зміст виховного заходу Відповідальний1вересень“Чистий клас”.2“Збережемо чистим довкілля”.3“Себе я бачу в дзеркалі природи”.4“В усі пори року прекрасна земля”.5жовтень“Знай, люби, бережи”.6“Подарунки осені”.7“На квіти осені чарівні подивись”.8“Заповідні місця мого краю”.9листопад“Збережемо красу природи. 10“Тварини моєї місцевості”.11“Екологічна стежка ”.12“Ти відповідальний за тих, кого приручив”.13грудень“Природа в загадках, прислів’ях, приказках та віршах”.14"Птахи в нашому житті" – екологічна ігрова програма.

Номер слайду 13

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}15“Тварини взимку потребують твоєї допомоги”Відповідальний16“Жива ялинка хай росте”.17січень“Жива і нежива природа”.“18«Таємниці природи»19."Як зимують птахи і звірі? Турбота людей про птахів і звірів узимку" - бесіда.20 Проект “Встанови годівничку”."21.лютий“Якби тварини вміли говорити”.22.“Знайди скарби природи рідного краю”.23. Конкурс малюнків „Природа і людина”.24. Червона книга України25.березень“Збережемо природу рідного краю”.26.“Вода – безцінне багатство. Бережіть її”.27."Екологічними стежками, або на лісовій галявині". Дидактичні ігри з природознавства та екології.28."Моя улюблена квітка". Складання усного твору з елементами опису29.квітень“Зустріч пернатих друзів”.30. Вікторина-гра „Що покласти в рюкзак для мандрівок”31. Екологічні катастрофи. “Дзвони Чорнобиля”.32.травень“В усі пори року прекрасна земля”.33.“Я – маленька частиночка Природи”.34."Сонце, повітря і вода – найкращі друзі" – бесіда.35.“До природи – не неси шкоди”.

Номер слайду 14

ГРОМАДЯНСЬКЕ ВИХОВАННЯ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ з/п. Дата проведення. Зміст виховного заходу Відповідальний1вересень“Та земля мила, де мати народила”.2“Моя рідна Україна”.3“Символи моєї держави”.4“Знай і поважай Герб, Прапор і Гімн своєї Батьківщини”.5жовтень“Ми - українці”.6“У країні рідної мови”.7“Мова рідна, слово рідне”.8“Правовий букварик”.9листопад„Я маю право... кожна людина має право”.10“У нас одна Батьківщина – наша рідна Україна”.11“Славетні українці”. 12“Кожному мила своя сторона”.13грудень.«Рід, родина, рідня»14.«Моя рідна вулиця”.

Номер слайду 15

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}15“Я – маленький громадянин”. Відповідальний16“З чого починається Вітчизна? ”.17січень“Чи знаєш ти свій край?”.18“Древній Київ – столиця України”.19.“Легенди мого краю”.20„Одна єдина на цілім світі...”.21.лютий“Люби і знай свій рідний край”.22.“Люди, які прославили мій край”.23.“І живе калина на папері”.24.“Сторінки історії мого міста (села)”.25.березень“Всі народи України живуть в злагоді та мирі”.26.«Немає прав без обов’язків».27."Український рушник" – виховна година.28.“І синє небо, і жовте колосся”.29.квітень“Традиції мого народу”.30.„Конвенція ООН та Конституція України про права дітей”.31.“Я – громадянин України і пишаюсь цим”.32.травень„Пам’ятаймо героїв”.33.„Вчинок, відповідальність, наслідки”.34.“Наша Вітчизна - Україна”.35.“Моя країна моїми очима”- виставка малюнків

Номер слайду 16

ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}№ з/п. Дата проведення. Зміст виховного заходу Відповідальний1вересень“Бджілка мала, та й та працює”.2“Ми працю любимо”.3«Чи знаєш ти ціну праці?»4“Калейдоскоп професій”.5жовтень“Працьовита родина”.6“Подарунки власноруч”.7“Допоможи книзі!”.8“Праця – джерело життя і головна його прикраса”.9листопад“Праця прикрашає людину”.10“До джерел народних ремесел”.11“Мої досягнення”.12“Усі професії потрібні, усі професії важливі ...”13грудень“Цінуймо працю інших”.14 Підготовка до новорічного свята. Виготовлення новорічних листівок, сніжинок.

Номер слайду 17

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}15“Майстерня Діда Мороза”. Відповідальний16“Подарунки молодшим друзям”.17січень“Землю сонце прикрашає, а людину – праця”.18“Місто веселих майстрів”.19.“Коли я виросту... ”.20“Про двох братів – Умійка та Неумійка”.21.лютий“Як організувати себе”.22.« Ну-мо , хлопці!» ( конкурси для хлопців)23.“Ціна твого підручника”.24.“Наші захоплення”.25.березень“Кращий мамин помічник”.26.“Подарунки матусям і бабусям”.27.“Господарочка” ( конкурс для дівчат)28.“Вчись учитись, щоб уміти трудитись».29.квітень“Люди, які працюють поруч”.30.“Книжкова лікарня”.31.“Праця годує, а лінь – марнує”.32.травень. Чисте подвір’я33.“Працьовита родина”.34.“Книга скаржиться! Книга дякує!”.35.“Мої досягнення”.

Номер слайду 18

ІІІ. Заходи з охорони здоров'я та фізичного розвитку учнів. Вирішення завдань фізичного виховання у ГПД реалізується через цілісну систему фізичних вправ і рухів, що організованіу такі форми занять: фізкультурні паузи під час виконаннядомашніхнавчальнихзавдань; прогулянки; спортивні години. Передбачається, що вони повинніпроводитисящодня і вирішуватитакізавдання:створення умов активноговідпочинкуучнів; зняттярозумовоїнапругизішколярів; протидіярозвиткунадмірногостомлення; забезпеченняефективноговідпочинку;підвищеннязагальної й розумовоїпрацездатності; цікаве та змістовнепроведеннядозвілля;удосконаленняфізичногорозвитку і руховоїпідготовленостішколярів. Найкращим часом для початку проведення спортивних годин є зниженняпрацездатності. Доведено, щопісляпідйомупрацездатностішколярів з 8 до 11 годининадалівідбуваєтьсяїїзниження, а до 14 годининайбільшінтенсивно. Одночаснофіксується і інтенсивнезниженнярухливостінервовихпроцесів. Це характерно для всіхшколярів. Однак в учнівмолодшихкласіврівеньпрацездатностінижчий,аперіоднайбільшефективноїроботикоротший. Томуоптимальним часом для проведення «Годинфізичноїкультури» є час після 12 години. Середнятривалістьзаняття:для першогокласу становить 35—45 хвилин; для других-четвертих— 45—60 хвилин і залежитьвідбагатьохобставин:втомиучнів, характеру попереднього і наступноговидівдіяльності, погодних умов. Для формуваннянавичок здорового способу життя в ГПД проводятьсявікторини, бесіди, ігри, КВК тощо. Бажанозалучати до їхорганізаціїбатьків. Батьки можутьтакождопомогтизробитисаморобнийінвентар для фізкультурних занять. Важливоюумовоюзбережен­няздоров'я є дотримання правил особистоїгігієни. Вихователь пови­нен стежити за миттям рук, дотриманнямчистотиприміщень та по­вітряного режиму, охайністюодягу, вдаючися до оригінальнихзвань, нагород (медаль Мийдодира, звання «Король чистоти» тощо).

Номер слайду 19

ІV. РОБОТА З БАТЬКАМИЗв´язок школи і сім´ї проходив через батьківські збори, комітет, лекторії, листування з батьками, анкетування, індивідуальні бесіди. В процесіспілкуваннябатьків і вихователявстановлювалися особистіконтакти, формувалисявзаємнівимоги і побажання. Для повноцінної роботи, вихователю необхідно скласти план спільної роботи з батьками. В роботі були передбачені різні форми спілкування: не лише надання батьками теоретичних знань та практичних умінь, а й залучення їх до виховної роботи з учнями у класі, до обміну досвіду родинного виховання, до творчих зустрічей, а саме:1) регулярніпедагогічнібесіди по програмі, складеній на основіпевного контингенту учнівбатьків;2) груповіконсультації з окремихпитаньвиховання і навчання;3) індивідуальніконсультації батькам;4) залученнябатьків до педагогічноїсамоосвіти, наданнядопомоги в ційсправі;5) батьківськіконференції по обмінудосвідомсімейноговиховання;6) педагогічнідиспути, вечоризапитань та відповідей з проблем виховання та ін. Для того, щоб батьки вихованців мали змогу ознайомитися з планом роботи ГПД, було складено щотижневі циклограми розкладу занять у ГПД.

Номер слайду 20

V. Індивідуальна робота вчителя/вихователя ГПД з учнями. Перш ніж проводити індивідуальну роботу з учнями, вихователю необхідно володіти даними про кожного з них, знати їх психологічні особливості. Глибокі знання загальних основ індивідуального підходу до учнів дають змогу педагогам кваліфікованіше використовувати прийоми педагогічного впливу. У процесі виховної роботи застосовують такий прийом як навіювання. Завдання його – вселити в учня віру у правоті його дій. Прийом довіри базується на переконанні, що в кожній людині є багато позитивного, і на це необхідно опиратися, щоб досягти успіхів. Педагог продумує створення такої ситуації за якої позитивні якості можуть проявитися. В індивідуальній роботі часто використовують прийом залучення учнів до цікавої діяльності. Учень забуває про свої шкідливі захоплення, у нього проявляються добрі наміри, що дають паростки позитивних якостей. Приступаючи до індивідуальної виховної роботи з учнями, які мають відхилення в поведінці і важко піддаються вихованню, вихователі повинні глибоко вивчати психолого-педагогічні особливості учня. Форми і методи роботи з учнями залишаються загальновідомими з урахуванням специфічних особливостей дітей. У процесі виховання "проблемних учнів” індивідуальна робота займає провідне місце. Від її умілої організації залежить час виправлення таких школярів.

Номер слайду 21

Основні напрямки індивідуальної роботи вихователів з учнями:·       вивчення індивідуальних особливостей, специфіки умов їх розвитку;·       встановлення міжособистісних контактів із кожною дитиною;·       створення у класному колективі умов для прояву і розвитку реальних і потенційних можливостей учнів, задоволення соціально цінних і особистісно значущих інтересів та потреб учнів;·       вивчення та врахування в роботі стану фізичного, психічного та соціального здоров’я учнів;·       розв’язання питання соціальної адаптації учнів в умовах дитячого та педагогічного колективу;·       надання індивідуальної допомоги учням, які мають проблеми в адаптації до життєдіяльності класу, відносин з учителями, вихователями, іншими членами колективу навчального закладу;·       превентивна робота з учнями "групи ризику” (що виховуються у неблагополучних сім’ях, схильні до правопорушень, мають шкідливі звички);·       сприяння вихованцям у діяльності з самопізнання, самовизначення, саморозвитку;·       діагностика результатів навчання, виховання і розвитку кожного учня, облік їхніх особистих досягнень.

Номер слайду 22

Вимоги до організації виконання домашніх завдань в групі продовженого дня

Номер слайду 23

Розуміння учнями поставлених перед ними навчальних завдань;Урахування вікових та індивідуальних особливостей школярів, їхніх пізнавальних можливостей, специфіки кожного начального предмета, складності матеріалу, характеру завдань та ін.;Формування загально навчальних умінь і навичок (уміння правильно розподіляти час, встановлювати послідовність виконання завдань, виділяти головне, використовувати попередньо вивчений матеріал, застосовувати раніше набуті знання);

Номер слайду 24

Самопідготовка: Дотримання гігієнічних і педагогічних вимог. Раціональна організація роботи. Особлива увага дітям з ослабленим здоров’ям Врахування специфіки навчального предмету. Розвиток пізнавальних можливостей учня, їхніх вольових якостей та уподобань.Індивідуальні домашні завдання, спрямовані на дослідницьку, пошукову діяльність

Номер слайду 25

Вимоги до організації самопідготовки1. Організаційно-дисциплінарні: Чітке дотримання початку і кінця самопідготовки;Свідоме підпорядкування учнів вказівками вихователя;Наявність необхідного приладдя, підручників, словників;Забезпечення порядку на робочому місці;Економне і повне використання часу, відведеного на самопідготовку;Дотримання правил проведення самопідготовки.

Номер слайду 26

Правила для учнів: Раціонально використовувати час;Працювати самостійно;Надавати товаришам можливість працювати ефективно;Сумлінно виконувати домашні завдання;Користуватися додатковими джерелами знань;Самостійно обирати методи виконання завдання;При необхідності звертатись за допомогою до консультантів;Перевіряти роботи товаришів, виконавши своє завдання.

Номер слайду 27

Гігієнічні вимоги: Рівномірна і достатня освітленість;Систематичне переміщення учнів протягом місяця;Підтримання нормального температурного режиму;Регулярне провітрювання;Особиста гігієна;Надання перерв;

Номер слайду 28

Дидактичні вимоги: Постійна тривалість занять;Поетапна перевірка виконаних завдань (самоперевірка, взаємоперевірка, перевірка вихователем);Індивідуальна робота зі слабо встигаючими;Регулювання обсягу і характеру домашніх завдань, відповідно до Положення про групи продовженого дня.

Номер слайду 29

Виховні вимоги: Відмова від застосування будь-яких методів покарання;Використання різних форм заохочень;Толерантне ставлення до учнівських помилок.

Номер слайду 30

Структура самопідготовки. Підготовча робота: Обладнання кабінету;Підготовка учнів до самостійної роботи;Вивчення вихователем обсягу та змісту домашніх завдань.

Номер слайду 31

Організація самостійної роботи: Чіткий інструктаж щодо виконання роботи;Визначення порядку виконання домашніх завдань;Визначення часу на виконання кожного завдання;Значення програмного матеріалу;Поєднання фронтальної, групової, індивідуальної роботи;Дотримання культури розумової праці;Раціональне використання часу;

Номер слайду 32

Підбиття підсумків: Самоконтроль;Взаємоконтроль;Само оцінювання; Взаємооцінювання;Оцінювання вчителем. Відзначення старанних.

Номер слайду 33

Необхідною вимогою методики організації самопідготовки у початковій школі є проведення фізкультхвилинок. 1. Активний руховий режим2. Підвищення загальної працездатності.3. Поліпшення дитячого здоровья.4. Зняття втоми5. Нормалізація уваги і активності 6. Відновлення сили 7. Створення робочого настрою. 8. Підвищення дисциплінованості

Номер слайду 34

Часові рамки самопідготовки:2 клас – 45 хвилин 3.клас – 1 год. 10 хвилин4 клас – 1 год. 30 хвилин

Номер слайду 35

Функції самопідготовки ДидактичніЗакріплення і поглиблення знань школярів;Застосування набутих знань у практичній діяльності;Узагальнення і систематизація;Підготовка до засвоєння начального матеріалу.

Номер слайду 36

Розвиток ініціативи, пізнавального процесу, розумової та творчої діяльності Розвивальні:

Номер слайду 37

Виховні: Формування стійких мотивів навчальної діяльності;Стимулювання інтересу школярів до самостійної роботи;Формування навичок культури розумової праці, самоорганізації і самоконтролю.

Номер слайду 38

Форми узгодження роботи вчителя і вихователя ГПД: Усне й письмове взаємне інформування педагогів (зошити взаємодії);Участь у засіданнях методичних об’єднань, педагогічних читаннях, науково-практичних конференціях;Розроблення спільними зусиллями окремих тем;Відвідування вчителями групи продовженого дня, допомога вихователю і учням у раціональній організації виконання домашніх завдань;Допомога вихователя вчителеві в організації самостійної роботи учнів на уроках.

Номер слайду 39

Номер слайду 40

Номер слайду 41

Форми організації заходів з трудового навчання. Година праціЕкскурсіїБесіди. Виставки. Трудовий десант. Ділові ігри. Вікторини. Конкурси

Номер слайду 42

Номер слайду 43

Вимоги до організації та проведення рухливих ігор

Номер слайду 44

Назвати гру. Пояснити її основний зміст, правила. Розподілити ролі. Роздати іграшки та атрибути. У процесі гри керувати її перебігом, націлювати гравців на прояв творчості. Вимагати від гравців свідомої дисципліни. Стежити за емоційністю, мовою, мімікою, жестами. Регулювати психічне та фізичне навантаження. Слідкувати за пульсом гравця. Організовано закінчити гру. Проаналізувати її хід. Оголосити висновки та пропозиції.

Номер слайду 45

Класифікація рухливих ігор:

Номер слайду 46

Ігри без розподілу на групи. Перехідні до командних. З розподілом на групи. Без ведучих. З ведучими. Без входження гравців у контакт.Із входженням гравців у контакт.

Номер слайду 47

Розподіл рухливих ігор на групи за певними ознаками:

Номер слайду 48

За ступенем складності та змісту;За віком дітей з урахуванням їхніх вікових особистостей;За видами рухів;За фізичними якостями;Підготовка до окремих видів спорту.

Номер слайду 49

Формула креативного вихователя ГПД

Номер слайду 50

(ООП+ДГ+ЗМ+С2+БД)*ІМ=КВ

Номер слайду 51

ООП – особистісно орієнтований підхід ДГ – демократизація і гуманізація. ЗМ - зацікавлення та мотивація. С - співпраця

Номер слайду 52

БД – безперервність і динамізмІМ – інвестиції в майбутнєКВ – креативний вихователь

pptx
Додано
6 березня 2019
Переглядів
3191
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку