Тема уроку: Урок розвитку зв’язного мовлення. Складання тексту за поданим початком,кінцівкою та ілюстраціямимета: навчити учнів складати зв’язний текст за поданим початком, кінцівкою та ілюстраціями; сприяти збагаченню та активізації словникового запасу школярів; виховувати любов до рідного слова, працелюбність.
ІІ. Актуалізація опорних знань1. Гра “ Три кольори”Нумо, діти, всі разом. Пригадаємо гуртом,Що учора ми вивчали ?рід іменника- Тож давайте ми пограємо. Й правила всі пригадаємо. Зараз перед вами будуть з̕являтися малюнки. Ви по черзі будете їх називати та вказувати рід іменника піднявши відповідний колір .( якщо чоловічий рід піднімаємо синій колір, якщо жіночий – червоний, середній – зелений).
2. Робота за ілюстраціями підручника (с. 112)— Розгляньте малюнки, на яких зображено подальші події.— Куди ховав свої рушнички павучок?— Яка біда спіткала нашого героя?(Тільки от біда — рушників стало такбагато, що вже й скриня не зачиняється.)— До кого павучок вирішив звернутися за допомогою?— Яких комах він зустрів у лісі?— Хто стояв посередині кола?(Золотокрила бджілка)— Як ви вважаєте, що святкували комахи?(День народження бджілки)