Презентація на тему уроку: "Стандартний вигляд числа"

Про матеріал
сприяти засвоєнню учнями змісту понять «стандартний вигляд числа», «порядок числа»; сформувати вміння застосовувати вивчені поняття для запису даного числа у стандартному вигляді і визначення його порядку; розвивати розумову активність, логічне мислення, інформаційну та математичну компетентності учнів, використовуючи міжпредметні зв’язки математики з біологією, географією, хімією, фізикою, медициною, інформатикою та астрономією, розвивати уміння обґрунтовувати і використовувати отримані знання по темі « Стандартний вигляд числа»; виховувати культуру математичного запису та мовлення, інтересу до математики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Тема уроку: Стандартний вигляд числа

Номер слайду 2

Мета уроку :сприяти засвоєнню учнями змісту понять «стандартний вигляд числа», «порядок числа»; сформувати вміння застосовувати вивчені поняття для запису даного числа у стандартному вигляді і визначення його порядку;розвивати розумову активність, логічне мислення, інформаційну компетентність учнів, використовуючи міжпредметні зв’язки математики з біологією, географією, хімією, фізикою, медициною, інформатикою та астрономією, розвивати уміння обґрунтовувати і використовувати отримані знання по темі « Стандартний вигляд числа»;виховувати культуру математичного запису та мовлення, інтересу до математики.

Номер слайду 3

Число керує світом( Піфагор )Епіграф уроку:

Номер слайду 4

Включати мікрофон за вимогою вчителя;Цінувати час;Бути активними;Правило піднятого смайлика. Правила уроку:

Номер слайду 5

Кросенс : « Що об’єднує всі ці поняття?»

Номер слайду 6

Запрошення Стандартний вигляд числа запрошує вас до віртуальної подорожі Країною Чисел. Під час подорожі ви побуваєте у дивовижних мікро та макро світах . Вас чекаєють цікаві зустрічі з Числами Ліліпутами та Числами Велетнями. Зручний комфорт під час віртуальної подорожі вам гарантує керівник туристичного бюро Стандартний Вигляд Числа.

Номер слайду 7

Придбання квитків Завдання 1. Інтерактивна вправа « Віртуальний мікрофон» Завдання 2. встановити відповідність між першим стовпчиком та другим: 1. 10 000 А. 100 2. 0,000001 Б. 102 3. 1 В. 10-3 4. 100 Г. 104 5. 0,001 Д. 105 6. 100000 Е. 10-6 Ж .106

Номер слайду 8

Відповіді до встановлення відповідності:1 Г 2 Е 3 А 4 Б 5 В 6 Д

Номер слайду 9

Подорож розпочинається…Мікросвіт. Макросвіт

Номер слайду 10

Зупинка « Теоретична»Стандартний вигляд числаɑ∙10 ⁿ, де 1 ≤ɑ˂10 , n - порядок числа,показник степеня єцілим числом.

Номер слайду 11

Алгоритм запису числа у стандартному вигляді: . ɑ∙10 ⁿ 1. Поставити кому в числі ɑ так, щоб в цілій частині була одна цифра відмінна від нуля. 2. Порахувати кількість цифр на які змістилась кома. 3. Визначити знак порядку числа n :n>0 , n<0,якщо b >10 якщо b <1 (, переносимо кому вліво) (, переносимо кому вправо)

Номер слайду 12

а) Представте число 3540000 у стандартному вигляді і назвіть порядок числа: 3540000=3,54∙106 порядок числа : 6 б) Представте число 0,00248 у стандартному вигляді і назвіть порядок числа: 0,00248=2,48∙10-3 порядок числа: -3 Зупинка « Практична»Наприклад:

Номер слайду 13

Зупинка « Пізнавальна»Використання мікро та макро чисел у різних галузях :

Номер слайду 14

У біологіїМаса крила мухи 5∙ 10⁻⁸ кг. Маса кoлібрі 0,0017 кг= 1,7 ∙ 10⁻³кг

Номер слайду 15

У хіміїРадіус молекули води0,000 000 000 028 м = 2,8 ∙ 10⁻¹¹ м. Маса атома водню0, 000 000 000 000 000 000 000 000 17мг = 1,7 10⁻²⁵ мг

Номер слайду 16

У фізиці Маса електрона 9,1 ∙ 10⁻³¹ кг

Номер слайду 17

У медицині Радіус еритроцита 0,000 003 75 м =3,75∙ 10⁻⁶м

Номер слайду 18

У мікробіологіїМаса бактерії 5 ∙ 10⁻¹² кг. Вірус грипу6∙ 10⁻ ¹⁹кг

Номер слайду 19

У інформатиці

Номер слайду 20

У астрономіїМаса Місяця 7,4 ∙ 10²²кг. Маса Землі 6 ∙ 10²⁴ кг. Маса Сонця 2∙ 10³⁰ кг. Маса Галактики 2,2∙ 10⁴¹ кг

Номер слайду 21

Зупинка « Стандартна»Робота в групах.№245 Запишіть число у стандартному вигляді. та вкажіть порядок числа:

Номер слайду 22

1). 3400=3,4∙ 10 ³2). 15=1,5 ∙10¹ 3). 0,0046= 4,6 ∙10⁻³ 4). 0,000008 = 8 ∙ 10⁻⁶ 5). 0,73=7,3 ∙10⁻¹ 6). 250 ∙10³ = 2,5 ∙ 10⁵ 7). 0,86 ∙10 ³ = 8,6 ∙ 10²8). 0,23 ∙10⁴ = 2,3 ∙ 10³9). 9300 ∙10⁵ = 9,3 ∙ 10⁸Відповіді: Зупинка « Стандартна»№245 Запишіть число у стандартному вигляді: та вкажіть пор ядок числа:

Номер слайду 23

1) 1,6∙ 10³ = 1,6 ∙ 1000= 16002) 5,7∙ 10⁶ = 5,7 ∙ 1000000 =57000003) 2,1∙ 10⁻² = 2,1 ∙ 0,01 = 0,0214) 1,1∙ 10⁻⁵= 1,1 ∙ 0,00001= 0,000011  Зупинка « Перехідна»Колективна робота№248 Запишіть число у вигляді натурального числа або десяткового дробу:

Номер слайду 24

Зупинка « Порівняльна»робота в парах№260 Яке число більше?∙ ∙ 9,7 ∙ 10¹¹ ‹ 1,2 ∙ 10¹² 9,7 ∙ 10¹¹ ‹ 1,2 ∙10 ∙ 10¹¹ 9,7 ∙ 10¹¹ ‹ 12 ∙ 10¹¹

Номер слайду 25

Зупинка « Порівняльна»№260 Яке число більше : Відповіді: 2) З,6∙ 10⁻⁵ › 4,8∙ 10⁻⁶3) 2,34 ∙ 10⁶ › 0,23 ∙ 10⁷4) 42,7∙ 10⁻⁹ › 0,072∙ 10⁻⁷

Номер слайду 26

Виконати завдання по QR – кодахhttps://learningapps.org/4312192https://learningapps.org/3837620 Зупинка « Перевірка »учні працюють самостійно

Номер слайду 27

ПІДСУМОК УРОКУ.

Номер слайду 28

Домашнє завдання: Прочитати п. 8 ст.53-56 Середній рівень: розв’язати №247, №249 Достатній та високий рівні: розв’язати № 261, №264

Номер слайду 29

Бажаю успіхів!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Шмагун Наталія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Константинова Олена Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Васильєва Світлана Григорівна
    Дуже вдячна Вам за таку презентацію. Ви талановитий педагог!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 1. Раціональні вирази
Додано
3 січня 2021
Переглядів
7011
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку