Презентація на тему "В гостях у казки"

Про матеріал
Знайомство та закріплення матеріалу про казки для збагачення знань учнів про казку, вчити впізнавати українські народні казки та називати їх, знати головних героїв та предмети про які йде мова в казці, уміти визначати з якої казки той чи інший предмет, вправляти у вмінні з частин відтворити ціле; створити атмосферу радості, насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок. Розвивати слухо-зорове сприйняття, артикуляційний апарат та усне мовлення; збагачувати словниковий запас, читацький інтерес до казок. Виховувати прагнення до добра і справедливості, взаємодопомогу, бажання працювати в колективі та брати участь в інсценізації.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Ми до тебе, казко,в гості завітали Підготувала: вчитель початкових класів Буснюк Л. В.

Номер слайду 2

Добрий день Вам добрі люди!Хай завжди Вам радість буде,Будьте здорові, щасливі, багаті,Хай лунає сміх у Вашій хаті

Номер слайду 3

Сьогодні ми казку до нас запросили, Щоб бачити її і слухати гуртом.  А казка у лісі десь там заблудилась,Давайте її погукаємо разом.

Номер слайду 4

Казка

Номер слайду 5

Станція “Казки”ТЕЛЕГРАМА1rrrr

Номер слайду 6

                                                     З'їв семеро козенят. Болить живіт.                                                                                           Дуже засмучена. Мишка розбила яєчко, прийти не зможу.                                               

Номер слайду 7

Від діда втік, від баби втік, а лисичка відпускати не хоче.                                                                                                   Ніяк не витягнемо ріпку, тому прибути не зможемо.                                                                                    

Номер слайду 8

Дзвени, дзвени, мій дзвонику. Дзвени гучніш, гучніш.І всім, хто любить казку,Допоможи скоріш.

Номер слайду 9

Казкові загадки. Любі діти, коли йшла,По дорозі це знайшла. Це хатинка невеличка, Ми у казці....  rrrr

Номер слайду 10

,,Хто до нас прийшов на свято, Вередливий та пихатий?Вередлива то коза Ми у казці ....

Номер слайду 11

Сидить півник на печі.Їсть смачненькі калачі. Тут лисичка прибігає. Мерщій півника хапає. Біжить котик рятувати,В лисиці півника забрати.          

Номер слайду 12

Знайшов півник колосок,Змолов борошна мішок. Спік негайно у печіПиріжки та калачі. Мишенят не пригощав, Бо жоден з них не помагав.                 

Номер слайду 13

Я по засіку метений, На сметані спечений. Я від баби втік,І від діда втік,І від тебе втечу

Номер слайду 14

Діточки рідненькі, діточки маленькі, відімкніться, відчиніться, ваша мати прийшла, вам молочка принесла!

Номер слайду 15

— Котику-братику, несе мене лиска по каменю-мосту на своєму хвосту. Порятуй мене!

Номер слайду 16

— Я, коза-дереза,За три копи куплена,Півбока луплена!Тупу-тупу ногами,Сколю тебе рогами,Ніжками затопчу,Хвостиком замету,—Тут тобі й смерть!

Номер слайду 17

Скільки тварин тягло ріпку ?   Хто жив у рукавичці?Кого зустрів Колобок у лісі?

Номер слайду 18

 Хто вигнав козу-дерезу із зайчикової хатки?Хто їв пиріжки у казці “ Колосок”?Хто з’їв колобка?Хто допоміг витягнути ріпку?Яка кінцівка у казки?rrrr

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Уважні слухачіstyle.text. Decoration. Underline

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Казка «Ріпка»

Номер слайду 23

Казка

Номер слайду 24

Всі разом казки згадали. Гостям нашим показали. От і казочці кінець. А хто слухав – МОЛОДЕЦЬ !

Перегляд файлу

                                           Тема. В гостях у казки

Мета: збагатити знання учнів про казку, вчити впізнавати українські народні казки та називати їх, знати головних героїв та предмети про які йде мова в казці, уміти визначати з якої казки той чи інший предмет, вправляти у вмінні з частин відтворити ціле; створити атмосферу радості, насолоди від творчості, поповнити знання учнів про тематику казок. Розвивати слухо-зорове сприйняття, артикуляційний апарат та усне мовлення; збагачувати словниковий запас, читацький інтерес до казок. Виховувати прагнення до добра і справедливості, взаємодопомогу, бажання працювати в колективі та брати участь в інсценізації.

Обладнання:  слайдопрезентація, предмети до дидактичної гри „ Чарівна скринька ", руханка .

                                                  Хід виховної години

I.Організація класу

1. Привітання.

Любі діти! До нас в клас

Завітали гості щирі

А тепер зручно сідаємо

Наш урок  розпочинаємо.

IІ. Мотивація навчальної діяльності.

Звучить казкова музика.

Вчитель: Сьогодні ми побуваємо діти, в гостях, у чудовій країні. Виникла вона дуже давно. Колись люди не вміли ні читати, ні писати. Вони не знали, що таке телевізор, літак, машина. Але мріяли літати високо, бачити одне одного здалеку. Про всі мрії вони і складали незвичайні розповіді.

1) Гра „ Букви розсипалися”.

Щоб дізнатися , в яку країну ми вирушимо, треба правильно зібрати букви і прочитати слово. Отже, це країна „ Казка ” .

Виступ дітей (вірші).

1. Казка - це світ, чарівний, незвичний,

Казка - це диво, сповнене краси.

Поринуть у казку - це дуже цікаво,

Це справді свято, радість для душі.

2. У казці звірі свою мову мають,

Дерева розмовляють, мов живі,

Добро і правда завжди зло перемагають,

Тому і люблять казку діти всі.

3. Казок чимало є на світі

І веселих, і сумних.

Хіба зможемо

Прожити ми без них?

Вчитель. Чи любите ви казки?

Нашу планету Земля населяє багато народів. І де народ не жив би — з ним живуть і його казки. Казки найрізноманітніші, але в усіх народів світу є казки про боротьбу добра та зла, про дружбу, вірність. У казках висміюють боягузів, злих і жадібних людей, а прославляють сміливих, справедливих, добрих.

ІIІ. Повідомлення теми і мети виховної години

— Сьогодні ми з вами помандруємо до «Планети чарівних казок», побуваємо діти, в гостях у казки.

— Ми побачимо, чи справді ви любите казки, чи уважні ви читачі. Вчитися поважати добро і правду, боротися зі злом і кривдою. Виховувати любов до книги.

ІІІ. Основна частина

Вчитель: Коли сьогодні вранці я йшла у школу, то зустріла листоношу, який передав цей лист і телеграми для вас. Давайте з вами відкриємо лист.

«Дорогі діти! Я хочу перевірити, чи добре знаєте ви казки.

Сьогодні я завітаю до вас, чекайте. Чарівник!»

2) Гра „Нова пошта”.

А ось і наш чарівник, він не забарився і швиденько завітав до нашого класу. А прийшов він не з порожніми руками, а зі скринькою! Для того, щоб дізнатися, що у скриньці, потрібно відгадати телеграми.

- Від дідуся втік, від бабусі втік, гуляю по лісу, прийти не зможу. (Колобок).

- З’їв семеро козенят, болить живіт, прийти не зможу. (Вовк із казки „Вовк і семеро козенят”).

- Дуже засмучена, Мишка випадково розбила моє яєчко, прийти не зможу». (Курочка Ряба). (Слайд 3 )

- Моє гусенятко десь забарилось, тому прилетіти не зможу. (Івасик-Телесик).

3) Гра „Чарівна скринька”.

- Вчитель. Ви відгадали всі телеграми, тепер подивимось що у скринці. У скринці знаходяться речі з казок. Я буду по черзі діставати якусь річ, а ви говоритимете, у якій казці вона зустрічається.

- Бинт - («Айболить»)

- Яйце - («Курочка Ряба»)

- Колосок - («Колосок»)

- Ключ - («Пригоди Буратіно»)

- Пір'я - («Кривенька качечка»)

- Рукавиця - («Рукавичка»)

- Черевичок - («Попелюшка»)

4) Гра „Так чи ні”.

Вчитель: Давайте пограємо в гру «Так чи ні». Я читатиму вам запитання, а ви бутете відповідати на запитання за допомогою Лего, як що «так» ви піднімайте зелений лего, а як що «ні» - червоний.

1. Попелюшка втратила на балу не черевичок, а бант? (Ні).

2. Старий зловив золоту рибку? (Так)

3. Звірята теремка самі собі побудували просторий будинок? (Ні)

4. Ведмідь з’їв колобка? (Ні).

5. Івасика - Телесика врятували гусенята? (Так)

6. Вовк і восьмеро козлят? (Ні)

7. Заєць побудував хатинку із льоду, а лисиця із дерева? (Ні)

8. В казці «Котик і півник» півника викрала лисиця? (Так)

- Молодці, дітки, ви були уважними.

Руханка

Вчитель. Загадки з’явились ще в сиву давнину. З давніх-давен - вона живе в народі, адже завдяки загадкам ми розвиваємо свою увагу, кмітливість. Загадка - короткий твір, в якому навмисно приховано значення якогось явища, предмета, події.

5) Гра „Казковий калейдоскоп”.(демонстраційний матеріал)

6)Інсценізація казки «Колобок»(на сцені)

IV. Підсумок виховної години

— Чого навчають нас казки?

— Казка — це дитинство людства і його мудрість. Читайте і слухайте, вивчайте і переказуйте казки. Нехай вони ідуть по світу, нехай живуть серед нас і після нас, вчать, як треба по правді жити.

До зустрічі у нових казках!

zip
Додав(-ла)
Буснюк Людмила
Додано
11 січня 2023
Переглядів
2637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку