Перевірна робота. Закріплення та узагальнення вивченого про речення

Про матеріал
Мета: повторити і закріпити знання учнів про речення; формувати навички правильного інтонування речень; вдосконалювати вміння ділити текст на речення, розвивати зв’язне мовлення школярів.
Перегляд файлу

Перевірна  робота з теми « Речення»

Прізвище, ім’я учня _________________________________        Дата___________

1 варіант
1. Поділити текст на речення.
       Синичка корисна пташка вона знищує шкідників одна сім’я синиці захищає від шкідливих комах упродовж року аж сорок дерев важко буде пташкам взимку  треба оберігати синичок

2. Визначити тип кожного речення.
Чому це так жваво струмочок співає?________________________________
Любіть і оберігайте ліси!                      ________________________________
Небо було ясне і синє.                          ________________________________


3. Поширити речення звертанням.
Обережно поводьтеся з газовою плитою!

________________________________________________________________
4. Перебудувати розповідне речення на питальне.
Перестали співати пташки у лісах.

­­­­­­­­­­­­­­________________________________________________________________


5. Перебудувати розповідне речення на спонукальне.
Діти оберігають мурашник.

­________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірна  робота з теми « Речення»

Прізвище, ім’я учня _________________________________        Дата___________

2 варіант
1. Поділити текст на речення.
        З гілки на гілку перелітають синички вони завітали в сад за поживою пташкам не складно знаходити комах і лічинок важко буде пташкам взимку людям потрібно піклуватися про пташок


2. Визначити тип кожного речення.
Чому ласкаво нам сонечко сяє?  ________________________________________
Учіться, діти!                                ________________________________________
Електрика освітлює будинки.     ________________________________________


3. Поширити речення звертанням.
Не бавтеся сірниками!

___________________________________________________________________


4. Перебудувати розповідне речення на питальне.
Загорнувся у листячко їжачок.

___________________________________________________________________

 

5. Перебудувати розповідне речення на спонукальне.
Діти оберігають мурашник.

__________________________________________________________________

 

docx
Додано
6 лютого
Переглядів
326
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку