Презентація на тему «Використання елементів STEM–освіти на уроках математики»

Про матеріал
Елементи STEАM-освіти можна використовувати на уроках математики під час розв’язування задач, в проєктній роботі та позаурочній діяльності. Це можуть бути задачі про архітектурні споруди та пам'ятки рідного міста, світу; задачі біологічного, хімічного, фізичного та географічного змісту.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Доповідь на тему« Використання елементів STEM–освіти на уроках математики »Підготувала вчителька математики. Кухтін Юлія Олександрівна

Номер слайду 2

Сьогодні в Україні відбувається процес реформування системи освіти, головним завданням якої визначено формування компетентнісно-розвиненої особистості, що здатна критично мислити, самостійно вчитись, всесторонньо збагачуватись знаннями, оцінювати власні можливості, а також орієнтуватись у сучасному інформаційно-комунікаційному середовищі

Номер слайду 3

А що таке STEM (STEАM)?

Номер слайду 4

STEM охоплює природничі науки (Science), технології (Technology), технічну творчість (Engineering) та математику (Mathematics)

Номер слайду 5

Номер слайду 6

STEАM – це не просто технічна освіта. Вона охоплює значно ширше поняття, а саме вдале поєднання креативності та технічних знань

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Леонардо да Вінчі«Мона Ліза»

Номер слайду 10

Основні ключові компетентності концепції «Нової української школи» гармонійно входять у систему STEM-освіти, створюючи основу для успішної самореалізації особистості і як фахівця, і як громадянина

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Працюючи за основними напрямками STEM-освіти, вчитель формує в учнів найважливіші характеристики, які визначають компетентного фахівця: Уміння побачити проблему; уміння побачити в проблемі якомога більше можливих сторін і зв’язків;уміння сформулювати дослідницьке запитання і шляхи його вирішення;уміння зрозуміти гнучкість як нову точку зору і стійкість у відстоюванні своєї позиції;уміння бути оригінальність, відхід від шаблону; уміння до перегруповування ідей та зв’язків; уміння до абстрагування або аналізу;уміння до конкретизації або синтезу; уміння знайти гармонію в організації ідеї

Номер слайду 13

Уроки в школі, за STEM-технологією, дозволяють не тільки вивчати теоретичний матеріал, але і закріплювати знання за допомогою можливостей практичного застосування різноманітних завдань, які можуть бути настільки цікаві, що їх трудність не викликатиме неприйняття в учнів

Номер слайду 14

Задачі з елементами STEM (STEАM)-освіти

Номер слайду 15

Елементи STEАM-освіти можна використовувати на уроках математики під час розв’язування задач, в проєктній роботі та позаурочній діяльності. Це можуть бути задачі про архітектурні споруди та пам'ятки рідного міста, світу; задачі біологічного, хімічного, фізичного та географічного змісту

Номер слайду 16

5 клас. На уроках математики, вже у 5 класі, під час вивчення тем множення натуральних чисел та множення десяткових дробів легко пояснити та практично перевірити умову рівноваги важеля, пояснити принцип його роботи, а також дослідити властивості хорд кола, що перетинаються. Знаходити добуток без змістовного навантаження не є доцільним.

Номер слайду 17

Задача № 1 У холодильнику зберігають 4 однакових контейнери із смородиною, перетертою з цукром (джерело вітаміну С). Контейнер має форму прямокутного паралелепіпеда з вимірами 15 см, 10 см, 5 см. Скільки смородини використали, якщо 1 л суміші (1дм3 ) отримують із 1,5 кг ягід.

Номер слайду 18

Задача № 2 Батьки вирішили зробити ремонт у ванній кімнаті, довжина якої 160 см ширина – 150 см. У магазині було запропоновано три види плитки для підлоги: 40×40 см по 51 грн за 1 плитку; 30×30 см по 38 грн за 1 плитку; 20×50 см по 24 грн за 1 плитку. Обчисліть: площу ванної кімнати у см2, площу однієї плитки кожного виду; кількість плиток кожного виду, потрібну для підлоги цієї ванної кімнати і їх вартість. Перевірте правильність своїх обчислень на макетах.

Номер слайду 19

Задача № 3 Школа замовила виготовити 20 стільниць для парт розміром 50 × 120 см. Вартість однієї стільниці складає 250 грн. Ми маємо 2 листи ДСП шириною 2м та довжиною 3м. Визначити, чи вистачить 2 листи та обрахувати загальну вартість замовлення, якщо фірма надає 10% знижку при замовленні на суму більшу 2000 грн.

Номер слайду 20

Задача № 4 Фірма замовила виготовлення підвісної стелі, шириною 360 см, довжиною 3 м. Обрахувати кількість упаковок, необхідних для виготовлення стелі, та вартість замовлення, якщо в одній упаковці, вартістю 200 грн, міститься 10 плиток.

Номер слайду 21

6 клас

Номер слайду 22

Задача № 1 Найпоширеніша речовина на Землі − вода. Усього лише 3% від загальної кількості води це прісна вода, решта води солона. Найсолоніше Мертве море. Мертве море розташоване на кордоні Ізраїлю та Йорданії. Відсоток солі у ньому досягає 35%. У воді Чорного моря міститься лише 1,8% солі. Обрахуйте, скільки грам солі міститься у 0,5 кг води, взятої з Мертвого та з Чорного морів. За допомогою склянок, прісної води, терезів та солі, зробіть дві склянки з тим самим рівнем солоності, що й у цих морях. Перевірте, чи однаково поводяться у цій воді різні важки (з фізичного набору).

Номер слайду 23

Задача № 2 Розрахуйте кількість інгредієнтів для приготування 20 порцій борщу з урахуванням технологічної карти. ( Одна порція – 250мл). Український борщ: технологічна карта на 1 л страви Інгредієнт Маса в грамах Буряки 150 Капуста 100 Картопля 180 Морква 50 Цибуля рібчаста 35 олія 20 Томатне пюре 30 цукор 10 Перець солодкий 25 Бульйон 600 Який відсоток уварки продуктів?

Номер слайду 24

Задача № 3 Сім’я Долларів відкрила депозит у банку. Мама поклала 11000 грн. під 15% річних, а тато – 12000 грн. під 16% річних. Яку суму матимуть кожен із них через 1 рік, через 2 роки? Чий прибуток більший? На скільки більший?

Номер слайду 25

Задача №

Номер слайду 26

6 клас

Номер слайду 27

6 клас

Номер слайду 28

Результати учасників конкурсу

Номер слайду 29

Використання STEM-освіти на практиці це прекрасна можливість навчити учнів мислити та знаходити необхідну інформацію, вирішувати складні завдання, приймати рішення, організовувати співпрацю з іншими учнями та вчителем. Учень вчиться створювати ідеї та втілювати їх в життя, презентувати результати власних досліджень.

Номер слайду 30

Впровадження в освітній процес STEM дозволить сформувати в учнів найважливіші характеристики, які визначають компетентного фахівця та дає принципово нову модель природничо-математичної освіти з новими можливостями і результатами, як для вчителів, так і для учнів.

Номер слайду 31

pptx
Додано
8 лютого 2022
Переглядів
3153
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку