Урок Додавання круглих десятків. Перетин прямих ліній. Точка перетину.
Мета: закріпити знання учня про одноцифрові та двоцифрові числа. Розвивати
обчислювальні навички додавання круглих десятків. Ввести поняття перетину ліній, точки перетину. Формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження доданка. Розвивати логічне мислення школярів. Підтримувати інтерес до науки математики і показати її зв'язок з іншими науками, зокрема, природознавством і розвитком мови.
Обладнання: набір Нумікон, картки для гри, набір двоцифрових чисел, картка для задачі, таблиця з геометричним матеріалом.
Хід уроку:
I. Організація класу.
II. Мотивація навчальної діяльності.
Ми поїдемо сьогодні в ліс, щоб ознайомитися з осіннім ранком і тваринами, які мешкають в лісі. Пам’ятай, поводитись треба чемно: не галасувати, не кричати, щоб не турбувати мешканців лісу.
ІІІ. Актуалізація опорних знань
Назви всі одноцифрові числа і виклади їх за допомогою системи Нумікон в порядку зростання.
1, 2, 3, 4, 5. 6, 7, 8, 9.
Співстав двоцифрове число з формами Нумікон
12, 24, 59, 48, 30, 73. 48.
Сонечко просить виконати завдання:
Гра «Знайдіть мені друзів» (картки)
IV. Робота над темою уроку
Сьогодні на уроці ми будемо виконувати додавання круглих десятків, а допомагатимуть нам наші нумікончики. Але спочатку пригадаємо, яка у нас пора року, місяць та число сьогодні.
Ми забули про підручник, давай хутенько його відкривай та до країни знань вирушай.
Ти дуже добре працював усно, а тепер попрацюємо в зошиті.
А зараз ми будемо розв’язувати приклади і дізнаємося скільки квіток цвіте на кожній галявині: всього у нас 8 галявин і кожна має свій приклад. Запишемо їх у зошит та будемо обчислювати. А допоможуть нам десятки з системи Нумікон.
10+10 50+20
20+30 70+20
40+60 90+10
30+50 80+20
Ти молодець, справився з завданням!
Зараз ми виконаємо рухливу вправу.
А тепер на галявину прийшли мурахи. Давай ми дізнаємося скільки їх.
Щоб краще і легше розв’язати задачу на допомогу покличемо наші нумікончики.
Запишемо задачу у зошит.
Ти молодець, так тримати!
V. Заключна частина. Рефлексія
Ти сьогодні дуже добре попрацював на уроці. Що нового ти дізнався? Чи сподобався тобі урок? Що було легко виконувати? А що далося важче?
Мені було дуже приємно з тобою сьогодні працювати. Ти чудово попрацював!
Домашнє завдання.
1. Розв’язати приклади:
10+10 50+20
20+30 70+20
40+60 90+10
30+50 80+20
2. Виконати завдання №6 ст. 8
Дякую за роботу!