11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

Презентація на тему: "Використання методу проектів як засобу формування комунікативної компетентності учнів на уроках англійської мови."

Про матеріал

Цікавий матеріал призначений для вчителів, які працюють над проектними технологіями та їх використанням на уроках, адже саме цей вид діяльності якнайкраще зможе допомогти у розвитку креативного та творчого мислення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація до уроку англійської мови у дитячому садочку. Тема: Лічба 1-10, кольори. Члени родини.

Номер слайду 2

Тема: Лічба 1-10, кольори, члени родини. Задачі: Практичні задачі: організувати ознайомлення та усне тренування у вживанні лексичного матеріалу до теми «Лічба 1-10, кольори», органІзувати повторення лексичного матеріалу «Члени родини». Освітні задачі: формувати відповідну систему лінгвістичних понять;навчити спостерігати за фонетичними, лексичними та граматичними явищами іноземної мови, навити порівнювати явища іноземної та рідної мови. Розвиваючі задачі: розвивати зорову пам’ять; розвивати вміння логічно викладати свої думки; розвивати готовність до іншомовного спілкування; розвивати мовленнєві здібності учнів:фонематичний, інтонаційний слух, здібності до імітації. Виховні задачі: виховувати ввічливість, чуйність у стосунках з товаришами, виховувати позитивне ставлення до культури іншого народу, його мови; виховувати толерантність та самостійність. Засоби навчання: аудіоматеріал до уроку, картки, додатковий матеріал. Тип уроку: Урок отримання нових знань та закріплення вже вивченого матеріалу. Форма проведення: довільна розмова, урок-гра.

Номер слайду 3

Привітання (introduction) Hello. Hello. What is your name?My name’s Arina. How are you?OK На уроці використовують пісню ( «Hello»)

Номер слайду 4

Лічба. Сьогодні ми з дітками навчимося рахувати на англійській мові, але підійдемо до цього творчо. Дітки, візьміть у руки пензлики та давай трошки помалюємо, а заразом й дамо імена нашим творінням. (діти разом з вчителем працюють з фарбами, малюючи цифри та називаючи їх двома мовами). А тепер давайте повторимо з вами числа за допомогою м’ячика та карток. (під час заняття використовуються картки з цифрами та м’яч. Цифри називають двома мовами)Тепер спробуйте самостійно скласти цифри та назвати їх англійською мовою. (використовуються пазли)А тепер давайте заспіваємо веселу пісеньку про числа. Дитина разом з вчителем співає пісню (“Numbers” Sing and dance)

Номер слайду 5

Кольори. Ми з вами навчилися рахувати, намалювали цифри. А тепер подивіться уважно на них. Якого ж вони кольору?(дітин азивають кольори українською мовою). Давай же дізнаємося як нам назвати їх англійською (вчитель називає кольори англійською, діти повторюєють. Під час розмови використовується м’яч та картки. Давайте пограємо (я буду показувати вам картинки, а ви казатимете англійською, якого вони кольору) . Якщо ви забудете, я з радістю допоможу вам згадати. Thank you very much! А тепер давайте подивимося веселу історію про кольори. (діти разом з вчителем переглядають відеоматеріал “Hugo the artist”) А тепер давайте поспіваємо с вами, щоб трошки відпочити від роботи. - Діти разом з вчителем співають пісню про кольори (“RED, BLUE, YELLOW, GREEN”)

Номер слайду 6

Родина Сьогодні ми з вами навчилися рахувати, називати кольори. Це ви тепер виконуєш просто чудово, до того ж двома мовами. А тепер ми повторимо з вами як англійською мовою ми будемо називати наших найрідніших людей. (вчитель показує картинки з родиною, а діти називають їх). It is good. Very well. Ви молодець, просто супер. А тепер давайте попрацюємо з картками для того, щоб закріпити матеріал. (вчитель разом з дітьми працює над темою «Родина», використовуючи питання “Who is this?”)

Номер слайду 7

Прощання (GOOD BYE)Ну все. Ми з вами сьогодні так багато вивчили й дізналися (вчитель та дитина повторюють вивчене). Ось й прийшов час нам з вами прощатися, але пообіцяй те мені, що ми обов’язково повернемося знову й покажемо наші нові досягнення! Ваша робота просто чудова. Дякую за співпрацю. Давайте наостанок заспіваємо прощальну пісеньку (вчитель разом з дітьми співає пісню “GOOD BYE”)Р. S. Після виконання кожного з видів діяльності, вчитель використовує оцінювання роботи у формі смайлів.

pptx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
405
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку