Цікавий матеріал призначений для вчителів, які працюють над проектними технологіями та їх використанням на уроках, адже саме цей вид діяльності якнайкраще зможе допомогти у розвитку креативного та творчого мислення.
Навчання іноземних мов у школі – це система, функціонування якої зумовлюється багатьма чинниками. Головними серед них є: характер соціального замовлення суспільства, цілі навчання та виховання, принципи і зміст навчання іноземної мови. Учитель, організовуючи навчально-виховний процес виступає активним її учасником. В процесі педагогічної діяльності він ставить перед собою запитання та завдання, шукає відповіді на них, тим самим творить власну систему роботи.
Навчальний проект – це форма організації занять, яка передбачає комплексний характер діяльності всіх його учасників з отриманням освітньої продукції за певний проміжок часу, це спільна навчально-пізнавальна, творча або ігрова діяльність учнів – партнерів, яка має спільну, узгоджені методи, засоби діяльності, спрямована на досягнення спільного результату з розв’язання певної проблеми, значущої для учасників проекту.
З використанням проектної технології створюються такі умови, за яких діти можуть навчитися: 1. самостійно отримувати знання з різних джерел; 2. користуватися цими знаннями для вирішення нових пізнавальних і практичних завдань; 3. набувати комунікативних умінь, працюючи в різних групах;4. розвивати свої дослідницькі уміння (виявлення проблеми, збір інформації з літератури, документів і так далі) 5. розвивати аналітичне мислення
Важливу роль у формуванні сучасної мовної особистості відіграє іншомовна комунікативна компетентність – найвища форма володіння мовою, спрямована на опанування всіма видами мовленнєвої діяльності, основами культури усного та писемного мовлення, базовими вміннями та навичками використання іноземної мови як засобу комунікації і міжкультурної взаємодії.