Мета- Ознайомлення з новітнім способом систематизації навчальної інформації;- Створення атмосфери співробітництва, взаємодії дорослого і дитини, орієнтованої на інтереси і можливості кожної дитини;- Розвиток допитливості, пізнавальної мотивації та навчальної активності;- Створення умов для участі батьків в спільній навчальній діяльності;
Завдання. Навчальні: - закріплення набутих знань з певної теми;- розвиток партнерських взаємин з дорослими та дітьми;- розвиток умінь узагальнювати та систематизувати інформацію;- вчити класифікувати та робити висновки;Розвиваючі: - розвивати дитячу самостійність та ініціативність;- розвивати пізнавальні та інтелектуальні здібності дітей;- розвивати пам'ять, увагу, мислення, пам'ять дітей;Виховні:- виховувати організованість у спільній діяльності;- виховувати дружелюбність;
Лепбук дослівно з англійської—«наколінна книга»: "lap" — коліна, "book" — книга. І якщо з книгою все зрозуміло,то слово "lap" має декілька значень — частина гри, етап, складати, з’єднувати внахлест. Зважаючи на неметодичність використання будь-якої гри на колінах, найбільша вірогідність правильного перекладу — складена книга чи книга етапу. Англомовні педагоги часто кажуть "lastlapbook", що означає книга останнього етапу (прим. останній етап — узагальнююча тема). Багатоваріативне слово "lap" дозволяє педагогам вийти за рамки "колін", створювати інтерактивну папку різного розміру, різної форми та пристосовувати для власної методичної цілі: навчити, розширити, закріпити, узагальнити. Зважаючи на це, лепбук може бути створений учителем, вихователем, учнем чи сумісним виконанням мами і дитини.
Лепбук – це саморобна інтерактивна папка чи зошит, в які збираються і яскраво оформлюються різноманітні пізнавальні матеріали з певної теми вивчення. Лепбук обов'язково має різні за розміром кишеньки, вставки, рухливі деталі, віконця, міні-книжечки тощо з цікавою інформацію щодо предмету вивчення
Лепбуки є різних видів:- навчальні;- ігрові;- привітальні і т.п.;Крім того для дітей різних вікових категорій рекомендується використовувати різні форми виготовлення лепбуку. Наприклад, для учнів 5-6 класів - міні-книги, тематичні міні-теки, міні-розгортки; для учнів 7-8 класів - тематичні міні-теки, міні-розгортки, Е-сторінки; для учнів 9-11 класів - тематичні міні-теки, Е-сторінки, Е- книги.
Переваги використання лепбуку в навчальному процесі: Допомогає за власним бажанням організувати отриману інформацію з вивченої теми. Сприяє кращому розумінню та запам'ятовуванню матеріалу. Зручний засіб повторення та узагальнення вивченого. Учень вчиться самостійно аналізувати та робити висновки. Лепбук можна створити на будь-яку тему.
Створення лепбуку є видом спільної діяльності дорослого та дитини. Лепбук може бути формою презентації підсумків проекту. Учень вчиться самостійно обирати та упорядковувати інформацію, потрібну для створення лепбуку. Дитина більш зацікавлена у навчанні, коли воно "оживає", до нього можна торкнутися. Виготовляти лепбук можна індивідуально, або групою, обираючи посильні завдання для кожної дитини. Лепбук є змістовним елементом розвивального середовища класу. Врешті-решт - це цікаво!