Впровадження продуктивних технологій на уроках математики. Підготувала Терехова Ірина Сергіївна
Номер слайду 2
Орієнтир змісту освіти Змінився час, змінюються і вимоги до людини, її освіченості. Життя висунуло суспільний запит на виховання творчої особистості, здатної самостійно мислити, пропонувати оригінальні ідеї, приймати сміливі, нестандартні рішення. Даючи базові знання учням в школі, треба навчити дітей учитися упродовж життя, використовувати здобуті знання у практичному житті. Тому орієнтиром змісту освіти сьогодны є розвиток життєвої компетентності учнів.
Номер слайду 3
Що таке сучасний урок? Сучасний урок – це продуктивний урок, на якому учень відтворює набуті знання при опануванні нового змісту, де школярі вчаться вчитися, бо всього навчити неможливо, але можна навчитися вчитися. Для продуктивного уроку з математики доцільно користуватися наступними кроками:- Оптимальні умови- Організація довкілля.- Позитивний настрій учителя й учня.- Загострення, фіксація й зосередження уваги.- Мета і результат: навіщо воно мені знадобиться?- Уявлення власних завдань.- Сприймання помилок як зворотна реакція. - Підготування плакатів як периферійних стимулів
Номер слайду 4
Аспекти, що впливають на результативність уроку математики1. Позитивна атмосфера уроку. 2. Формування навичок спілкування у навчальній діяльності.3. Розвиток математичного доказового мовлення.4. Розвиток сприйняття математики як частини культури людства, розвитку суспільства.5. Створення позитивної навчальної мотивації.6. Формування в учнів позитивного навчального досвіду незалежно від рівня успішності.
Номер слайду 5
Час на уроці математики можна з економити наступними кроками: Застосовувати роздавальний матеріал, зошити з друкованою основою;використовувати таблиці, опорні схеми;використовувати шаблони графіків і фігур;робота за готовими рисунками;планування завдань уроку;раціональне поєднання кількох окремих тем при вивченні;використання математичних символів, скороченого запису при розв'язуванні задач;
Номер слайду 6
Результати продуктивного навчання. Таким чином, під час продуктивного навчання, яке систематично здійснюється на уроках математики, в учнів починає діяти установка поліпшити, досягти, взаємодіяти. Для учнів поняття діяльності є центральним у продуктивному навчанні. Завдяки залученню до реальних умов індивідуальної та колективної праці, учні стають активними в тій сфері діяльності, яку вони обрали самі. Разом із педагогом учні планують та реалізують індивідуальну освітню програму, осмислюють і узагальнюють свій досвід у різних аспектах. Вони здатні самостійно одержувати знання з окремих питань і тем. Для більшості учнів навчання буде продуктом їх діяльності за умови стимулювання, порад, розв’язання проблемних питань і якісного оцінювання їх діяльності з боку педагога та однокласників. Це дає можливість особистості, яка навчається, відкрити себе. Результативність продуктивного навчання як одного з найважливіших шляхів формування життєвої і професійної компетентності для мене очевидна. Я переконана в тому, що у процесі продуктивного навчання учень: набуває досвіду практичної роботи, розвиває впевненість та відповідальність, формує здібності міжособистісного спілкування, набуває творчої самостійності.