Презетація допоможе у формуванні і закріпленні розв'язувати задачі на рух в одному напрямку використовуючи формули відстані, швидкості, часу. Розвивати обчислювальні навички, логічне мислення.
Розв’яжи задачу. Склади та розв’яжи обернену до неї. Потяг рухався 2 год зі швидкістю 75 км/год, а потім 4 год зі швидкістю 80 км/год. Яку відстань подолав потяг за весь час?
Номер слайду 5
Задача2 год – 75 км/год4 год – 80 км/год. Подолав – ? км1) 75 · 2 = 150 (км) –за 2 години;2) 80 · 4 = 320 (км) –за 4 години;3) 150 + 320 = 470 (км)Відповідь: 470 км потяг подолав за весь час .
Номер слайду 6
Обернена задача. Потяг проїхав 150 км із швидкістю 75 км/год, а потім – 320 км із швидкістю 80 км/год. За який час потяг подолав усю відстань?1) 150 : 75 = 2 (год) – за цей час проїхав 150 км;2) 320 : 80 = 4 (год) – за цей час проїхав 320 км;3) 2 + 4 = 6 (год)Відповідь: за 6 годин потяг подолав усю відстань.
Номер слайду 7
Лижнику треба подолати дистанцію 70 км. Перші 3 год він ішов зі швидкістю 12 км/год, а наступні 2 год — зі швидкістю 14 км/год. Яку відстань залишилося пройти лижнику?Виберіть зручну для себе схему аналізу та розв’яжіть задачу.
Номер слайду 8
Задача. Треба подолати – 70 км3 год – 12 км/год2 год – 14 км/год. Залишилося – ? км1)12 · 3 = 36 (км) – пройшов за 3 години;2) 14 · 2 = 28 (км) – пройшов за 2 години;3) 36 + 28 = 64 (км) – пройшов усього;4) 70 – 64 = 6 (км)Відповідь: 6 км залишилося пройти лижнику.
Номер слайду 9
Знайдіть значення виразів зі змінними.7050 – (a + b), якщо a = 2620, b = 1970.7050– (2620 + 1970) =(b – 487) – (с – 164), якщо b = 9006, с = 4050212)1)1)2)3213)(9006 – 487) – (4050 – 164) =
Номер слайду 10
Обчисліть значення виразів з іменованими числами.17 м – 5 м 45 см =1700см 26 м – 7 м 52 см = 9 т – 3 т 205 кг = 545см-2600см 752см-9000кг3205кг-