Презентація на тему: Заняття з елементами тренінгу «Лідерство – вміння надихати»

Про матеріал
Презентація на тему: Заняття з елементами тренінгу «Лідерство – вміння надихати»
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Заняття з елементами тренінгу «Лідерство – вміння надихати»  

Номер слайду 2

Лілія Крикун, методистка ОЦППСР ІФОІППО 18.08.2023р. Тема: Лідерство – вміння надихати Мета: ознайомити учасників з поняттям «лідерство» і «лідер»; стимулювати учасників у пошуках свого розуміння лідерства. Обладнання:аркуші паперу А4, олівці, фломастери, плакат з правилами групи, каркас «гора», стікери. Інформація

Номер слайду 3

І. Знайомство «Вправа «Я – квітка» Зараз я пропоную назвати своє ім’я й квітку, з якою ви себе асоціюєте у шкільному житті…  Обговорення: Чи було важко Вам підібрати квітку, яка б асоціювалася з Вами? Що ви відчували, коли уявляли себе квіткою?  

Номер слайду 4

ІІ. Вправа «Очікування» Мета: навчити учасників визначати власні очікування і мету заняття. Хід вправи: Визначіть Ваше очікування від участі в тренінгу. Запишіть їх на стікерх і прикріпіть на дошку. Біля підніжжя заздалегідь намальованої гори на клейких папірцях учні наклеюють свої очікування. Обговорення: Чи важко Вам було описати свої очікування? Як ви думаєте, Ваші очікування справдяться?

Номер слайду 5

ІІІ. Вправа «Наші правила» Мета: сприяти створенню доброзичливого, комфортного клімату в групі. Хід вправи: Для того, щоб група працювала продуктивно, щоб кожний учасник почувався комфортно і міг діяти ефективно, ми приймаємо правила групи. Правила  Бути активним;  Говорити від свого імені  Бути позитивними  Говорити коротко і по черзі  Дотримуватися регламенту  Бути толерантним Обговорення: Чи погоджуєтесь з такими правилами? Можливо хтось хоче добавити ще якісь правила?

Номер слайду 6

ІV. Саморефлексія «Прихований скарб»   Як Ви відреагуєте на таке твердження:«У підвалі Вашого будинку закопаний скарб - діжки із золотом і самоцвітами»? Варіанти відповіді: а) «Не може бути!»; б)«Тільки не в мене...»; в)«Не вірю, не говоріть дурниць!»; г)«Піду гляну, скажіть, де саме?!»; д) (Ваш варіант). Насправді, прихований скарб дійсно є в кожного з нас, і знаходиться він у підвалинах нашого розуму. Діжки із золотом — це Ваші приховані можливості, дрімаючі лідерські якості. Необхідно лише захотіти їх «відкопати», віднайти лідера в самому собі. Обговорення: - Які відчуття у Вас були, коли Ви почули таке твердження? Вам хотілося в це вірити? - Чи важко Вам було обрати один із варіантів відповіді?

Номер слайду 7

V. Інформаційне повідомлення «Молодіжне лідерство» Існує близько 130 визначень поняття «лідер». У найбільшому тлумаченні «лідер» – це людина, яка бере на себе функції управління, домінування, посідає провідне місце в групі та здатна впливати на цю групу більше, ніж будь-хто інший. Тобто, лідер – це авторитарна особистість, яка реально відіграє домінуючу роль в організації спільної діяльності та регулюванні взаємин у групі. Ейдер Джон казав: «Лідерство – це вміння ефективно спілкуватися й організовувати людей». Існують різноманітні типи лідерства:  Авторитарний. Цей стиль звертає максимальну увагу на завдання й мінімальну - на взаємини. Лідер, що використовує цей стиль, знає точно, чого він хоче й як отримати це, не заподіюючи обурення. Демократичний. Цей стиль приділяє максимальну увагу стосункам мінімальну завданням. Лідер, що використовує цей стиль, має повну довіру до людей і головним чином зацікавлений розвитком їх як індівідуальностей. Виконавець. Цей стиль приділяє величезну увагу завданню й взаєминам. Лідер, що використовує цей стиль, - хороший чинник мотивації, встановлює високі стандарти, визнає індивідуальні відмінності й використовує колективне управління. Ліберальний. Цей стиль звертає мінімальну увагу і на завдання, і на стосунки. Лідер, що використовує цей стиль, цікавиться головним чином правилами, хоче управляти ситуацією за допомогою правил і вважається добросовісним.

Номер слайду 8

VI. Вправа «Я можу бути лідером, тому що...» Мета: розвиток лідерських якостей, навички знаходити свої сильні сторони, усвідомлювати власні ресурси. Учасники по колу продовжують речення: «Я можу бути лідером, тому що у мене є така якість, як ...»   Учасники можуть використати шаблони відповідей:

Номер слайду 9

VIІ. Гра-розминка «Рамена»   Мета: сприяти налаштуванню на подальшу діяльність. Власне вправа: всі учасники сідають у коло. Спочатку повільно, а потім швидше й швидше говорять такі слова і показують руками: Голова, рамена (плечі), коліна, пальці (клацання пальцями). Коліна, пальці. Коліна, пальці. Голова, рамена, коліна, пальці. Вуха, вуста, очі, ніс. До уваги тренера: гра весела, дуже подобається й дорослим, і дітям. Наприкінці запропонуйте всім підняти вгору праву руку, опустити її собі на голову, погладити себе по голові і сказати: «Молодець! Чемпіон! Розумник(ця)!». Обговорення: Вам сподобалась така гра? Які емоції вона у Вас викликала?

Номер слайду 10

ІХ. Підсумки заняття Вправа “Приємні слова” Обговорюються всі набуті навички та важливість отриманої інформації для подальшої роботи. Потім усі встають. Кожний учасник говорить своєму сусіду (спочатку зліва, потім справа) по два компліменти. Далі всі прощаються невербально.  Обговорення: Чи сподобалося Вам заняття? З якими завданнями було важко справитися? Чи дізналися Ви щось нове для себе? Чи справдилися Ваші очікування? (Переносимо свої очікування на вершину гори).  

Номер слайду 11

Легенда про істину Істина – в серці!   Згідно зі східною легендою, боги вирішили створити Всесвіт. Вони створили зорі, сонце, місяць, моря, гори, квіти, хмари, згодом людину і наостанок – Істину. Задумалися боги над тим, куди сховати Істину, щоб людина не змогла її знайти. – Розмістимо її на найвищій гірській вершині, – сказав один. – Сховаймо її на найвіддаленішій зірці, – сказав другий. – Покладімо її на дно глибокої і темної безодні океану, – сказав третій. – Або на зворотному боці місяця, – сказав інший. Нарешті наймудріший і найстаріший бог сказав: «Ми сховаємо істину в серці людини. Вона буде шукати її у Всесвіті, не знаючи, що постійно носить її в собі» . Шукайте істину в собі, в своєму серці. Вчіться, пізнавайте й вдосконалюйте себе, – тоді зможете управляти не тільки собою, а й своїм життям. До нових зустрічей!

Номер слайду 12

Дякую за увагу Тетяна Глуханюк, методистка ОЦППСР ІФОІППО 18.08.2023р

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кучер Неля Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Пов’язані теми
Психологія, Презентації
Додано
19 березня
Переглядів
66
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку