На уроці я вивчу... На уроці мене чекає... Від уроку я очікую... |
Написання -н- і -нн- у прикметниках
1.ПРОСЛУХАЙТЕ
РЕЧЕННЯ, ВИПИШІТЬ ПРИКМЕТНИКИ З НЕ, ПОЯСНІТЬ ПРАВОПИС.
Весь ясний обрій на заході гримів (не)природним (не)рвовим громом. (О.Гончар)
(Не)велика білостінна хата купалась у квітах. (І. Цюпа) Нам (не)страшні ворожі тучі. (М. Рильський)
(Не)видимі в пущах солов’ї жагу солодку в звуки виливають. (М. рильський)
Бляшаний Несказанний
ЗАПИШІТЬ ПРИКМЕТНИКИ У |
|
|
ДВОХ СТОВПЧИКАХ. ВИЗНАЧТЕ ОЗНАКУ, ЗА ЯКОЮ ПИШЕМО -Н- ЧИ -НН- |
скляний пташиний буквений |
незрівнянний нескінченний неоціненний |
01 |
|
02 |
|
03 |
Стіна+н= -анн, -янн, Божественний
УТВОРІТЬ ПРИКМЕТНИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ СУФІКСІВ
Чавун, оса, звір, здоровий, пісок, вощина, широкий, осінь, голуб, солома, цілина, честь, родина, рано, овес, злість, страшний, бджола, ціна, рій.
Пар. 51, вивчити правила, виконати вправу 427 письмово зі стор. 179
ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА! ДЯКУЮ ЗА РОБОТУ!