Актуальність теми: Сприяє виконанню завдань Концепції національно-патріотичного виховання; Забезпечує умови для формування музичної культури школярів у процесі сприймання та інтерпретації кращих зразків української музичної культури;Сприяє патріотичному вихованню учнів на уроках музичного мистецтва.
Завдання: Пробудити у дітей інтерес до творів української культури;допомогти зрозуміти українську пісенну культуру, як одне з найцінніших духовних надбань народу;Виховання патріотичних почуттів і переконань у процесі залучення вихованців до культурної спадщини свого народу через різноманітні види мистецтва;формування гармонійно-розвиненої людини.
Види діяльності на уроці: Слухання, сприйняття музики;Розучування, виконання музичного твору;Музично-ритмічні рухи;Гра на дитячих музичних інструментах;Імпровізація і драматизація дитячих пісень. Розучування основ народного танцю, Відвідування виставок, музеїв; Участь у концертній діяльності з метою пропаганди народної творчості.
Українські народні пісні Це найбільша, найдоступніша та найпопулярніша складова українського фольклору. Тематика та жанрова палітра українських народних пісень різноманітна: героїчні, історичні, козацькі, побутові, обрядові та ігрові, жартівливі, пісні про кохання. Українська пісня – це бездонна душа українського народу, це його слава. О. Довженко
Козацькі пісніКозацькі пісні належать до тих, що створені в часи Запорозької Січі. Ці пісні дуже схожі на історичні , вони теж мають високі почуття, викликаних важливою подією, запалом і піднесенням.Інколи козацька пісня доносить до нас окремі імена. Наприклад,Петра Конашевича – Сагайдачного, Петра Дорошенка, в пісні вони представлені в одному часу.