Презентація науково-практичної роботи:"Дослідження впливу сім'ї на розвиток особистості дитини"

Про матеріал

Проблема впливу сім'ї на становлення особистості була і залишається одним з найважливіших проблем суспільства. Вирішення цієї проблеми закладено у вивченні динаміки сімейних відносин, встановленні зв'язків між особливостями дитини і методами її виховання в сім'ї та спрямуванні спільної діяльності сім'ї і школи на виховання дитини .

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Філія - Дружелюбівський НВК КЗ «Добровеличківске НВО»Дослідження впливу сім’ї на розвиток особистості дитини Роботу виконала. Силенко Ірина Сергіївна ,учениця 9 класу

Номер слайду 2

Актуальність роботи Проблема впливу сім'ї на становлення особистості була і залишається одним з найважливіших проблем суспільства. Вирішення цієї проблеми закладено у вивченні динаміки сімейних відносин, встановленні зв’язків між особливостями дитини і методами її виховання в сім’ї та спрямуванні спільної діяльності сім’ї і школи на виховання дитини .

Номер слайду 3

Робочий паспорт. Предмет дослідження: зміст, форми і методи виховання дитини в сім’ї. Об'єкт дослідження: особливості дітей шкільного віку, які виховуються в різних за структурою родинах із різним стилем виховання. Мета роботи: провести дослідження індивідуальних особливостей дітей, різних за структурою родин, їх стилі виховання і виявити, яким чином і наскільки сім'я впливає на розвиток особистості дитини.

Номер слайду 4

: Завдання роботи: - Вивчити наукову літературу по даному напрямку. - Дослідити і зробити порівняльний аналіз різних за структурою сімей, їх стилю виховання та рівня вихованості та успішності дітей.- На основі досліджень зробити висновки.- Розробити рекомендації для батьків.

Номер слайду 5

На формування особистості впливаєСпадковість Середовище Виховання

Номер слайду 6

РОЛЬ СПАДКОВОСТІТемперамент Характер Здібності Група кровіБезумовні рефлекси. Спадкові хвороби

Номер слайду 7

РОЛЬ СІМ’ЇМоральний розвиток. Фізичний розвитокІнтелектуаль-ний розвиток

Номер слайду 8

Схема стилів сім’ї за Е. Шефером

Номер слайду 9

Допомога Співробітництво. Взаєморозуміння. Байдужість. Недбалість. Вимогливість. Владність. Строгість Поблажливість. Надмірна опіка

Номер слайду 10

Сім’ї за структурою. БагатодітніЗ єдиною дитиною. Неповні Повні

Номер слайду 11

Рівні вихованості

Номер слайду 12

Рівень навчальних досягнень

Номер слайду 13

Структура родин

Номер слайду 14

Стилі виховання

Номер слайду 15

Порівняльний аналіз

Номер слайду 16

Результати проведення порівняльного аналізу рівня дітей{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Прізвище, ім’ядитини. Стиль виховання До експерименту. Після експерименту. Силій Аліна. Ліберальний. Низький. Середній Куречен Аліна. Ліберальний. Низький. Низький. Куречен Крістіна. Ліберальний. Низький. Середній. Терзян Діана. Авторитарний. Низький. Середній. Терзян Тетяна. Авторитарний. Середній. Достатній. Терзян Артем. Авторитарний. Середній. Достатній. Онищенко Максим. Потуральний Середній. Середній Пекний Олександр. Потуральний Низький Середній

Номер слайду 17

Результати дослідження свідчать, що соціально-психологічна адаптація дітей шкільного віку прямо залежить від процесу і характеру міжособистісної взаємодії в сім’ї, де батьки і діти виступають активними сторонами. Таким чином, в загальному комплексі факторів, які впливають на формування особистості, найвизначнішим є характер взаємин у родині. Висновок

Номер слайду 18

pptx
Додано
6 серпня 2018
Переглядів
2099
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку