Формула успіху вчителя. Любов до дітей , помножена на невтомну працю та постійне самовдосконалення;Любов до професії;Висока науково- теоретична , методична та психолого-педагогічна підготовка вчителя;Постійна самоосвіта;Прагнення до самовдосконалення.“Учитель готується до найкращого урокувсе життя . Щоб дати учням іскорки знань вчителеві треба ввібрати ціле море світла”В. О. Сухомлинський
Основні принципи роботи вчителя. Підвищувати свій професійний рівень;Не зупинятися на досягнутому;Впроваджувати інноваційні методики викладання;Створювати комфортні умови навчання ;Розвивати критичне мислення учнів;Стимулювати учнів до спілкування англійською мовою;Сприяти розвитку загальної ерудиції учнів.
Мета досвіду. Формувати ключові компетенції особистості;Розвивати критичне мислення;Забезпечувати активну взаємодію всіх учнів для розвитку комунікативних навичок;Формувати мотивацію до навчання і здобуття знань самостійно;Забезпечувати необхідні умови для розвитку творчої особистості;Формувати оптимальну модель навчання і виховання учнів , спрямовану на творчу реалізацію особистості;Сприяти розв’язанню пізнавальних і практичних завдань , які використовуються у повсякденному житті .
Актуальність досвідуІнтеграція України у світову спільноту потребує досконалого володіння іноземними мовами. Тому основною метою навчання англійської мови у загальноосвітніх навчальних закладах є розвиток можливостей учнів використовувати іноземну мову , як інструмент у діалозі культур цилівізацій сучасного світу.
Соціокультурна компетенція. Соціокультурна компетенція – це знання культурних особливостей носія мови , його традицій, норм поведінки і етикету , уміння розуміти і адекватно використовувати їх у процесі спілкування ,залишаючись при цьому носієм рідної культури. Це основний орієнтир для формування комунікативної лінгвістичної компетенції. Формування соціокультурної компетенції в своїй основі має на меті інтеграцію особистості в систему світової та національної культури. Соціокультурна компетенція входить до ряду ключових компетенцій , якими повинна оволодіти молода людина для успішної адаптації у сучасному світі і яка є ефективним засобом формування навичок 21 століття .
Цілі соціокультурного навчання. Практичне опанування іноземною мовою; Оволодіння усіма мовними засобами для здійснення іншомовного міжособистісного спілкування ;Збагачення духовного світу особистості; Отримання та розширення знань про культуру країни , мову якої вивчається ;Виховання особистості високого морального гатунку засобами іноземної мови ;Формування позитивних рис характеру.
Формування соціокультурної компетенції буде успішним при систематичному виконанні вправ , які передбачають розвиток умінь. Проводити паралелі між двома культурами;Вибирати соціокультурні явища ;Оцінювати соціокультурні події та відмінності; Висловлювати власну думку ;Формувати асоціативне уміння та естетичні почуття; Висловлювати своє відношення до історичних подій іншомовної культури ;Формувати позитивне відношення до культури , мови що вивчається;Інтерпретувати соціокультурну інформацію для формування умінь критичного мислення ;Коментувати іншомовний матеріал соціокультурного змісту.
Методична робота вчителя Участь у роботі шкільного методоб’єднання вчителів англійської мови ;Участь у роботі творчої групи вчителів англійської мови громади;Участь у педагогічних конференціях , професійних вебінарах;Участь у Всеукраїнському майстер-класі від Go Global на тему “Організація англомовних розмовних клубів з іноземними волонтерами “ ;Модератор англомовних розмовних клубів від Go Global ;Координатор міжнародного конкурсу з англійської мови “ Олімпіс “.
Досягнення моїх учнів. Участь у олімпіадах з ангілійської мови: -Ратушняк Анна 1 місце 2023 -Ленч Наталія 2 місце 2023 Участь на краще декламування сонетів В. Шекспіра: -Морондель Аліна 1 місце 2022 -Марчук Анна 3 місце 2023 Участь у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт “ What do I love Ukraine for” -Медведчук Ульяна , диплом 2 ступеня 2022 - Марчук Анна , диплом 2 ступеня 2022
Мої досягнення. Англомовні розмовні клуби з іноземними волонтерами від Go Global , модератор травень-червень , жовтень , грудень 2023. Проведення Всеукраїнського майстер-класу для вчителів англійської мови з методики організації дитячих розмовних клубів з іноземними волонтерами . Координатор Міжнародного конкурсу з англійської мови “Олімпіс”. Участь у письмовому конкурсі від Voice of America Learning English та Go Global на тему “ Teach about Ukraine” , листопад 2023. Участь у проекті ENGin 4 EDU. Участь у проекті “Exploring and Enacting Holistic Language Pedagogies”, січень 2023 – листопад 2024 .