Презентація. "Навчальні проекти на уроках української мови та літератури"

Про матеріал

Головне завдання презентації полягає в тому, щоб навчити дітей самостійно працювати, здобуваючи нові знання. Проект – комплекс дій, який спеціально організовано вчителем, самостійно виконується дітьми. Проекти за своєю структурою максимально наближені до наукових досліджень. Виділено кілька етапів у роботі над проектом. Показано як застосовано проектну технологію на уроках і в позаурочний час. Завдання вчителя – навчитися розумно використовувати комп'ютерні технології, не забуваючи про живе повсякденне спілкування.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Навчальні проекти на уроках української мови та літератури Те, що ми знаємо, обмежене, а те, чого не знаємо, безмежне. Л.Толстой Бабенко Т.В. вчитель української мови та літератури

Номер слайду 2

навчити дітей самостійно працювати; грамотно, логічно та творчо висловлювати свої думки. Завдання проекту:

Номер слайду 3

Проект – комплекс дій, який спеціально організовано вчителем, самостійно виконується дітьми та завершується створенням усної чи писемної презентації.

Номер слайду 4

підготовчий етап; етап дослідження; презентація проекту. Етапи роботи над проектом:

Номер слайду 5

Кросворди Хронологічні таблиці Карти подорожей Схеми Вікторини Виставки Сценарії Альманахи, газети Статті Вірші Результат проекту

Номер слайду 6

Схеми Фотографії Творчі роботи Ілюстрації до творів Творчий шлях письменника Життєпис письменника Вікторини Карти Творчість письменника

Номер слайду 7

1) підготовки дидактичних матеріалів до уроків, репродукцій; 2) залучення дітей до випуску газети; 3) демонстрації малюнків; 4) представлення та тлумачення термінології до теми уроку; 5) використання завдань, алгоритмів, тестів. Проектна технологія:

Номер слайду 8

Комп’ютер – це інструмент, за допомогою якого навчання стає цікавішим, простішим, а знання глибшими й узагальненими. Завдання вчителя – навчитися розумно використовувати комп’ютерні технології, не забуваючи про живе повсякденне спілкування.

Номер слайду 9

Методична скарбничка

Номер слайду 10

Пояснити правопис іменників (Не) пером пишуть, а умом. Білоручки – дармоїди та (не)доучки. Згода будує, а (не)згода руйнує. В (не)волі ніщо не миле. (Не)сокира теше, а чоловік. (Не)статки гонять з хатки. (Не)бджола, а гуде, не птах, а летить.

Номер слайду 11

Алгоритм правопису частки не з іменниками 1 крок Чи вживається слово без «не»? 2 крок Чи утворене слово з протилежним значенням, яке можна замінити синонімом? 3 крок Чи є «недо» префіксом, що означає неповноту дії? 4 крок Чи є протиставлення?

Номер слайду 12

Не з іменниками пишемо разом, коли є протиставлення? Не з іменниками пишемо разом, коли слово без «не» не вживається? Не з іменниками пишемо окремо, коли утворюються іменники з протилежним значенням? Іменники з НЕДО, що мають значення неповноти дії, пишуться разом? Гра “Так - ні”

Номер слайду 13

1. У якому рядку іменники з «не» написані правильно? А Неволя (рабство), нежить, ненависть, недооцінка; Б не щастя (горе), невід, недолік, негода; В не сум, а радість; не доля, несподіванка, недуга. 2. У якому реченні «не» з іменником пишемо разом? А Вір (не) речам, а своїм очам. Б Собі я бажаю (не) сну, а життя. В Ти чуєш, як правду (не)правда скрізь боре? 3. У якому реченні іменник без «не» не вживають? А Росла в гаю конвалія під дубом високим, захищалась від (не)годи під віттям широким. Б Хто гордує ближнім, той (не)доумок. В Як маємо жити в ганебній (не)волі, хай смертна темнота нам очі застеле. 4. У якому фразеологізмі «не» з іменником написано правильно? А Правдами й не правдами; Б не хлібом єдиним живе людина; В потрапити в не ласку. 5. У всі реченнях «не» з іменником написано правильно, крім: А Перемагайте труднощі досвідом, а не безпеку розумом. Б На вовка неслава, а їсть овець Сава. В Згода будує, а незгода руйнує. Тести

Номер слайду 14

Цифровий диктант 1 - ’ 2 - ь 3 - нн Сім’я, рілля, коріння, стілець, сільський, узгір’я, навчання, подвір’я, український, зілля, гілля, комп’ютер, міський, іменник, речення. 133221312331233

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Знати: що таке прикметник, його морфологічні ознаки, синтаксична роль в реченні. Уміти: знаходити прикметники в реченні, визначати їхні морфологічні ознаки, правильно і доцільно вживати прикметники у власному мовленні, визначати їхню роль у реченні.

Номер слайду 17

ppt
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
6489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку