Діагностична робота "Повторення вивченого у початкових класах"

Про матеріал

Діагностична робота "Повторення вивченого у початкових класах" з української мови для 5 класу складено у двох варіантах; кожен варіант містить 9 тестових завдань (три варіанти відповіді, з яких один або два правильні) та три завдання відкритої форми.

Перегляд файлу

                                                     Діагностична робота                                                5кл.

                                                               (тест)

 

Тема: Повторення вивченого у початкових класах

 

                                                               І варіант

 

1. Укажіть групу слів, яка складається з іменників:

      а) тополя, дзеркало, вербовий;

      б) приліт, двійка, зелень;

      в) аркуш, олівець, почервонів.

2. Укажіть групу іменників,до якої входять лише назви істот:

      а) ведмідь, метелик, комашка;

      б) братик, сусід, вухо;

      в) водій, немовля, пролісок.

3. Укажіть правильне твердження:

      а) слова (К,к)рим, (О,о)ксанка, (Я,я)блуня пишуться з великої літери;

      б) в обох випадках написано правильно: цукерки «Криничка», у кінці городу                                                                                       була криничка;

      в) у словах книжк…ю, шаф…ю, їж…ю на місці пропуску пишеться о.

4. Укажіть рядок, у якому всі слова – особові займенники:

      а) себе, тебе, всякому, ніхто;

      б) тобою, вашою, нами, я;

      в) мене, вами, вони, її,він.

5. Укажіть рядок, у якому лише числівники, що відповідають на питання скільки ?

      а) вісім, одинадцять, двадцятий;

      б) чотири, сімдесят, два;

      в) сорок, чотирнадцять, сотий.

6. Укажіть рядки, в яких усі слова –дієслова ІІ дієвідміни:

      а) несу, копаєш, шкодимо, виходить;

      б) бачимо, стою, робите, кричить;

      в) світить, біжи, крутити, свистимо.

7. Укажіть групу прикметників, у яких на місці пропуску пишеться и:                                                                   

      а) блискуч…ми  прикрасами, родюч… землі;

      б) квітуч…й сад, балакуч ... дівчата;

      в)  гаряч…х страв, колюч…й кущ.

8. Укажіть групу дієслів, у яких на місці пропусків треба писати е:

      а) ми загорн…мо, ви перебор…те, ти відпочин…ш;

      б) ви змож…те, ти забуд…ш, ми залиш…мо;

      в) ти зустрін…ш, ви покаж…те, ми наліп…мо.

9. Укажіть групи прислівників, які пишуться разом:

      а) (з)нову, (на)завжди, (у)ліво;

      б) (в)ночі, (в)літку, (не)забаром;

      в) (с)початку, далеко(далеко), (до)сьогодні.

10. Запишіть три дієслова, з якими не  пишеться  разом.

11. Наведіть три приклади дієслів ІІ дієвідміни.

12. Запишіть речення зі сполучником а.

                                                   Діагностична робота                                              5кл.

                                                                (тест)

 

Тема: Повторення вивченого у початкових класах

 

                                                              ІІ варіант

1. Укажіть групу слів, яка складається з іменників:

      а) трава, річка, порибалити;

      б) ковзанка, ялина, сніговий;

      в) звук, швидкість, забарвлення.

2. Укажіть групу іменників, до якої входять лише назви неістот:

      а) кульбаба, рука, цибуля;

      б) телевізор, олівець, зайчик;

      в) корабель, літак, жук.

3. Укажіть правильне твердження:

      а) слова (С,с)ашко, (К,к)арпати, (М,м)оре пишуться з великої літери;

      б) в обох випадках написано правильно: літнє сонечко, дитячий табір «Сонечко»;

      в) у словах ручк…ю, смужк…ю, тисяч…ю на місці пропуску пишеться о.

4. Укажіть групу, в якій всі дієслова з не пишуться окремо:

      а) (не)хочуть, (не)знає, (не)покоїлася;

      б) (не)буде, (не)шкодують, (не)вивчив;

      в) (не)роби, (не)вживаються, (не)стямився.

5. Укажіть неправильні твердження:

      а) дієслова присвячуєт…ся, охороняєт…ся, звертаєш…ся  пишуться з м’яким

      знаком ;

      б) з дієслів милуєш…ся,водят…ся, живит…ся тільки перше пишеться без

      м’якого знака;

      в) у дієсловах поглад…те, поран…ш, спочин…мо на місці пропуску пишеться и.

6. Укажіть рядок, в якому правильно визначено частини мови:

      а) він, мене, але – займенники;

      б) під, на, з – прийменники;

      в) й, і, в – сполучники.

7.Укажіть рядок, в якому всі слова –прикметники:

      а) синій, кольоровий, довго, кислий;

      б) український, довгий, зеленкуватий, тихий;

      в) чудово, сильний, четвертий, останній.

8. Укажіть рядок, у якому всі слова –особові займенники:

      а) мене, вами, вони, її;

      б) тобою, свій, вашою, я;

      в) будь-хто, кимось, її, він.

9. У яких рядках всі слова –числівники:

      а) троє, шість, десятеро, сорок чотири;

      б) нуль, чотирнадцять, вісімсот, тридцять три;

      в) п’ятірка, одинадцять, вісімка, троє.

10. Складіть речення з займенником 3-ї особи.

11. Наведіть три приклади дієслів І дієвідміни.

12. Запишіть речення з прийменником через.

doc
Додано
16 серпня 2018
Переглядів
1373
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку