«Презентація навчальних проєктів»( Показникова функція)

Про матеріал
Одним із успішних методів впровадження інтерактивних технологій є метод проєктів. Основний акцент при його використанні я ставлю на творчий розвиток особистості. Учень не лише засвоює необхідні знання, а й вчиться шукати та знаходити об’єкти їх застосування. Метод проєктів зорієнтований на творчу самореалізацію особистості, яка розвивається в процесі навчання.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Презентація навчальних проєктів. Показникова функція.» Підготувала викладач математики ДНЗ “КРЦПО” Соляник Т.М.

Номер слайду 2

Метод проєктів Все, що я пізнаю, я знаю, навіщо це мені потрібно, де і як я можу ці знання застосувати. основна теза сучасного розуміння методу проєктів: 3

Номер слайду 3

У основі методу проєктів лежить РОЗВИТОК НАВИЧОК ВИСОКОГО РІВНЯ пізнавальних навичок учнів; умінь самостійно конструювати свої знання. критичного мислення; умінь орієнтуватися в інформаційному просторі;

Номер слайду 4

Основні вимоги до використання методу проєктів: Наявність значущої проблеми. Значущість передбачуваних результатів. Самостійна діяльність учнів. Визначення кінцевих цілей проєктів. Визначення базових знань для роботи над проєктом. Використання дослідницьких методів . Результати виконаних проєктів повинні бути матеріальними (відеофільм, альбом, бортжурнал "подорожей", комп'ютерна газета, альманах, Web–сторінка, ін.).

Номер слайду 5

Метод проєктів на уроках математики Дозволяє встановлювати інтеграційні зв'язки математики з іншими освітніми областями (фізика, хімія, біологія, інформатика, мистецтво), що забезпечує цілісність, істинність знань. Надає можливість багатофункціональної підготовки учнів в нових соціально-економічних умовах. Забезпечує активізацію процесу навчання на основі мотивації діяльності, поетапної організації праці, аналізу ходу практичних робіт, їх діагностики і методу виправлення недоліків, експертної оцінки виконаної роботи. Забезпечує формування соціально значущих якостей особи. Сприяє реалізації диференційованого і індивідуального підходу в навчанні.

Номер слайду 6

Правила для учнів: Кожна думка важлива. Не бійся висловитися! Ми всі - партнери! Обговорюємо сказане, а не людину! Обдумав, сформулював, висловив! Говори чітко, ясно, красиво! Вислухав, висловився, вислухав Тільки обґрунтовані докази! Вмій погодитися і не погодитися! Важлива кожна роль.

Номер слайду 7

Завдання для творчих груп І група – дослідники – науковці. Готує матеріал про існування функції певного виду за допомогою якої можна описати більшість природних явищ. ІІ група – фізики – теоретики. Досліджує використання показникової функції для опису явищ навколишнього середовища. ІІІ група – біологи. Розкривають тему «Розмноження живих організмів». ІV група – історики. Добирає матеріал про історію досліджень властивостей показникової функції.

Номер слайду 8

Фізики - теоретики Задача про охолодження чайника. Задача про визначення маси палива, необхідного для того, щоб надати ракеті необхідну швидкість, розв’язується за допомогою формули К.Е.Циолковського. Задача про швидкість падіння парашютиста

Номер слайду 9

Дослідники - науковці Показові функції, використовувуються в повсякденному житті людей, які моделюють: (представляється математично) А ) експоненціального зростання - такі, як зміни в популяції протягом довгого часу . Б ) експонентний спад - такі, як зміна радіоактивної речовини з плином часу.

Номер слайду 10

Біологи Розмноження бактерій

Номер слайду 11

Історики Нобелівські лауреати, які отримали премію за дослідження в області фізики із застосуванням показникової функції: П'єр Кюрі - 1903 г. Річардсон Оуен - 1928 г. Ігор Тамм - 1958 г. Альварес Луіс - 1968 г. Альфвен Ханнес - 1970 г. Вільсон Роберт Вудро - 1978 г.

Номер слайду 12

Висновок При застосуванні методу проєктів як одного з методів інтерактивного навчання учні вчаться критично мислити, вирішувати складні проблеми на основі аналізу ситуацій і відповідної інформації, приймати продумані рішення, брати участь у дискусіях, спілкуватися з іншими людьми. Інтерактивні методи відкривають нові можливості для ефективної взаємодії викладача й учнів: викладач стає наставником саморозвитку учня, провідником в інформаційному просторі, а учень в свою чергу, перетворюючись на суб’єкта пізнавальної життєдіяльності протягом уроку, набуває особистісних компетентностей.

ppt
Додано
21 січня 2022
Переглядів
390
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку