Навчально-виховне середовище« Мораль. Як стати людиною » Настановчо-мотиваційний етап Пригадаймо правила роботи на занятті – Ми поважаємо свої права й права інших. – Ми маємо право на помилку, бо вчимося. – Ми завжди допомагаємо товаришу. – Ми цінуємо здобутки інших. Попереду хвилини напруженої роботи, тож усміхнімося один одному, гостям і побажаємо успіху.
Навчально-виховне середовище «Мораль. Як стати людиною»«Коли люди люблять один одного, вони не потребують справедливості, навпаки, як би вони не були справедливі, вони потребують дружби, і найбільше справедливим у світі, безперечно, є справедливість, яка надихається доброзичливістю і любов’ю». Аристотель. Вправа «Чарівне джерело любові»
Навчально-виховне середовище «Мораль. Як стати людиною»Про М. О. Максимовича Володимирський-Буданов сказав: «Це була людина не лише багато обдарована, а й високої моральної проби, симпатична, чуйна, сердечна, з постійною поетичною стрункою в мові і в стосунках з людьми…» Запитання. Чи можна Михайла Максимовича вважати взірцем чесності в науці та житті? Поясніть свою думку.