Люди потребують дружби і справедливості, бо " найбільш справедливою у світі є справедливість, яка надихається доброзичливістю і любов’ю" (за Аристотелем).
Навчально-виховне середовище« Мораль. Як стати людиною »
Номер слайду 2
Навчально-виховне середовище« Мораль. Як стати людиною » Настановчо-мотиваційний етап Пригадаймо правила роботи на занятті – Ми поважаємо свої права й права інших. – Ми маємо право на помилку, бо вчимося. – Ми завжди допомагаємо товаришу. – Ми цінуємо здобутки інших. Попереду хвилини напруженої роботи, тож усміхнімося один одному, гостям і побажаємо успіху.
Номер слайду 3
Навчально-виховне середовище« Мораль. Як стати людиною »
Номер слайду 4
Навчально-виховне середовище «Мораль. Як стати людиною»
Номер слайду 5
Навчально-виховне середовище« Мораль. Як стати людиною»
Номер слайду 6
Навчально-виховне середовище «Мораль. Як стати людиною»
Номер слайду 7
Навчально-виховне середовище «Мораль. Як стати людиною»Основні норми й правила людського життя, норми моралі дав людям Бог для того, щоб вони могли жити у мирі з Богом, оточуючими людьми і природою.
Номер слайду 8
Навчально-виховне середовище «Мораль. Як стати людиною»
Номер слайду 9
Навчально-виховне середовище «Мораль. Як стати людиною»
Номер слайду 10
“У літературі головна тема завжди одна й та ж сама – вибір, вибір шляху, вибір дії, вибір світогляду!”Джеймс Олдрідж. Навчально-виховне середовище «Мораль. Як стати людиною»
Номер слайду 11
Навчально-виховне середовище «Людина-мораль» Чарльз Діккенс. «Різдвяна пісня в прозі». Зустріч Якова Марлея та Ебенезера Скруджа
Навчально-виховне середовище «Мораль. Як стати людиною»«Коли люди люблять один одного, вони не потребують справедливості, навпаки, як би вони не були справедливі, вони потребують дружби, і найбільше справедливим у світі, безперечно, є справедливість, яка надихається доброзичливістю і любов’ю». Аристотель. Вправа «Чарівне джерело любові»
Номер слайду 14
Навчально-виховне середовище «Людина-мораль» Михайло Олександрович Максимович – вчений- енциклопедист: історик, природознавець, етнограф, мовознавець, фольклорист, педагог. Чи може бути таке подвижницьке, гідне життя видатної людини прикладом для нас? Поясніть свою думку.
Номер слайду 15
Навчально-виховне середовище «Мораль. Як стати людиною»Про М. О. Максимовича Володимирський-Буданов сказав: «Це була людина не лише багато обдарована, а й високої моральної проби, симпатична, чуйна, сердечна, з постійною поетичною стрункою в мові і в стосунках з людьми…» Запитання. Чи можна Михайла Максимовича вважати взірцем чесності в науці та житті? Поясніть свою думку.
Номер слайду 16
Сфери життєдіяльності людини
Номер слайду 17
На цьому занятті я: – зрозумів; – відкрив для себе; – вперше дізнався; – усвідомив; – відчув серцем; – був здивований тим, що.
Номер слайду 18
Що значить бути людиною? – Бути благородним. – Турбуватись однин про одного, допомагати іншим. – Своїми діями примножувати радість. – Не бути слабкодухим. – Не бути байдужим. – Мати в душі святині.
Номер слайду 19
.«Дав би тільки Господь мені силу і добробут душевний на подальші праці ». М. О. Максимович