Навчальний модуль “ Основи підприємницької діяльності ”Тема уроку: ВИБІР НАПРЯМУ ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ
Номер слайду 2
Номер слайду 3
Номер слайду 4
Що ж слід розуміти під поняттями «підприємець»?1. Це поняття вперше вжив англійський економіст Річард Кантильйон(1680 – 1734 рр.), за визначенням якого підприємець – це людина, яка на свій страх і ризик спрямована до ринкового обміну з метою отримання прибутку.2. Підприємець на думку Адама Сміта (1723 – 1790 рр.) та Давида Рикардо(1772 – 1823 рр.), як власник капіталу заради реалізації певної комерційної ідеї та отримання прибутку йде на ризик, компенсацією якого і є підприємницький прибуток. Цікавою є думка про те, що підприємець – це людина, яка планує, контролює, організовує і володіє підприємством. Тож використовуючи сучасні поняття, можна сказати, що в підприємцеві вбачали особу, яка поєднує в собі функції власника капіталу і функції управління цим капіталом.
Номер слайду 5
3. Французький економіст Жан Батіст Сей (1767 – 1832 рр.) дав оригінальне тлумачення суті підприємця: це економічний агент, який, комбінуючи фактори виробництва (земля, праця, капітал), «перетягує» ресурси зі сфери низької продуктивності і прибутковості до галузей, у яких вони можуть дати найбільший результат (прибуток, дохід). Більше того, він указував на активний, інноваційний характер підприємництва, пов’язаний не лише з пошуком, але і з необхідністю створення нових факторів виробництва.4. На межі XIX – XX ст. починається усвідомлення значення і ролі підприємництва. Французький економіст Андре Маршалл (1907 - 1968 рр.) першим додав четвертий фактор – організацію. Від того часу поняття підприємництва розширюється, як власне і функції, що йому надаються.
Номер слайду 6
Підприємець - це людина, яка організовує власну справу, керує нею і водночас бере на себе відповідальність і ризикує з метою отримання прибутку. Підприємництво — це вільна, самостійна та ініціативна господарська діяльність громадян, яка спрямована на отримання прибутку і здійснюється на власний ризик Мотивом підприємницької діяльності є ?
Номер слайду 7
Номер слайду 8
Тема уроку: ВИБІР НАПРЯМУ ВИКОНАННЯ ПРОЕКТУ
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Номер слайду 11
Номер слайду 12
1.2.3.4.5.6.7.
Номер слайду 13
Номер слайду 14
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Домашнє завдання. Маркетинговані дослідження. (Розробка анкет для опитування). Цікаві факти про рекламу