Презентація "Неосферна освіта"

Про матеріал
Методика проведення біоадекватного уроку, мета неосферної освіти, біоадекватні підручники, результат методики.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Неосферна освіта. Нікольська І. С.r

Номер слайду 2

Ноосфера – новий еволюційний стан біосфери. Нооферне мислення – цілісне мислення. Практичні вправи на розуміння понять: «цілісне мислення», «мислеформа».

Номер слайду 3

Неосфера«Біосфера, перероблена антропосферою, народжує ноосферу: результат творчості людини…», «ментальна і духовна оболонка Землі» - так говорив Вернадський.

Номер слайду 4

«Ноосфера ( греч. noos – ум, разум, sphaira – шар) – новий еволюційний стан біосфери, який включає Тонкі світи, еволюційно взаємопов’язані з розумною чи нерозумною діяльністю людини».   «Ноосфера – це взагалі все…». (Б. А. Астафьєв)

Номер слайду 5

Метою ноосферної освіти є мотивація гармонійного, цілісного, екологічно здорового типу мислення, заснованому на усвідомленому сукупному володінні логічним та образним мисленням.

Номер слайду 6

Біоадекватна (ноосферна) методика викладання відноситься до однієї з моделей інновацій. Автор даної методики – професор психології, член-кореспондент Російської академії природничих наук, академік Наталія Володимирівна Маслова. Їй належить праця «Ноосферна освіта: концепція, технологія, методика», головне гасло якої – генетична єдність: «Творець – Світ – Природа – Людина – Суспільство».

Номер слайду 7

Н. В. Маслова

Номер слайду 8

Н. В. Маслова – автор біоадекватних підручників. Біоадекватні підручники організують матеріал з певної дисципліни як систему яскравих опорних образів, наповнених вичерпною структу-рованою інформацією в алгоритмічному порядку.

Номер слайду 9

— організувати особистий досвід учня відповідно до фізіологічно необхідних етапів сприй-няття й переробки інформації. Цей природній шлях проходження інформації приводить до формування й акомодації мислеобразів, голографічних мікроструктур мислення. Завдання біоадекватного підручника

Номер слайду 10

1. Образон як образ досліджуваного явища з нанесеною на нього навчальною інформацією;2. Текстові пояснення до образону;3. Вправи на закріплення матеріалу;4. Творчі завдання на досліджуване явище. Проходження етапів сприйняття інформації є максимально еко-номічною базою для 4 структурних частин у підручнику:

Номер слайду 11

Етапи уроку за ноосферною технологією

Номер слайду 12

На І етапі під час релаксації інформація поступає в праву півкулю, почуттєву. Учень в стані розслаблення, відпочиває логічна ліва півкуля. На знайомий позитивний образ, який учень уявляє, наноситься голосом учителя інформація нового матеріалу. В процесі пізнання співпрацюють дух, душа, тіло, знімаються стреси.

Номер слайду 13

На II символьному етапі учень малює образ на папері і наносить на ньому інформацію, це активна фаза, коли ліва півкуля обробляє почуттєву. Інформація позначає на папері форму, розмір тощо.

Номер слайду 14

III і ІV етапи відпрацьовані методично давно. Це вправи, читання, розв'язування задач на III, логічному етапі;  ІV етап - лінгвістичний - формування правил, висновки. Знання, отримані на таких уроках, легко відтворюються після довготривалого часу.

Номер слайду 15

Основні принципи неосферної освіти

Номер слайду 16

Результати біоадекватної технології: скорочення часу навчання у 3-5 разів; покращення успішності учнів усіх категорій; зростання мотивації учнів на навчання, інтересу до предмету; розвиток творчих здібностей, а також здатності до самопізнання, самооцінки; розкриття внутрішнього «я» дитини; здоров’язбережний і здоров’явідновлюючий ефект; формування цілісного мислення учнів і на цій базі високої духовності, моральності, гармонійної особистості.

Номер слайду 17

Місія вчителя - мотивувати й виховувати цілісне мислення учня, рівною мірою привносячи у цей процес досягнення вченого, методолога, методиста.

Номер слайду 18

Моральність учителя— це духовний акт,соціально значущий вчинок лідера з орієнтацією на:цілісне мислення особистості в системі освіти; випереджальну підтримку цієї державотворчої галузі в державній політиці.

Номер слайду 19

Якими інноваційними вміннями має володіти ноосферний учитель?не зашкодити здоров’ю, психіці, прагненню до творчості учня,мотивувати цілісне сприйняття Світу учнем,працювати в біоадекватних методиках і технологіях освіти,мотивувати позитивний вибір учня в усіх ситуаціях.

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Додано
16 березня 2020
Переглядів
969
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку