4. Уроки практичного застосування знань, навичок і умінь
1. Перевірка домашнього завдання.
2. Актуалізація і корекція опорних знань, навичок і вмінь; повідомлення теми, цілей і завдань уроку; актуалізація мотивації учіння учнів; осмислення змісту й послідовності застосування способів виконання дій.
3. Самостійне виконання учнями завдань під контролем і за допомогою вчителя.
4. Звіт учнів про роботу і теоретичне обґрунтування отриманих результатів.
5. Підсумки уроку.
6. Повідомлення домашнього завдання.
5. Урок узагальнення і систематизації знань і вмінь.
Головна дидактична мета: узагальнення та систематизація вивченого матеріалу, визначення в ньому основних понять, закономірностей, сфер застосування етапів процесу пізнання. Урок може складатися з трьох частин:
1) фронтальне повторення пройденого матеріалу за питаннями;
2) визначення та вирішення проблеми;
3) експериментальна робота.
6. Урок контролю і корекції знань і вмінь.
1. Повідомлення теми, цілей та завдань уроку.
2. Актуалізація мотивації учіння учнів.
3. Перевірка знання учнями фактичного матеріалу й основних понять; перевірка глибини осмислення учнями знань і ступеня їх узагальнення.
4. Застосування учнями знань у стандартних і змінних умовах.
5. Перевірка, аналіз і оцінка виконаних під час уроку робіт.
6. Підсумки уроку.
7. Повідомлення домашнього завдання.
7. Нестандартний урок —
це імпровізоване навчальне заняття, що має нетрадиційну структуру.
Назви уроків дають деяке уявлення про цілі, завдання і методику проведення таких занять.
Найпоширеніші серед них
уроки-прес-конференції,
уроки-аукціони,
уроки—ділові ігри,
уроки-занурення,
уроки-змагання,
уроки типу КВК,
уроки-консультації,
комп'ютерні уроки,
уроки-консиліуми,
уроки-твори,
уроки-винаходи,
уроки-заліки,
театралізовані уроки,
уроки взаємного навчання учнів,
уроки творчості,
уроки-сумніви,
уроки-конкурси,
уроки-фантазії,
уроки-концерти,
уроки-екскурсії,
інтегральні уроки тощо.
Білозерска загальноосвітня школа
І-ІІІ ступенів № 13
2020 р.
Відділ освіти Добропільської міської ради
Методичний кабінет
ОСНОВНІ ТИПИ УРОКІВ