Урок узагальнення та систематизації знань з теми “ Лінійні нерівності та їх системи ”9 клас вч.математики Попович С.І. Широківська ЗОШ І-ІІІ ст.
Номер слайду 2
Епіграф«Серед усіх наук, які відкривають шлях до пізнання законів природи, найвеличнішою є математика»Софія Ковалевська
Номер слайду 3
Мета уроку: Відтворити знання про лінійні нерівності та нерівності, що зводяться до них. Повторити відомі види нерівностей та способи розв’язання, включаючи подвійні нерівності, нерівності із модулем, системи та сукупності нерівностей. Розвивати навички самоаналізу. Розвивати логічне мислення, пам'ять, зв’язне математичне мовлення та культуру письмового мовлення. Вчитися приймати рішення та нести за нього відповідальність.
Номер слайду 4
Біржа (нім.–гаманець) — організований торговельний майданчик, на якому відбувається гуртова торгівля товарами або цінними паперами. Біржі бувають товарні, де продаються і купуються масові однорідні товари (бавовна, кава, цукор, зерно, метал, каучук та ін.) і фондові, де відбувається купівля і продаж акцій та облігацій підприємств і облігацій державних позик.
Номер слайду 5
Брокер на ринку цінних паперів - продавці, юридична особа, що має право здійснювати операції з цінними паперами за дорученням клієнта і за його рахунок. І бути посередником між директором біржі та клієнтом.
Інтерактивна вправа «Тест-драйв» Відкриваємо гул форму https://naurok.com.ua/test/vlastivosti-nerivnostey-575915.htmlі вибираємо правильну, на вашу думку, відповідь.
Номер слайду 9
Встановити відповідність
Номер слайду 10
«Біржовий турнір» Пояснити розв'язання нерівності1 тур
Номер слайду 11
; Пояснити розв'язання нерівності 2 тур3.1.2.
Номер слайду 12
«Математична скринька»І. Розв‘язати нерівність(3х+2)2 +(4х-3) 2 (5х -1)2ІІ. Визначити, при яких значеннях змінної має зміст вираз ІІІ. Розв'язати нерівність | 7х + 8 | < 2.3 тур
Номер слайду 13
Інтерактивна вправа «Пазли» з теми «Нерівності» з використанням інтернет сервісу Lerning. Apps. https://learningapps.org/4855476
Номер слайду 14
Хвилинка відпочинку. Майстер-клас від директора біржі
Номер слайду 15
Робота в групах Розв’яжіть нерівність:І група - «Нерівність»:2х – 0,4 ( х – 6) > 0,8 Відповідь: (-1; + ∞). ІІ група - «Система»5 8х – 2 (8х – 5) Відповідь: (- ∞;⅝]. ІІІ група- «Розв’язок»8 (1 + х ) – 3 (2х – 1 ) > 4 Відповідь: (-3,5; + ∞).
Номер слайду 16
«Не хочу хвалитися, але я… »найкраще засвоїв…добре знаю, добре вмію …вмію розв’язувати, знаходити…знаю над якими питаннями потрібно ще попрацювати ...
Номер слайду 17
Інтерактивна вправа « Знайди пару» з використанням інтернет сервісу Lerning. Apps. https://learningapps.org/4855590
Номер слайду 18
Домашнє завдання:1) с.57 “ Головне параграфа 1”;2) с. 54 Завдання №1 “ Перевір себе ” {5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}До 6 балів. До 9 балів. До 12 балів№№ 1-8№№9-14№№14-18