Вправа "Нерівності в житті людини"
П.І.Б. автора/ки (співавторів)
|
Любар Ольга Василівна |
Назва вправи
|
"Нерівності в житті людини" |
Стислий опис вправи (про що і для чого ця вправа? 1-2 речення)
|
Під час виконання даної вправи учасники повинні розмістити і скласти пари карток таким чином, як вони оцінюють нерівності щодо надання освіти у світі і як досягнути «Освіти для всіх». |
Використані джерела |
https://www.coe.int/uk/web/compass/education-for-all- https://rm.coe.int/CoERMPublicCommonSearchServices/DisplayDCTMContent?documentId=090000168066c848 |
Предмет |
Математика |
Клас |
9 |
Тема уроку
|
«Лінійні нерівності» |
Мета вправи
|
• Накопичити знання про освіту і про те, як вона торкається всіх сфер життя • Розвинути можливості пам’яті та навичок критичного аналізу • Сприяти розвитку відповідальності та почуття людської гідності та справедливості |
Ключова складова громадянської компетентності |
Повага до людської гідності та прав людини
|
Додаткова/і складова/і компетентності (1-3, не більше)
|
Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей, Прийняття невизначеності та неоднозначності, Аналітичне та критичне мислення. |
Очікувані навчальні результати учнів (чого саме навчаться учні, виконавши цю вправу?)
|
знає, що права людини завжди слід поважати та захищати; поважає людей з різними цінностями, звичаями та типами поведінки; уміє знаходити спільну мову з іншими людьми, які мають різні погляди, можливості; усвідомлює необхідність не залишатися осторонь, коли порушують права та гідність інших. |
Навчальні результати з програми навчання
|
Наводить приклади числових нерівностей, пояснює, що таке об’єднання і перетин числових проміжків, обґрунтовує властивості числових нерівностей. |
Тривалість вправи (у хвилинах) |
15 хвилин |
Інструкція для проведення вправи |
Всіх учасників розміщують у малі групи по 4 особи. Учасники розкладають картки лицем вниз на підлозі або на столі. Одна особа починає і перевертає дві картки. Якщо одна (або дві) картки містять твердження, тоді гравець читає вголос назву і твердження (не запитання, написане курсивом — воно призначене для другої частини!). Якщо картки — це пара, то тоді гравець залишає їх собі і отримує ще один хід. Якщо картки не співпадають, то він/вона знову перевертає їх лицем донизу і кладе на підлогу на те саме місце, на якому вони були. Тоді хід переходить до наступного гравця, який вибирає дві картки. Гра завершується, коли всі картки будуть витягнуті. Переможцем є гравець, який зібрав найбільшу кількість пар. |
Необхідне обладнання / матеріали, облаштування класу, тощо |
Набір карток для учасників
|
Підсумок за результатами проведення вправи |
Ми не можемо змінити світ, зробивши його рівним у можливостях для всіх, але ми можемо бути справедливими по відношенню один до одного. |