Демократична школа. Вправа

Про матеріал
Вправа демократична школа "Нерівності в житті людини", який можна використовувати під час уроку
Перегляд файлу

Вправа "Нерівності в житті людини"

П.І.Б. автора/ки (співавторів) 

 

Любар Ольга Василівна

Назва вправи

 

"Нерівності в житті людини"

Стислий опис вправи (про що і для чого ця вправа? 1-2 речення)

 

Під час виконання даної вправи учасники повинні розмістити і скласти пари карток таким чином, як вони оцінюють нерівності щодо надання освіти у світі і як досягнути «Освіти для всіх».

Використані джерела

https://www.coe.int/uk/web/compass/education-for-all-

https://rm.coe.int/CoERMPublicCommonSearchServices/DisplayDCTMContent?documentId=090000168066c848

Предмет

Математика

Клас

9

Тема уроку

 

«Лінійні нерівності»

Мета вправи

 

• Накопичити знання про освіту і про те, як вона торкається всіх сфер життя

• Розвинути можливості пам’яті та навичок критичного аналізу

• Сприяти розвитку відповідальності та почуття людської гідності та справедливості

Ключова складова громадянської компетентності

Повага до людської гідності та прав людини

 

Додаткова/і складова/і компетентності (1-3, не більше)

 

Відкритість до інших культур, переконань і світогляду інших людей, Прийняття невизначеності та неоднозначності, Аналітичне та критичне мислення.

Очікувані навчальні результати учнів (чого саме навчаться учні, виконавши цю вправу?)

 

знає, що права людини завжди слід поважати та захищати;

поважає людей з різними цінностями, звичаями та типами поведінки;

уміє знаходити спільну мову з іншими людьми, які мають різні погляди, можливості;

усвідомлює необхідність не залишатися осторонь, коли порушують права та гідність інших.

Навчальні результати з програми навчання

 

Наводить приклади числових нерівностей, пояснює, що таке обєднання і перетин числових проміжків, обґрунтовує властивості числових нерівностей.

Тривалість вправи (у хвилинах)

15 хвилин

Інструкція для проведення вправи

Всіх учасників розміщують у малі групи по 4 особи. Учасники розкладають картки лицем вниз на підлозі або на столі. Одна особа починає і перевертає дві картки. Якщо одна (або дві) картки містять твердження, тоді гравець читає вголос назву і твердження (не запитання, написане курсивом — воно призначене для другої частини!). Якщо картки — це пара, то тоді гравець залишає їх собі і отримує ще один хід. Якщо картки не співпадають, то він/вона знову перевертає їх лицем донизу і кладе на підлогу на те саме місце, на якому вони були. Тоді хід переходить до наступного гравця, який вибирає дві картки. Гра завершується, коли всі картки будуть витягнуті. Переможцем є гравець, який зібрав найбільшу кількість пар.

Необхідне обладнання / матеріали, облаштування класу, тощо

Набір карток для  учасників

 

Підсумок за результатами проведення вправи

Ми не можемо змінити світ, зробивши його рівним у можливостях для всіх, але ми можемо бути справедливими по відношенню один до одного.

 

docx
До підручника
Алгебра 9 клас (Бевз Г.П., Бевз В.Г.)
До уроку
Розділ 1. НЕРІВНОСТІ
Додано
29 жовтня 2020
Переглядів
396
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку