Метою уроку продовження вивчення корисних копалин України, зокрема нерудних; ознайомлення з новою інформацією щодо їх різноманіття, закономірностей розміщення, зв’язку з геологічною будовою; з’ясування необхідності їх раціонального використання і збереження.формування практичних умінь працювати з різноманітними джерелами географічних знань;
«Географічна лабораторія»Мета: розвивати вміння читати фізичну, тектонічну, геологічну карти; навчитися встановлювати зв'язки між тектонічними структурами, формами рельєфу та корисними копалинами на території України. Завдання. За допомогою карт атласу та тексту підручника випишіть, які корисні копалини характерні для відповідних форм рельєфу та напишіть висновок про закономірність їхнього зв'язку.
Домашнє завдання (захист проектів) Завдання. Користуючись матеріалом підручника та іншою додатковою літературою підготуйте проект на відповідну тему. І. Команда «Бурштин». «Гідромінеральні корисні копалини України та Закарпатської області та їх значення для життя та здоров'я людей». ІІ Команда « Смарагд»«Проблеми раціонального використання мінеральних ресурсів»