Порядок денний. Організація навчально-виховного процесу під час пандемії. Алгоритм роботи класного керівника 2-А класу під час дистанційного навчання. Відвідування уроків. Ознайомлення з нормативними документами МОН стосовно дистанційного навчання. Синхронний і асинхронний формати дистанційного навчання. Адаптивний розклад. Кліпове мислення . Презентації уроків. «За» і «Проти». Поради психолога. Допомога дітям у подоланні стресу впродовж пандемії. Онлайн-зустрічі з батьками. Їх мета.
Синхронний режим дозволяє співпрацювати в режимі реального часу. За допомогою асинхронного режиму навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час. Портфоліо — це накопичувальна система оцінювання, що передбачає формування вміння учнів ставити цілі, досягати їх; оцінювати роботу учня.