Сценарій написаний на основі матеріалу курсів підвищення кваліфікації вчителів початкових класів, які відбулися в травні 2018 року. Текст виконаний у віршованій формі. Склала і написала учитель початкових класів першої категорії Часовоярської ЗОШ I - III ст. №17 Донецької області Ольга Володимирівна Морозова
НУШ очима дитини
Читець – Постанови і накази – справа зовсім не дитяча,
От медведики, цукерки, вміння бачити інакше …
Згодьтесь, якості чудові і неначе все в нас добре,
То чому тоді Освіта робить крок нам невідомий,
Незнайомий і лякливий, і не схожий на подібні!
Нас переконають діти - зміни їм дуже потрібні!
(виконавці одягають дитячі аксесуари)
Читець – Ось папір, яскравий маркер – розбираємо хутчіше,
Намалюємо, як в НУШі почуватимуться діти!
(починають малювати, згодом відволікаються)
1дитина– Як чудово, любі друзі, у віконце виглядати…,
2 дитина - Я - Микита, встав попити,
3 дитина – Яна – стрибаю завзято,
4 дитина – Олексій – будую замок,
5дитина– Леся – кидаю сніжками,
6 дитина – Петро – з килима вернувся, сів, продовжу малювати?!
( знов затихли, працюють)
Читець :
Отакі то вони діти – пострибали і присіли.
Ненадовго і не мрійте – тільки, щоб набратись сили.
Діти:
Оксана - Знову руханка, УРА! Піднімайся дітвора!
(руханка «Дні тижня”)
Олена - Понеділок,
(по черзі плескають по долоньках одне одного)
Юрко – Я – Вівторок,
Маринка – Середа,
Петро – Четвер,
Олексій – Субота,
Маинка –А де ж П’ятниця поділась?
Юрко – Вся у мріях розчинилась.
Яна – Я Неділя – відпочинок –
ідемо ми до бабусі,
там у мене кіт пухнастий –
руді плями, довгі вуса!
Читець :
Знову сіли до роботи. Що ж малюють наші діти?
Час прийшов розповідати, бо не сила вже терпіти!
( «діти» починають розповідати)
Олексій – Я бажаний у школі гість —
Мене чекають в школі
Вже з ранку з друзями разом
Ми в ранковім колі: граємо, співаємо
Про різне розмовляємо!
Юрко – На державному вже рівні
Нас дозволено любити.
Чути всі наші потреби,
Вміти їх задовольнити!
Яна – Усього багато в школі
Зацікавить нас.
Усі парти острівками
прикрашають клас.
Павло – Ну а дошка – просто диво.
Розгорнулась, де схотіла –
дві стіни, підлога, стеля!
Ох, і школа в нас весела!
Знову прокладаю путь -
Дитина в русі має буть!
Оксана – Я у захваті від школи ,
особливо той момент,
Що моє робоче місце
Кожен день буває різне!
Маринка – Щодо вчительського столу –
не потрапив в поле зору!
Вчитель бо не акцентує –
Все танцює..ой, працює!!!
Петро – Нас ніхто не зупиняє!
Не примушує!
Не сварить!
А що вчитель?
Разом з нами – супроводжує роботу,
щоб ми тут не заблукали!
Дмитро – Проектую і малюю – в новій школі я,
І досліджую й майструю, тут моя сім’я.
Співи, танці, фізкультура, інтелектуальні мапи,
Інтегровані заняття – все має навчати!
Ольга – Хочуть нам зробить, як краще – гарний намір той!
Але є у нас прохання – щоб «не з головой»!
Пам’ятайте, ми готові вже повірить в вас,
Не розгублюйте малечу!
Слухайте наказ!
( переодягаються, стають дорослими)
1 дитина – А й правда, крилатим ґрунту не треба.
Землі немає, то буде небо.
2 дитина – Немає поля, то буде воля.
Немає пари, то будуть хмари.
3 дитина– В цьому, напевно, правда пташина...
А як же дитина? А що ж дитина?
4 дитина– Живе на землі. Сама не літає.
А крила має. А крила має!
5 дитина– Вони, ті крила, не з пуху-пір'я,
А з правди, чесноти і довір'я.
6 дитина – У кого - з вірності у коханні.
У кого - з вічного поривання.
7 дитина – У кого - з щирості до роботи.
У кого - з щедрості на турботи.
8 дитина– У кого - з пісні, або з надії,
Або з поезії, або з мрії.
9 дитина – Дитина нібито не літає...
А крила має. А крила має!