Мабуть, мало знайдеться людей, які б не любили кінофільми. Занурюючись у світ кіно, глядач має можливості «перенестися» в різні часи, культури, вигадані світи, пережити разом з героями життєві ситуації, оцінити вчинки, поведінку різних людей, замислитися, зробити власні висновки. Музика (інструментальний, пісенний супровід) є рівноцінним «партнером» зорового ряду. Завдяки їй ми глибше занурюємося в атмосферу фільму. Наймузичніші - фільми-мюзикли / опери / балети / оперети. Популярні твори музично-театральних жанрів «переносять» на екран із долученням цифрових технологій та мови кінематографа (монтаж, різні плани зйомки, ракурси тощо). Переглянь. К/ф «Звуки музики». М/ф «Балерина». К/ф «Крок уперед». Семен Гулак-Артемовський. Кіноопера «Запорожець за Дунаєм». Яким видом музичного мистецтва захопилися діти у фільмі «Звуки музики» (2)? Музика фільму позитивна чи сумна, трагічна або тривожна? У яких видах хореографії досягли успіху герої фільмів «Крок уперед» (1) і «Балерина» (3)? Які якості персонажів кінострічок тобі хотілося б виховувати в собі? Поміркуй, які переваги в постановці опери на сцені, а які - в кінематографі.
Увідповідніть кіножанр і його характеристику.Із власного досвіду кіноглядача обговоріть, доповніть і презентуйте характерні ознаки одного із цих жанрів. Зокрема, зверніть увагу на:наявність певного типу персонажів, їх взаємодії;передбачуваність певних сцен чи спецефектів;характерні ознаки звукового та музичного супроводу.
Пригадай кіно-, мультфільми-мюзикли (наприклад, «Красуня і чудовисько», «Співай», «Аладдін» та ін.). Які ознаки мюзиклу ти можеш виокремити в них?Під час перегляду фільмів занотовуй: назву фільму та твої переконання, до якого кіножанру він належить. Поділися своїми спостереженнями з друзями та рідними.