Презентація "Оцінювання"

Про матеріал
Формувальне оцінювання, або ж «оцінювання для навчання» — це система з величезною кількістю методів і прийомів. Формувальне оцінювання має за мету підкоригувати діяльність як учня, так і педагога, щоб результати навчання дітей покращились.Як оцінювати учнів ефективно? Які стратегії формувального оцінювання підвищують самостійність учнів? Як забезпечити ефективний зворотний зв’язок?
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала Пастушенко Наталія Миколаївна

Номер слайду 2

Оцінювання – це процес збирання й аналізу інформації з різних джерел для глибокого розуміння того, що знають і розуміють учні в результаті навчання і як вони можуть ці знання застосувати. Томас А. Анджело, К. Патрисія Кросс Оцінювання – це теж елемент навчального процесу, тож воно теж повинно мати навчальний ефект. Ми не маємо права оцінювати те, чого ми не навчили. Ольга Бершадська

Номер слайду 3

ОЦІНЮВАННЯ Сумативне (підсумкове) Формувальне Оцінювання результатів навчання Оцінювання для навчання

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

«Якщо уявити учнів в образі рослин, то підсумкова оцінка, прийнятна для традиційного навчання, – це процес простого вимірювання їхнього зросту. Результати вимірювань будуть цікавими для порівняння та аналізу, але вони самі по собі не впливають на ріст рослин. Формувальне оцінювання, навпаки, схоже на підживлення і полив рослин. Тим самим безпосередньо впливає на їх ріст»

Номер слайду 9

Коли кухар готує суп і куштує його, – це формувальне оцінювання. Коли страву пробує клієнт – це підсумкове оцінювання. Пол Блек, експерт з оцінювання

Номер слайду 10

* ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ ПРОТИ ТРАДИЦІЙНОГО Традиційне оцінювання (підсумкове, сумативне) Формувальне оцінювання Мета Оцінити рівень навчальних досягнень учнів (оцінити якість) Оптимізація навчального процесу для розвитку особистості учнів (підвищити якість) Хто оцінює Вчитель Вчитель, самооцінювання, взаємооцінювання Оцінюється Результат навчання Процес навчання

Номер слайду 11

* Традиційне оцінювання (підсумкове, сумативне) Формувальне оцінювання Порівнюється З іншими учнями З попередніми досягненнями учнів Пріоритет Оцінки Учіння Тип взаємодії у класі (групі) Конкуренція (змушує учнів конкурувати між собою) Співпраця, співтворчість (допомагає учням вчитися один в одного) Мотивація Знижується Підвищується Критерії Не чіткі Чіткі, прозорі продовження Під час формувального оцінювання ми корегуємо процес навчання, під час сумативного – визначаємо якість його результатів.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

* це не оцінка, а механізм формування навчального процесу; це інструмент підтримки, а не контролю; відбувається під час навчання і є його частиною; оцінює процес навчання; завжди є позитивним; індивідуалізоване; забезпечує зворотний зв'язок, який допомагає зрозуміти наступні кроки в навчанні; усвідомлення самим учнем дистанції між тим, чого він хоче досягти, і тим, де він знаходиться в даний момент; планування того, що учень повинен зробити, щоб цю дистанцію скоротити; зміцнює впевненість у тому, що можна поліпшити результати.   Чим є формувальне оцінювання та чим воно не є:

Номер слайду 14

* ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ Завдання вчителя – розкрити потенціал кожної дитини, а не перевірити її на відповідність певному стандарту. Оцінювання досягнень учнів необхідно спрямовувати на формування позитивної їх самооцінки. Доцільно акцентувати увагу лише на позитивній динаміці досягнень учнів. Про труднощі у навчанні необхідно говорити з учнем індивідуально, аби не створювати ситуацію колективної зневаги до дитини. Формувальне оцінювання не повинно містити частки НЕ, жодних негативних суджень чи критики. Формувальне оцінювання діагностує сфери, які потребують покращення, і допомагає покращити їх. 

Номер слайду 15

* Доцільно вчити дітей взаємооцінюванню при цьому формувати уміння коректно висловлювати думку про результат роботи однокласника, давати поради щодо його покращення. Важливо не протиставляти дітей одне одному. Стимулюючим має бути порівняння роботи (відповіді, дії тощо) з тим, як працювала дитина раніше. Формувальне оцінювання не може складатися з балу, цифри, букви чи лише одного слова. Вчитель має надавати батькам пояснення, письмову чи словесну.

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

ВЗАЄМООЦІНЮВАННЯ

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Самоврядування . Самооцінювання .

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Номер слайду 26

ВЕРБАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯ КОЗАЦЬКІ ЗАБАВИ

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

Техніка ВИМІРЮВАННЯ ТЕМПЕРАТУРИ

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Техніка «Цеглинки» Зелений-було легко працювати; жовтий-були незначні помилки; червоний-було важко працювати,припускалися помилок;

Номер слайду 39

Техніка «Трихвилинна пауза» Учитель надає учням трихвилинну паузу, яка дає можливість учням обдумувати поняття, ідеї уроку, пов’язати з попереднім матеріалом, знаннями, досвідом, а також визначитися із незрозумілими моментами. Я змінив/змінила своє ставлення до…. Я дізнався/дізналася більше про…. Я здивувався/здивувалася тому, що … Я відчув/відчула… Я ставився/ставилася до …

Номер слайду 40

Техніка «Трихвилинна пауза» На уроці англійської мови у 3 класі учні представляли свої улюблені іграшки .

Номер слайду 41

Техніка «Рюкзак» Зібрати досягнення,здобуті на уроці.Від учня до учня передається «рюкзак»,у який кожен «кладе» свої досягнення здобуті на уроці.

Номер слайду 42

Техніка «Тижневий звіт» У кінці навчального тижня кожному учневі пропонується дати відповіді на запитання «Чому я навчився за тиждень?», «Що для мене залишилося нез’ясованим?», «Які запитання я б поставив учням, якби був учителем?» тощо. 

Номер слайду 43

Техніка «Тижневий звіт»

Номер слайду 44

* Техніки формувального оцінювання 1. Таблиці З-Х-Д

Номер слайду 45

* ГРУПА ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ПРИКЛАДИ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ Сервіси для створення вікторин, опитувальників, онлайн тестувань kahoot.com, socrative.com, mentimeter.com, onlinetestpad.com, quizlet.com, quizizz.com, Віртуальні дошки padlet.com, trello.com, twiddla.com, whiteboard.org, realtimeboard.org Мультисервіси для створення інтерактивних завдань learningapps.org, studystack.com Сервіси для створення хмар слів answergarden.ch, wordart.com, tagхedo.com Формувальне оцінювання та цифрові технології

Номер слайду 46

* ГРУПА ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ ПРИКЛАДИ ЦИФРОВИХ ІНСТРУМЕНТІВ Сервіси для створення карт знань mindmeister.com, mindmapninja.com, coogle.it, bubble.us, mindomo.com, mind24.com, wisemapping.com, spiderscribe.net Сервіси для створення інфографіки та візуалізації piktochart.com, canva.com, visual.ly, prezi.com, thinglink.com Google-сервіси google-документи, google-презентації, google-таблиці продовження Цифрові технології та інструменти дають можливість відразу отримати зворотній зв'язок.

Номер слайду 47

* Дозволяє проводити опитування та отримувати зворотній зв'язок у реальному часі. Результати опитування викладачів під час проведення онлайн-семінару

Номер слайду 48

Попрацювали результативно - отримали від завідувача філії «смачну оцінку»

Номер слайду 49

Звітно-виборчі збори трудового колективу . Колектив після звітування отримав «смачну рефлексію».

Номер слайду 50

Успіхів у впровадженні технологій формувального оцінювання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Палій Валерій Миколайович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
ppt
Додано
2 січня 2023
Переглядів
1199
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку