Творчість,
майстерність,
досконалість – це, насамперед,
наполеглива праця
В.О Сухомлинський
Учителю, будь сонцем, яке випромінює людське тепло, будь ґрунтом, збагаченим ферментами людських почуттів, і сій знання не тільки в пам’яті та свідомості своїх учнів,
а й у душах і серцях
Шота Амонашвілі
Управлінський практикум
Тема "Вітер освітніх змін і управлінська діяльність керівника Нової української школи"
Дата проведення 04 грудня 2019 року
№ п/п |
Час |
Вид роботи |
|
|
Організаційний модуль |
І |
900-910 |
Зустріч та реєстрація учасників Брейк-кава |
910- 915 |
Ознайомлення із планом роботи семінару
|
|
2 |
|
Теоретико-методологічний модуль |
3 |
915-940 |
Презентаційний меседж «Школа успіху» Завідувач філії Наталя Пастушенко |
|
Практичний модуль |
|
940-950
955-1005
1010-1020
1025-1035
1040-1050
|
Калейдоскоп фрагментів уроків:
Учитель початкових класів Вікторія Киндиченко
Учитель початкових класів Галина Остапенко
Учитель мистецтва Галина Полока
Учитель хімії Світлана Батаєва
Учитель географії Олена Воронова |
|
3 |
1105-1115
1120-1130
|
Практичний тренінг 1.Емоційна саморегуляція як ресурс професійно-особистісного розвитку педагога Профілактика емоційного вигорання Практичний психолог Ірина Дромашко
2. Без історії немає майбутнього. Відвідування музею Керівник Катерина Компанієць
|
4 |
1135- 1150 |
Виховний захід «Щастя там, де ми» Керівник гуртка Вікторія Киндиченко
|
|
|
Рефлексивний модуль |
5 |
1150- 1200 |
4 грудня- день замовлення подарунків Святому Миколаю Мотиваційний ролик «Дійте!» Підсумки .
|
Успіху,
творчості,
майстерності!
Добрий день, вам людоньки!
Ми на вас чекали.
Фарбували губоньки,
Щічки пудрували.
Вбрання прали, прасували.
Гарні, немов на весіллі.
Чаю вам наготували.
Вітаємо вас люди милі.
Що у нас уже зібрання?
Та ще начебто зарані...
Ідіть ще трохки походіть,
Бо треба мені відновить...
Що ти мелеш, що ти кажеш
Що робити їм прикажеш?
Хто так гостей зустрічає?
Хто людей ось так вітає?
Це я не зі зла зробила...
Я тут трошки нагрішила...
я цю ніч навіть не спала,
Вам частування готувала.
Вареничків вам наготувала,
Поки дійшла до школи — з”їла.
То щоби їх покуштувати,
Треба було вам раніше приїжджати.
Тож, люди добрі, вибачайте,
На апетит мій гарний не сірчайте.
Знаєм, їсти ти мастак
Ну не засмучуйся ти так,
Ми запросимо гостей на каву,
Щоб день увесь пройшов на славу
І про твої таланти ми все добре знали
Тому гостям дещо приховали.
Тож не треба сумувати
А треба людей гаряченьким пригощати!
Хочемо, щоб ви скуштували
Варенички , що для вас приховали
Але ми жіночки — вогонь!
Розумні, симпатичні
І креатива в нас вагон,
Тому варенички в нас незвичні.
Будемо на них зараз ми гадать
Тож обов”язково треба скуштувать
Тож любі гості не баріться,
Скоріш за презенти беріться.
Вправа «Яблуко для вчителя». (Предметний малюнок яблука та дерева яблуні, кошик з яблуками для гостинців учасникам вправи, буклет-пам’ятка для вчителів).
Тренер. Яблука необхідні людям розумової праці. Дієтологи радять перевірений загальновизнаний спосіб: з’їдати 3-4 плоди щодня для продовження активної діяльності організму. Вони здатні захистити від багатьох захворювань, зокрема й передчасного старіння, багаті на пектин, розчинне волокно, яке потрібне організму для зменшення холестерину.
Яблука дуже корисні під час лікування всіх типів головного болю. Особливо їх мають їсти особи, ослаблені після недуги, із захворюванням серцево-судинної системи, нирок. Вживаючи яблука щодня натщесерце вранці, ви нормалізуєте роботу травної системи.
Пам’ятайте англійське прислів’я: «An apple a day keeps a doctor away», що в перекладі означає: «Одне яблуко в день залишить вашого лікаря без роботи». Користь яблук неоціненна в боротьбі за здоров’я і красу! (пригостити всіх присутніх яблуками з кошика)