Презентація.Оцінювання навчальний досягнень учнів з теми "Стародавній Єгипет. "

Про матеріал
Мета даної презентації - перевірити та оцінити рівень навчальних досягнень з теми "Стародавній Єгипет", удосконалити навички і вміння проводити самоаналіз навчальної діяльності. Очікувані результати : після цього уроку учні зможуть: продемонструвати свої знання з теми; оцінити рівень власних навчальних досягнень; звернути свою увагу на ті питання, які викликали труднощі або були недостатньо опрацьовані; набути навичок виконання завдань різних типів і рівнів складності.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Оцінювання навчальний досягнень учнів з теми : "Стародавній Єгипет.“

Номер слайду 2

Мета уроку : Перевірити та оцінити рівень навчальних досягнень з теми "Стародавній Єгипет", удосконалити навички і вміння проводити самоаналіз навчальної діяльності. Очікувані результати : після цього уроку ви зможете: продемонструвати свої знання з теми; оцінити рівень власних навчальних досягнень; звернути свою увагу на ті питання, які викликали труднощі або були недостатньо опрацьовані; набути навичок виконання завдань різних типів і рівнів складності.

Номер слайду 3

Вправа " Настрій"- Я спокійний (на). - Я добре вчив (ла) тему. - Я все знаю.- Я виконаю усі завдання.- Я отримаю гарну оцінку. - Я зосереджуюсь...

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіант ІІ варіантІ рівень складності ( 1-3 бали): Виконай тестові завдання.1. Територіальна сільська община в Єгипті називалась : а) район б) ном в) дистриктІ рівень складності ( 1-3 бали):1. Правителем Давнього Єгипту був :а) номарх б) фараон б) вождь.2. Якою була релігія єгиптян :а) багатобожжя б) християнство в) іслам2. Писемність давніх єгиптян називалась :а) міфи б) ієрогліфи в) піраміди3. Роль грошей в Давньому Єгипті виконувало : а) золото б) залізо в) зерно3. За переконанням давніх єгиптян душа людини після її смерті могла вселитись у :а) піраміду б) статую в) мумію.

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіант ІІ варіант4. До кінця ІV тис. до н.е. в Єгипті було дві держави :а) Великий і Малий Єгипет б) Східний і Західний в) Верхній і Нижній Єгипет.4. Хамсин - це :а) пристрій для подачі води б) вітер з пустелі Сахара в) ім'я фараона5. Пороги - це :а) кам'янисті річкові перешкоди б) іригаційні спорудив) вітри з пустелі.5. Бойові колісниці почали застосувати за фараона :а) Тутмоса ІІІ б) Рамзеса ІІ в) Яхмоса І.6. Фантастичне оповідання про створення світу богами називається :а) казка б) міф в) фетиш.6. Піраміди в Єгипті почали будувати у :а) ІІІ тис. до н.е. б) І тис. до н.е. в) ІІ столітті н.е.

Номер слайду 6

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіант ІІ варіантІІ рівень складності ( 4-6 балів):1. Продовж речення : " Цар Міна - це_________________________________"ІІ рівень складності ( 4-6 балів):1. Продовж речення : " Реформа – це____________________________________ "2. Назви види архітектурних споруд, які будували єгиптяни, поглянувши на ілюстрації.2. Поглянь на малюнки і напиши, які податки і повинності платили давні єгиптяни? АБАБ

Номер слайду 7

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіант ІІ варіант 3. Встав пропущене : З очерету єгиптяни виготовляли______________, зі стебел робили __________, коріння йшло на ___________ . 3. Встав пропущене: Розливи Нілу були ______________для єгиптян, тому що_____.ІІІ рівень складності ( 7-9 балів):1. Поставити у відповідність ім'я фараона та його діяльність:1) Рамзес ІІ А) перетворення Єгипту на войовничу країну 2)Хатшепсут Б) походи на хетів3) Яхмос І В) організація морсь- ких експедицій.2. Напиши місто - столицю об'єднаного Єгипту і познач його на карті, назвавши номер.4321

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A} ІІ варіантІІІ рівень складності ( 7-9 балів):1. З'єднай людину та її діяльність: А) фараон 1) знатна людина, виконував доручення, був суддею. Б) писар 2) верховний правитель і Син Сонця. В) вельможа 3) чиновник, складав угоди, записував прийняті рішення .2. Обведи територію Єгипту на карті за часів Рамсеса II. Коли і ким було об'єднано Єгипет?____________________________АБ

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіант ІІ варіант3. Які наукові знання зародилися в Давньому Єгипті?3. Як називався єгипетський очерет і як його використовували? ІV рівень складності ( 10-12 балів): Чи погоджуєшся ти з висловом Геродота: "Єгипет - це дар Нілу ". Чому ?ІV рівень складності ( 10-12 балів):1. Для чого і як єгиптяни будували піраміди ? Які з них ти знаєш?2. Що таке іригаційне землеробство ?2. Назви 4 єгипетських богів і що вони ототожнювали ?3. Який фараон здійснив релігійну реформу і що вона змінювала ?3. Звідки походить вислів " почати з червоного рядка" і чому його використовували ?

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}4) І варіант 4) ІІ варіант. А). Цей фараон був наймолодшим правителем. При влади знаходився всього вісім років. Помер при загадкових обставинах, не доживши до 20 років. Повернув столицю Давнього Єгипту до Фів, ліквідовував всі релігійні реформи Аменхотепа IV. А). Він правив Єгиптом з 1372 по 1354 рр. до н.е. Був одружений на красуні Нефертіті. Провів релігійну реформу і проголосив бога сонця Атона єдиним божеством. Б) . Цього єгипетського бога постійно мучили заздрість і злість. Той, кому він заздрив, був красивий, добрий, керував тисячами людей. Щоб захопити владу, він був готовий піти на все, навіть на вбивство. Б). Лікарка, астроном, жрець бога мудрості Тота, архітектор, який побудував першу піраміду. В) . Вони робили найважчу роботу – рили канали, працювали на копальнях і каменоломнях, були веслярами на кораблях. Їх називали «живими мертвими». В). У правій руці у них тростинка для листа, а запасна «ручка» – за вухом. Вони перераховували і записували все, що їм скажуть: і скільки зерна в казні, і скільки днів знадобиться, щоб побудувати палац або канал.

Номер слайду 11

5) Розподілити твердження, вписавши в таблицю відповідні цифри1) воював з могутнім Хеттським царством;2) втричі збільшив територію своєї країни; 3) після його смерті всі нововведення були ліквідовані; ім'я цього фараона кануло в Лету; 4) реалізував ідею світової держави, зробив 17 військовий походів до Азії, зокрема завоював Сирію;5) бажаючи ослабити позиції єгипетських жерців, провів релігійну реформу, проголосивши єдиним богом сонячний диск Атона; 6) прославився як архітектор, зокрема розбудував Карнакський храм у Фівах, а в Нубії побудував печерний храм, перед входом в який височать 20-метрові статуї фараона.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тутмос IIIАменхотеп IV-Ехнатон. Рамзес II

Номер слайду 12

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}І варіант ІІ варіант6) Боги Давнього Єгипту6) Боги Давнього Єгипту1) А__н – бог сонця;2) А__п – бог пітьми;3) Г__б – бог землі;4) Н__т – богиня неба;5) Т__т – бог мудрості;1) Б__т – покровителька жінок і їхньої краси;2) С__т – бог пустелі;3) О__с – фараон і суддя в царстві мертвих;4) Г__р – бог-покровитель фараона;5) І__а – богиня, дружина Осиріса;

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Розподілити твердження, вписавши в таблицю відповідні цифри1) воював з могутнім Хеттським царством;2) втричі збільшив територію своєї країни; 3) після його смерті всі нововведення були ліквідовані; ім'я цього фараона кануло в Лету; 4) реалізував ідею світової держави, зробив 17 військовий походів до Азії, зокрема завоював Сирію;5) бажаючи ослабити позиції єгипетських жерців, провів релігійну реформу, проголосивши єдиним богом сонячний диск Атона; 6) прославився як архітектор, зокрема розбудував Карнакський храм у Фівах, а в Нубії побудував печерний храм, перед входом в який височать 20-метрові статуї фараона.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Тутмос IIIАменхотеп IV-Ехнатон. Рамзес II2, 4.3, 5.1, 6.

pptx
Додано
6 серпня 2019
Переглядів
798
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку