Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка і підмета .
Номер слайду 3
Це потрібно…знати:які речення називаються односкладними;яку роль виконують односкладні речення в мовленнівміти:виділяти односкладні речення з- поміж інших видів речень;визначати їх види ;конструювати односкладні речення;використовувати їх в усному та писемному мовленні
Номер слайду 4
Робота з текстом Осінь. Багато птахів ві...літає в теплі краї. Ті краї л...жать за горами і лісами, за морями. Там (ні)коли (не)буває … . Отуди кожної ос...ні і летять. Додому пов...ртаються тільки в...с-ною. Чекатимемо з нетерпінням на їхній при-літ . А взимку годуватимемо тих, які не по-боялись і залишилися в рідному краї. Прийде весна, і птахи будуть тішити нас своїм щебетанням та співом. (М. Вінграновський)
Дослідження - моделювання. Ти подивись на вкриті білосніжним килимом поля. Лікарські рослини люди вживають у вигляді відварів, настоїв і трав’яних чаїв.Іней окутав дерева скрізь.
Номер слайду 7
Вибіркове письмо Я не хочу нудно жити. (Б. Грінченко) На-ливайся земними силами! (В. Симоненко) Підіймаюсь на зоряні схили і рукою торкаю-ся неба. (Л. Забашта) І хочеться всю землю обійняти. (В. Симоненко) В мені любові наче більше стало. (Д. Павличко) Ходім! Я напою тебе Дніпром. Я нагодую очі твої степом. (Л. Костенко) Зоря любистком пахне над Дніпром. (Б. Олійник)
Номер слайду 8
На які види поділяють односкладні речення? Яку роль вони виконують у мовленні?
Номер слайду 9
Домашнє завдання. Для всіх учнів.1. Опрацювати теоретичний матеріал п.15(с.96-98) 2. Завдання за рівнями (на вибір) Середній рівень. Виписати з художньої л-ри по 2 види односкладних речень. Достатній рівень. Скласти лінгвістичне повідомлення «Односкладне речення». Високий рівень. Скласти твір-опис осіннього ранку, уживаючи односкладні речення.