Презентація "Онлайн-тестування на уроках української мови та літератури і зарубіжної літератури – інструмент для підвищення ефективності навчання та зацікавлення учнів"
Не навчай своїх дітей, як навчали тебе, - вони народились в інший час
Номер слайду 2
Онлайн-тестування на уроках української мови та літератури і зарубіжної літератури – інструмент для підвищення ефективності навчання та зацікавлення учнів
Номер слайду 3
Мета: обмін ідеями та власними результатами впровадження онлайн-тестування на уроках української мови та літератури і зарубіжної літератури
Номер слайду 4
-ознайомитись з видами традиційних та онлайн –тестів-визначити переваги та недоліки-мета використання -ознайомитися з ресурсами -розглянути можливості проведення тестування на даних ресурсах-з’ясувати переваги онлайн-тестів на уроках української мови та літератури і зарубіжної літератури для підвищення ефективності навчання. Завдання:
Номер слайду 5
Тест –це інструмент, за допомогою якого відбувається перевірка знань учнів з використанням низки запитань , створених за певним форматом.
Номер слайду 6
Види традиційних тестів:-діагностичні -внутрішні -об’єктивні -суб’єктивні - для визначення рівня знань- для визначення прогресу в навчанні
Номер слайду 7
Якщо не можеш перемогти ворога, зроби його своїм союзником
Номер слайду 8
Кожен з даних видів традиційних тестів можна перетворити на онлайн- тести
Номер слайду 9
Онлайн–тести - це інтерактивний інструмент для перевірки та контролю знань із певної теми. Проводимо ми його, використовуючи онлайн-ресурси мережі Інтернет
Номер слайду 10
Онлайн-тести-мають сучасний експрес-формат;-ставлять усіх у рівні умови;-дають можливість отримати миттєвий деталізований результат;- допомагають проводити роботу над помилками;комплексно формують компетентності
Номер слайду 11
Особливість онлайн-тестів – використання на всіх етапах уроку та в різні періоди вивчення теми -стартовий контроль;-тести до теми, яка вивчається на цьому або попередньому уроці;-проміжна перевірка;-підсумкові онлайн-тести
Номер слайду 12
Види діяльності з використанням онлайн-тестувань:самостійна роботагрупова роботаіндивідуальна роботаконтрольна роботадомашня роботатренувальні вправи
Номер слайду 13
Мета використання онлайн-тестів на уроках української мови та літератури і зарубіжної літератури:це сучасний інструмент для сучасних дітей;- ескспрес-формат;дітям цікавіше виконувати онлайн-тести, ніж традиційні;- додаткова мотивація навчання
Номер слайду 14
Ресурси онлайн-тестування: Kahoot. Sokrates Kvizis Class. Flow сайт «Всеосвіта»сайт « На урок»власні сайти: « Смаколик », «Світ української мови»власний блог «Вчительський смаколик»
Номер слайду 15
Номер слайду 16
Номер слайду 17
Номер слайду 18
Номер слайду 19
Номер слайду 20
Номер слайду 21
Номер слайду 22
Номер слайду 23
Номер слайду 24
Номер слайду 25
Номер слайду 26
І смішно тобі, й сердито,І ти забуваєш часто: Для того ,щоб добре ходити,Раз десять треба впасти. Ліна Костенко
Номер слайду 27
QR-коди - це швидкий і зручний спосіб передати учням будь-яку інформацію.
Номер слайду 28
Переваги онлайн-тестів-економія часу для перевірки та взаємодії зі школярами-ставлять усіх у рівні умови-надають можливість миттєво отримати деталізований результат-мають сучасний експрес –формат-формують компетентності та навички комп’ютерної грамотності вчителів та учнів -можливість переставляти місцями запитання та варіанти відповідей -найголовніше – це цікаво сучасним дітям -
Номер слайду 29
Недоліки онлайн-тестів:-потрібна постійна мотивація та нагадування про виконання завдання-формулювання власних запитань-проблема списування-залежність від технічного оснащення-онлайн –тести не потребують творчого підходу
Номер слайду 30
Особисті завдання, які формують сучасну вчительку-бути гнучкою-пробувати нові інструменти та методики-використовувати будь-які можливості для співпраці в Інтернеті