Стіна слів. Почимчикувала – пішла даліПоласували – посмакували, отримали насолоду від їжі Надибав – знайшов. Похрускав – поїв. Журитися – сумувати. Почастувала - пригостила
Номер слайду 6
Читання тексту оповідання частинами з передбаченням Тітонька Леся почастувала Тарасика жменькою цукерок. Отих кругленьких, що їх горошком називають. Хлопчик за гостинця подякував і поклав його до кишені. А в кишенях – ви ж знаєте – завжди всього повно: там і цвяшки та гвинтики, і фантики-бантики, гладенькі скельця, й кольорові камінчики. Та хіба тільки це! Кажуть, у доброго хазяїна кишеня без дна. тарасик усипав солоденький горошок туди, не задумуючись. Та не знав тої миті , що є в його кишені одна новина – дірка. Вчора він прихопив з полиці мамину пилочку для нігтів. То та капосна пилочка цю “новину” й зробила. Солоденький горошок у кишені спочатку замурзався, а тоді помаленьку-потихеньку в дірку й повипадав. Як ви гадаєте, що буде далі? Чому?
Номер слайду 7
Одну горошину знайшла мураха. Почимчикувала до мурашника, привела родичів – і вони нею поласували. Другу цукерку надибав равлик. З одного боку покуштував, з другого, кругом обійшов: ото несподіванка – з усіх боків солодка. Ще одну цукерку сорока вгледіла. Вихопила її з трави:– Ти диви, яка смачна намистина! Вік звікувала – такої не траплялося. Та й з’їла її, собі дивуючи. Гусак стежкою чалапав.– А що воно таке: чи то горох, чи квасоля, га? А хто його, такого добра, тут насіяв, га? Га-га-га? А кіт Барсик нічого ні в кого не питав. Похрускав усі цукерки, що знайшов, і смачно облизався. Як ти гадаєш, що буде далі? Чому?
Номер слайду 8
Тим часом Тарасик про тіточчин гостинець згадав. Руку до кишені – а його й нема. Та чого б мав журитися: он скількох почастувала його щедра кишеня! Чому кишеню назвали щедрою? Розкажи, коли ти буваєш щедрим?
Номер слайду 9
Номер слайду 10
Прочитай уривок оповідання, що підходить до малюнка
Номер слайду 11
Вправа « читацьке колесо»Про що йдеться у творі ?Розкажи три важливі епізоди твору ?Що ти хочеш запитати у героя твору ?Чого навчає цей твір ?Якби ти потрапив в історію, що б ти змінив ?
Номер слайду 12
Вправа « мікрофон»Яке оповідання ми читали сьогодні ?Як звали хлопчика ?Чим ласували всі герої оповідання ?Чи засмутився хлопчик, коли зрозумів, що кишеня порожня ?Яку людину називають щедрою ?