Презентація "Організація освітнього процесу в умовах НУШ".

Про матеріал
Презентація для виступу на окружному методичному об'єднані для вчителів, які працюють, або працюватимуть в новій українській школі. "Організація освітнього процесу в умовах НУШ".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

ОРГАНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В УМОВАХ НУШПідготувала: Киричкова А. С.

Номер слайду 2

Особистісно-орієнтована модель освіти Актуальними для нової української школи є такі ідеї дитиноцентризму:відсутність адміністративного контролю;активність учнів у навчальному процесі;взаємозв'язок особистого розвитку дитини з її практичним досвідом;обов'язкове врахування інтересів кожної дитини;виховання вільної незалежної особистості;забезпечення свободи і права дитини в усіх проявах її діяльності;впровадження шкільного самоврядування.

Номер слайду 3

Формування загальнолюдських цінностей У здійсненні виховного процесу мають ураховуватися такі організаційні орієнтири:виховання не зводиться до окремих виховних занять;до створення виховного середовища залучається весь колектив школи;учитель є взірцем людини вихованої, своїм прикладом він надихає і зацікавлює дитину;у плануванні діяльності враховуються індивідуальні нахили і здібності кожної дитини, створюються належні умови для їх реалізації;співробітництво з позашкільними закладами освіти;активне залучення до співпраці психологів і соціальних педагогів;налагодження постійного діалогу з батьківською спільнотою.

Номер слайду 4

Структура освітнього процесу В початковій школі виділено два цикли навчання: перший – адаптаційно-ігровий (1 – 2 класи); другий – основний (3 – 4 класи). Метою першого циклу навчання, відповідно до його назви, буде природне входження дитини в шкільне життя, послідовна адаптація до нового середовища. Метою другого циклу є здійснення навчального процесу з концентрацією педагогічної уваги на формуванні в учнів відповідальності і самостійності; підготовка до успішного навчання в основній школі.

Номер слайду 5

Організація освітнього середовища Окрему увагу вчителів має привернути розділ Концепції, присвячений опису змін в організації сучасного освітнього середовища. У зв'язку з тим, що в шкільному житті зросте частка групової ігрової, проектної і дослідницької діяльності, мають бути урізноманітнені варіанти упорядкування освітнього простору. Крім класичних варіантів класних кімнат доцільно використовувати новітні, наприклад, мобільні робочі місця, які можна легко трансформувати для групової роботи.

Номер слайду 6

Предметне оточення класів. Для реалізації нового Державного стандарту початкової загальної освіти необхідно змінити просторово-предметне оточення, програми та засоби навчання учнів початкової школи.

Номер слайду 7

Освітній простір Нової української школи не обмежується питаннями ергономіки. Організація освітнього простору навчального кабінету потребує широкого використання нових ІТ-технологій, нових мультимедійних засобів навчання, оновлення навчального обладнання.

Номер слайду 8

Організація освітнього простору здійснюється через 7 осередків:осередок навчально-пізнавальної діяльності з партами і стільцями;осередок для гри;осередок художньо-творчої діяльності;куточок природи;осередок відпочинку;дитяча класна бібліотечка;осередок вчителя.

Номер слайду 9

Осередок навчально-пізнавальної діяльності

Номер слайду 10

Осередок художньо-творчої діяльності

Номер слайду 11

Куточок живої природи

Номер слайду 12

Осередок відпочинку

Номер слайду 13

Класна бібліотечка

Номер слайду 14

Отже, розбудова Нової української школи – це довготермінова реформа, яка розпочалася вже зараз. Шлях її упровадження супроводжується суттєвими змінами всіх складників освіти. Наразі, сьогоднішні школярі відчувають зміни й отримують кращу якість освіти.

Номер слайду 15

Дякую за увагу!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Крупка Сергій Теодорович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
25 лютого 2020
Переглядів
11472
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку