Презентація Організація роботи з обдарованими дітьми в умовах закладу загальноосвітньої середньої школи

Про матеріал
Сьогодні у нашому супільстві як николи виникла потреба в творчих, діяльних і обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадянах. Кожна цивілізована країна дбає про творчий потенціал суспільства загалом і кожної людини зокрема. Тому завдання школи не тільки виявляти, а розвивати таких учнів, привертати увагу до них науковців, психологів, друзів, колег, батьків. Тому автор презентації звернувсяся до питання технології розвитку творчої активності учнів.
Перегляд файлу

Слайд 1

  1. Шановні колегі!

Сьогодні   у нашому супільстві  як николи  виникла потреба в творчих, діяльних і обдарованих, інтелектуально й духовно розвинених громадянах. Кожна цивілізована країна дбає про творчий потенціал суспільства загалом і кожної людини зокрема.

Тому завдання школи  не тільки виявляти, а розвивати таких учнів, привертати увагу до них науковців, психологів, друзів, колег, батьків.

Тому давайте зараз звернемося до питання технології розвитку творчої активності учнів.

_____________________________________________________________Слайд 2

Кожна дитина по-своєму неповторна. Вона  приходить  у цей світ, щоб творити своє життя, знайти себе, самореалізуватися: хтось  здібний до музики, образотворчого мистецтва, художньої праці, хтось пише вірши, оповідання.

Скільки  дітей – стільки й здібностей, які залежать від психолого-фізіологічних особливостей людини, соціального оточення, сім'ї та школи.

Важливим компонентом розвитку здібностей дитини є творчість.

_____________________________________________________________

Слайд 3

Творчі діти відрізняються своїм розумом та неповторністю бачиння світу, відношенням до справ і активною життевою позицією,  прагненням  до самовдосконалення.

_____________________________________________________________

Слайд 4

Важлива роль у вихованні дітей, розширенні й поглибленні іхніх знань, розвиткові творчих здібностей належить школі,   спеціально організованій виховній роботі у позанавчальний час.  Таку роботу ми називаємо позакласною та позашкільною

_____________________________________________________________

Слайд 5

В творчості людина реалізує  в усій  повноті свої знання, уміння та здібності, а отже отримавши можливості випробувати себе в різних видах діяльності, наочно переконуєються в наявному арсеналі знань, умінь та здібностей і цим самим адекватно оцінює свої можливості, що, безумовно, сприяє в майбутньому правильному вибору професії.

_____________________________________________________________

Слайд 6

Технологія формування творчого учня  орієнтована на особистість. Це означає, що здібності учнів можуть розвиватися лише у процесі творчої діяльності, яку організують у школі.

Розвиток творчої активності полягає в організації життя дитини, де однією з важливих функцій є стимулювання позитивної мотивації кожного учня в процесі організації різних видів діяльності.

_____________________________________________________________

Слайд 7

Процес розвитку творчої активності учнів здійснюється поетапно.

У дітей  молодшого шкільного віку необхідно розвивати пізнавальну і самоуправлінську активність, формувати якості, які сприяють саморегуляції і самопізнанню.

_____________________________________________________________

Слайд 8

Творчі можливості молодших школярів реалізуються в різних видах діяльності: у грі, розвагах, спілкуванні, трудовій діяльності.

Чим раніше  починається розвиток здібностей, тим більше шансів на їх розкриття. У дитячому віці учень більше здатний до творчості, ніж у зрідлму, тому що на нього не впливають різного роду стереотипи.

_____________________________________________________________

Слайд 9

Основне завдання   на першому етапі -  допомогти дитині розкрити свої творчі здібності. Хто ж, як не  вчитель початкових класів, може побачити в кожній дитині неповнотну особистість.

_____________________________________________________________

Слайд 10

Класним керівникам початкових класів слід докладно і точно інструктувати дітей, контролювати кожен крок іхньої діяльності, вчасно підсказувати правільні рішення. Вимоги завжди мають відповідати реальним силам і здібностям учнів.

_____________________________________________________________

Слайд 11

Підлітковий вік особливий  для формування потреби в особовому і професійному самовизначенні і розвитку "персонального лідерства".

_____________________________________________________________

Слайд 12

Класні керівники, працюючи з дітьми середніх класів, повинні обмежуватись  тим, що дають саме завдання і не втручаються у процес виконання. Тільки  після   його виконання контролюють роботу учнів.

_____________________________________________________________

Слайд 13

У старшій ланці виникає необхідність в отриманні інформації про управлінські технології і використання їх для успішної  самореалізації.

Завдання класного керівника  полягають у включенні окремих відпрацьованих дій у систему діяльності класу в цілому. Таким чином доручається виконання цілого розряду робіт, де потрібно, дивлячись на умови, самостійно діяти.

_____________________________________________________________

Слайд 14

 Так формується в учнів самостійне орієнтування в умовах роботи й уміння правильно вибирати потрібні засоби і прийоми для вирішення завдань, що виникають.

_____________________________________________________________

Слайд 15

Творочі здібності учнів можуть розвиватися лише у процесі творчої діяльності, яку організовують у школі.

Тому питання  про формування та розвиток творчої активності учнів- одне з найактуальніших у теорії педагогічної науки і в практиці шкільного навчання.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
31 березня 2020
Переглядів
355
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку