Шляхи, форми, методи, принципи самоосвіти як двигун професійного зростання вчителя

Про матеріал
Мета самоосвітньої діяльності педагогів – це всебічний розвиток особистості для подальшого забезпечення умов навчання і виховання учнів. Шляхом досконалої організації самоосвітньої діяльності постійно удосконалюється професійна майстерність учителя і, як наслідок, формується авторитет педагога серед учнів, батьків, колег.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Шляхи, форми, методи, принципи самоосвіти як двигун професійного зростання вчителя Далеко не кожен стане вченим,письменником, артистом, далеко не кожному судилося винайти порох або велосипед, але майстром своєї справи має стати кожен. В. Сухомлинський

Номер слайду 2

Виховання підростаючого покоління, підготовка його до життя в самому широкому розумінні – одне з найголовніших завдань школи. А успішне розв'язання цього завдання залежить саме від учителя, адже вчитель – творець духовного світу юної особистості, довірена особа суспільства, якому воно ввіряє найдорожче – дітей. Виконати покладену на нього місію педагог зможе лише в тому випадку, якщо буде постійно збагачуватися науковими знаннями, педагогічними вміннями, буде постійно вдосконалювати свою особистість. Питання самоосвіти червоною лінією проходить через більшість документів про освіту.

Номер слайду 3

Удосконалення рівня професійної компетентності – один із основних напрямків реформування системи освіти. Головні нормативно-правові документи МОН свідчать: “ Педагогічні та науково-педагогічні працівники зобов'язані постійно підвищувати професійний рівень, педагогічну майстерність, загальну культуру ”(Закон України “ Про освіту ”) “ Підготовка педагогічних і науково-педагогічних працівників та професійне самовдосконалення – важлива умова модернізації освіти ”(Національна доктрина розвитку освіти)

Номер слайду 4

1. Принцип системності2. Принцип діяльності3. Принцип мобільності4. Принцип самореалізації5. Принцип самоорганізаціїПринципи самоосвітньої діяльності

Номер слайду 5

Самоосвіта вчителя – необхідна умова професійного зростання. Спонукають учителя до самоосвіти такі потреби і мотиви: Щоденна робота з інформацією. Конкуренція Зміни в суспільстві Громадська думка Матеріальний стимул Цікавість

Номер слайду 6

Самоосвітня діяльність учителя включає:

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Моя творча лабораторія

Номер слайду 9

Відкриті уроки

Номер слайду 10

Відкриті уроки

Номер слайду 11

У своїй роботі я використовую такі найважливіші напрямки самоосвітньої діяльності:вивчаю нові програми та підручники;вивчаю додатковий науковий матеріал;самостійно розв’язую лінгвістичні вправи, організовую контрольні та практичні роботи, дослідження;використовую технічні засоби навчання та ІКТ;консультуюсь з більш досвідченими колегами;використовую ресурси Інтернетувідвідую освітні сайти та сайти вчителів з передовим досвідом.  

Номер слайду 12

Бажаю: Відчуття самореалізації Фінансової свободи Любові, спокою і здоров'я ДЯКУЮ ЗА УВАГУ

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Інші матеріали
Додано
31 березня 2020
Переглядів
3692
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку