Презентація. Організація роботи з учнями початкового рівня на етапі закріплення і вдосконалення знань та умінь

Про матеріал

У кожному класі є група дітей, яка ледве встигає прочитати за лідерами, щось із почутого чи прочитаного запам'ятовує і розуміє при кількаразовому повторенні й механічному списуванні. І тому обов'язковим є створення умов, які забезпечили б найбільш доцільний та ефективний характер їх діяльності. Для цього потрібно використовувати на уроках

різнорівневий дидактичний матеріал.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Підготувала вчитель англійської мови ІІ категорії Іванко Ю.О.

Номер слайду 2

У кожному класі є група дітей, яка ледве встигає прочитати за лідерами, щось із почутого чи прочитаного запам’ятовує і розуміє при кількаразовому повторенні й механічному списуванні. І тому  обов’язковим є створення умов, які забезпечили б найбільш доцільний та ефективний характер їх діяльності. Для цього потрібно використовувати на уроках різнорівневий дидактичний матеріал.

Номер слайду 3

Картки – підказки Картки – довідки Картки – вказівки Картки – зразки Картки – алгоритми Картки – інструкції

Номер слайду 4

is this? (Хто це?) is it? (Що це?) Встав правильне питальне слово Who, What завдяки записаним відповідям. What is it? – It is a doll. ____ is it? – It is a girl. ____ is it? – It is a dog. ____ is it? – It is a ball.

Номер слайду 5

Найвищій ступінь Вищій ступінь Прикметник Прочитай текст та знайди в ньому прикметники. Розташуй їх в таблицю за ступенями порівняння. Colchester is one of the oldest Roman towns in Great Britain. It is situated on the river Colne. The river was deep in Roman times, but not shallow. The town of Colchester was not large and buildings were smaller in the past. The biggest building was the castle. The streets were narrow and there weren’t cars.

Номер слайду 6

Визначте чи не належить іменник до винятку з правила так ні 2) Визначте закінчення іменника 3) Чи не закінчується слово на –s; -ss; -sh; ch; -x так ні Оберіть правильне закінчення та утворіть множину - s - es

Номер слайду 7

Додай закінчення –es та заміни у слові –у на –і, якщо перед ними знаходиться приголосний City, town, toy, street Додай закінчення – es, якщо слово закінчується на –s; - ss; -sh; -ch; -x Car, dish, pen, dress Для утворення множини, додай закінчення - s Ball, dog, cat, apple Утворіть множину іменників

Номер слайду 8

Мотивація. Алгоритм планування індивідуальної роботи учня: ознайомитися із завданнями; вибрати ті, які цікавлять; спланувати свою діяльність; записати послідовність виконання. Знайомство з цілями: що мають знати; які знання будуть формувати; що навчаться цінувати.

Номер слайду 9

Подача теми. Формування завдань: цільова установка; вибір тих завдань, які цікавлять; планування своєї діяльності; запис послідовності виконання завдань. Поступове ускладнення рівня завдань: уміння працювати з додатковою літературою; уміння аналізувати; розвиток творчих здібностей. Заключна частина: вітання учня з його досягненнями; самооцінка учня; оцінка вчителя.

Номер слайду 10

ppt
Додав(-ла)
Ivanko Yuliia Oleksandrivna
Додано
29 листопада 2018
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку