Основні завдання, які я ставлю у своїй діяльності: Діагностика мовленнєвих порушень. Корекція порушень усного і писемного мовлення.4. Профілактика відхилень мовного розвитку. Пропаганда логопедичних занять серед педагогів та батьків.6. Виявлення дітей з мовними вадами. 7. У своїй діяльності логопед керується Законами України: „Про загальну середню освіту”, „Положенням про логопедичні пункти системи освіти” від 13.05.1993 №135 та забезпечує виконання рекомендацій психолого-медико-педагогічної консультації
Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, яка ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу. Інклюзивний підхід – створення таких умов, за яких усі учні мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх школах
Інклюзивна освіта ґрунтується на 8 основних принципах:1. Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень.2. Кожна дитина здатна відчувати і думати.3. Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим. 4. Усі діти мають потребу один в одному.5. Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин.6. Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників.7. Для всіх дітей досягнення прогресу швидше може бути в тому, що вони можуть робити, ніж у тому, що не можуть.8. Різноманітність посилює всі сторони життя дитини.
З учнями проводилася робота по збагаченню активного словникового запасу, розвитку зв’язного мовлення, автоматизації звуків. На заняттях використовувалась психогімнастика, релаксація, проводились різноманітні ігри на розвиток дрібної моторики, голосові та дихальні вправи, ігри для розвитку слухової уваги Всі завдання об’єднувались однією лексичною темою. На кожного учня була заповнена мовленнєва картка, карта індивідуального розвитку, визначені найефективніші способи і методи подолання недоліків мовлення