Презентація " Організація та надання логопедичної допомоги учням в умовах інклюзивного навчання"

Про матеріал
Основна мета роботи логопеда- планування і здійснення навчально- корекційної роботи з учнями,які мають недоліки мовленнєвого розвитку.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Організація та надання логопедичної допомоги учням в умовах інклюзивного навчання.

Номер слайду 2

Основною метою моєї роботи є:планування і здійснення навчально-корекційної роботи з учнями, які мають недоліки мовленнєвого розвитку.

Номер слайду 3

Основні завдання, які я ставлю у своїй діяльності: Діагностика мовленнєвих порушень. Корекція порушень усного і писемного мовлення.4. Профілактика відхилень мовного розвитку. Пропаганда логопедичних занять серед педагогів та батьків.6. Виявлення дітей з мовними вадами. 7. У своїй діяльності логопед керується Законами України: „Про загальну середню освіту”, „Положенням про логопедичні пункти системи освіти”  від 13.05.1993 №135 та забезпечує виконання рекомендацій  психолого-медико-педагогічної  консультації

Номер слайду 4

І – індивідуальний підхід до дітей Н – наполегливість в здобутті знань К – користь для дитини Л – любов до дитини Ю – юнацтво З – злагода в оточенні І – інтерес до навчання Я – “Я” – особистість 

Номер слайду 5

Інклюзивна освіта – це система освітніх послуг, яка ґрунтується на принципі забезпечення основного права дітей на освіту та права здобувати її за місцем проживання, що передбачає навчання дитини з особливими освітніми потребами в умовах загальноосвітнього закладу. Інклюзивний підхід – створення таких умов, за яких усі учні мають однаковий доступ до освіти, у тому числі діти з особливими освітніми потребами, які навчаються в загальноосвітніх школах

Номер слайду 6

Інклюзивна освіта ґрунтується на 8 основних принципах:1. Цінність дитини не залежить від її здібностей та досягнень.2. Кожна дитина здатна відчувати і думати.3. Кожна дитина має право на спілкування і на те, щоб бути почутим. 4. Усі діти мають потребу один в одному.5. Справжня освіта може здійснюватися тільки в контексті реальних взаємин.6. Усі діти потребують підтримки і дружби ровесників.7. Для всіх дітей досягнення прогресу швидше може бути в тому, що вони можуть робити, ніж у тому, що не можуть.8. Різноманітність посилює всі сторони життя дитини.

Номер слайду 7

Номер слайду 8

На логопедичних заняттях використовуються такі форми роботи: 1. Розвиток фонематичного сприймання, аналізу та синтезу, уявлення. 2. Визначення наявності звука в слові.3. Визначення стану фонематичного аналізу. 4. Визначення стану фонематичного уявлення.

Номер слайду 9

З учнями проводилася робота по збагаченню активного словникового запасу, розвитку зв’язного мовлення, автоматизації звуків.  На заняттях використовувалась психогімнастика, релаксація, проводились різноманітні ігри на розвиток дрібної моторики, голосові та дихальні вправи, ігри для розвитку слухової уваги  Всі завдання об’єднувались однією лексичною темою.  На кожного учня була заповнена мовленнєва картка, карта індивідуального розвитку, визначені найефективніші способи і методи подолання недоліків мовлення

Номер слайду 10

«Вчити і виховувати. Вести,але не тягнути за собою. Спонукати,але не змушувати. Вказувати шлях,але дозволяти дитині йти самій.» Конфуцій

Номер слайду 11

Номер слайду 12

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
21 травня 2019
Переглядів
3500
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку