Презентація "Орієнтовні перевірні роботи з математики 3 клас НУШ"

Про матеріал
Завдання підібрані відповідно вимог НУШ. Перевірка застосування математики для розв’язання життєвих ситуацій. Розв’язування задач з використанням різних стратегій. Аналіз даних, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критичне їх оцінювання. Здійснення усних та письмових обчислень.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Діагностуємо знання з математики в 3 класі НУШОрієнтовні перевірні роботи. Карікова О. Д.2021 р.

Номер слайду 2

МАО 1 Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій1. Запиши дані задач та відповіді в таблицю. Вартість 2 булочок 12 грн. Знайду ціну булочки. Пиріжок коштує 8 грн. Скільки пиріжків куплю на 24 грн?Простий олівець коштує 2 грн. Тобі треба купити 4 олівця. Скільки грошей ти заплатиш?{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}1.2.3.2. Запиши до задачі коротку умову та склади схему. Розв’яжи задачу. Для приготування смузi візьміть 2 зв’язки бананiв по 3 штуки i 15 полуничок. Скiльки всього фруктiв знадобиться для приготування смузi?{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              3. Розглянь афішу. Обведи потрібний квиток.

Номер слайду 3

МАО 2 Розв’язування задач з використанням різних стратегій1. Розв’яжи задачі складанням рівняння. Запиши коротку умову та склади схему до задачі. 1) Діти відпочивали 36 днів. У горах – 18 днів, інші дні – на морі. Скільки днів діти відпочивали на морі?2) У тебе 8 купюр по 10 грн кожна. Скільки в тебе грошей?{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Номер слайду 4

МАО 2 Розв’язування задач з використанням різних стратегій2. Заповни таблицю. Розв’яжи задачу. На першій полиці 21 книжка, на другій — 15 книжок. На скільки менше книжок стало на першій полиці, ніж на другій, після того як з першої полиці взяли 9 книжок?{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                              {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}ІІІ3. Розв’яжи задачу різними способами. Діти надули 12 синіх кульок і 15 жовтих. 4 кульки лопнуло. Скільки кульок залишилося?

Номер слайду 5

МАО 3. Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінюєСклади задачу за поданим виразом. Запиши коротку умову та розв’яжи по діях. 45⁚5+45{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                   2. Склади задачу за схемою. Запиши коротку умову та розв’яжи.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                    3. Розв’яжи задачу. Покажи на макетах годинника початковий та кінцевий час. Урок закінчився о 9 год 10 хв. Перерва триває 15 хв. О котрій годині почнеться другий урок?

Номер слайду 6

МАО 3. Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює4. Усно склади задачу за таблицею. Запиши розв’язання.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          5. Склади задачу за схемою та картинкою. Запиши розв’язання будь-яким способом.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} Операторка. Набралаза 1 год. Часроботи. УсьогосторінокІ?3 год12ІІу 2 рази більше6 год?{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Номер слайду 7

МАО 4.3 Здійснює обчислення усно та письмово.{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          {5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA}                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Розв’яжи вирази усно.(36+18)꞉6= 9꞉3‧5=45꞉(61-56)= 100-47+28=32꞉4‧6= 8‧9-58=2. Розв’яжи письмово.97-34 52+36 61-2780-24 37+49 127-94І варіантІІ варіант. Розв’яжи вирази усно.(27+18)꞉9= 12꞉3‧5=54꞉(62-56)= 100-43+28=36꞉4‧6= 8‧8-58=Розв’яжи письмово.98-34 63+25 71-3860-23 38+49 129-84

pptx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
3 лютого 2021
Переглядів
2775
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку