Діагностична робота з математики «Додавання та віднімання чисел у межах 1000», 3 клас ( 2 варіанти з індексами)

Про матеріал
Діагностична робота з математики «Додавання та віднімання чисел у межах 1000», 3 клас. Розроблена у двох варіантах, з самооцінюванням та оцінюванням вчителем за індексами.
Перегляд файлу

Дата___________              Діагностична робота з математики №5

                   «Додавання та віднімання чисел у межах 1000»

           учня/учениці 3-А класу ________________________________________

Варіант 1

  1. Обчисли приклади

    824-271             375+246            706-424          327+494            913-426

 

 

 

 

 

 

  1. Розв’яжи рівняння

9 3 5  -   х  =   4 8 6                         3 4 8 + х  =  7 1 9

                        

 

 

 

 

 

 

  1. Виконай обчислення

3 м 46 см + 2 м 78 см = ____________

1 год 39 хв – 90 хв = _____________

7 т 4 ц – 23 ц = _____________

  1. Розв’яжи задачу

У квітковий магазин для продажу завезли 168 тюльпанів, гербер – на 236 квіток більше, ніж тюльпанів, а жоржин – на 394 квітки менше, ніж тюльпанів і гербер разом. Скільки завезли жоржин?

 

 

 

 

  1. Виконай завдання

Периметр квадрата ABCD  24 см. Знайди довжину його сторони. Накресли квадрат.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Оціни себе. Ці завдання були для мене:                                             

  • Дуже легкими                                                     
  • Легкими                                                              
  • Складними  

Індекс

 

 № завдання

 Рівень

МАО1

Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій

4

 

МАО2

Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

4

 

МАО3

Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює

4

 

МАО4.3

Застосовує в обчисленнях навички усного й письмового додавання і віднімання у межах 100; 1000

1, 2, 3

 

МАО4.4

Орієнтується на площині і в просторі

5

 

МАО4.5

Розпізнає геометричні фігури

5

 

МАО4.6

Будує геометричні фігури, конструює

5

 

МАО4.7

Вимірює величини, перетворює їх

3 ,5

 

                                            

 


Дата___________              Діагностична робота з математики №5

                   «Додавання та віднімання чисел у межах 1000»

           учня/учениці 3-А класу ________________________________________

Варіант 2

  1. Обчисли приклади

    736-387           264+439          508-319                236+585             822-345

 

 

 

 

 

 

  1. Розв’яжи рівняння

 х +  2  3 6 = 8 1  4                  х  - 3 6  5  =  4  2  1

                        

 

 

 

 

 

 

  1. Виконай обчислення

2 м 27 см + 2 м 76 см = ____________

1 год 45 хв – 80 хв = _____________

6 т 2 ц – 41 ц = _____________

  1. Розв’яжи задачу

У квітковий магазин для продажу завезли 239 тюльпанів, гербер – на 196 квіток більше, ніж тюльпанів, а жоржин – на 318 квіток менше, ніж тюльпанів і гербер разом. Скільки завезли жоржин?

 

 

 

 

  1. Виконай завдання

Периметр квадрата ABCD  16 см. Знайди довжину його сторони. Накресли квадрат.

 

 

 

 

 

 

 

 

Оціни себе. Ці завдання були для мене:                                             

  • Дуже легкими                                                     
  • Легкими  
  • Складними  

Індекс

 

 № завдання

 Рівень

МАО1

Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій

4

 

МАО2

Розв’язує задачі з використанням різних стратегій

4

 

МАО3

Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює

4

 

МАО4.3

Застосовує в обчисленнях навички усного й письмового додавання і віднімання у межах 100; 1000

1, 2, 3

 

МАО4.4

Орієнтується на площині і в просторі

5

 

МАО4.5

Розпізнає геометричні фігури

5

 

МАО4.6

Будує геометричні фігури, конструює

5

 

МАО4.7

Вимірює величини, перетворює їх

3 ,5

 

                                            

 

docx
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
4 лютого 2021
Переглядів
14261
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку