Дата___________ Діагностична робота з математики №5
«Додавання та віднімання чисел у межах 1000»
учня/учениці 3-А класу ________________________________________
Варіант 1
824-271 375+246 706-424 327+494 913-426
9 3 5 - х = 4 8 6 3 4 8 + х = 7 1 9
3 м 46 см + 2 м 78 см = ____________
1 год 39 хв – 90 хв = _____________
7 т 4 ц – 23 ц = _____________
У квітковий магазин для продажу завезли 168 тюльпанів, гербер – на 236 квіток більше, ніж тюльпанів, а жоржин – на 394 квітки менше, ніж тюльпанів і гербер разом. Скільки завезли жоржин?
Периметр квадрата ABCD 24 см. Знайди довжину його сторони. Накресли квадрат.
Оціни себе. Ці завдання були для мене:
Індекс |
|
№ завдання |
Рівень |
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
4 |
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
4 |
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
4 |
|
МАО4.3 |
Застосовує в обчисленнях навички усного й письмового додавання і віднімання у межах 100; 1000 |
1, 2, 3 |
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі |
5 |
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
5 |
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
5 |
|
МАО4.7 |
Вимірює величини, перетворює їх |
3 ,5 |
|
Дата___________ Діагностична робота з математики №5
«Додавання та віднімання чисел у межах 1000»
учня/учениці 3-А класу ________________________________________
Варіант 2
736-387 264+439 508-319 236+585 822-345
х + 2 3 6 = 8 1 4 х - 3 6 5 = 4 2 1
2 м 27 см + 2 м 76 см = ____________
1 год 45 хв – 80 хв = _____________
6 т 2 ц – 41 ц = _____________
У квітковий магазин для продажу завезли 239 тюльпанів, гербер – на 196 квіток більше, ніж тюльпанів, а жоржин – на 318 квіток менше, ніж тюльпанів і гербер разом. Скільки завезли жоржин?
Периметр квадрата ABCD 16 см. Знайди довжину його сторони. Накресли квадрат.
Оціни себе. Ці завдання були для мене:
Індекс |
|
№ завдання |
Рівень |
МАО1 |
Застосовує математику для розв’язання життєвих ситуацій |
4 |
|
МАО2 |
Розв’язує задачі з використанням різних стратегій |
4 |
|
МАО3 |
Аналізує дані, процес та результат розв’язання навчальних і практичних задач, критично їх оцінює |
4 |
|
МАО4.3 |
Застосовує в обчисленнях навички усного й письмового додавання і віднімання у межах 100; 1000 |
1, 2, 3 |
|
МАО4.4 |
Орієнтується на площині і в просторі |
5 |
|
МАО4.5 |
Розпізнає геометричні фігури |
5 |
|
МАО4.6 |
Будує геометричні фігури, конструює |
5 |
|
МАО4.7 |
Вимірює величини, перетворює їх |
3 ,5 |
|