Математика
3 клас
ІІ - семестр
за підручником Н. Листопад
№ п/п |
Зміст уроків |
Змістові лінії |
Ключові компетентнос ті |
Очікувані результати |
Дата уроку |
|
Додавання і віднімання в межах 1000 |
||||||
81. |
Лічба сотнями. Розрядні доданки чисел. Задачі на знаходження маси. С. 3-4, №№ 1-11 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають і називають розрядні доданки чисел; Діяльнісний компонент: - відтворюють послідовність чисел у межах тисячі; - виконують додавання та віднімання на основі нумерації чисел; - обчислюють зручним для себе способом; - вимірюють і порівнюють величини маси; - обирають доцільну мірку для вимірювання величини; - розв’язують задачі на знаходження маси; Ціннісний компонент: - прогнозують результат додавання та віднімання; - перевіряють правильність обчислень. |
18.01 |
|
82. |
Додавання та віднімання чисел десятками. Знаходження значень виразів. Обернена задача. С. 4-6 №№ 12-24 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття обернена задача; Діяльнісний компонент: - визначають загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обирають доцільну мірку для вимірювання величини; - розуміють сутність процесу і складають обернені задачі ; - розв’язують задачі на знаходження маси; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
19.01 |
|
83. |
Складання виразів за схемами. Переставна властивість додавання. Знаходження суми трицифрових чисел. Розв’язування обернених задач. С. 7-9 №№ 25-36 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як знаходити суму чисел та що таке переставна властивість додавання. Діяльнісний компонент: - читають і записують числа; - складають вирази за схемами; - обчислюють вирази з поясненнями; - розв’язують обернені задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість вмінь складати вирази та користуватись переставною властивістю. |
20.01 |
|
84. |
Різні способи обчислення суми. Розв’язування задач на додавання та обернені до них. С. 9-11 №№ 37-46 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають, що таке обернені задачі; Діяльнісний компонент: - володіють навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел; - обчислюють приклади різними зручними способами; - знаходять окремі розв’язки нерівностей зі змінною зручним для себе способом; - розв’язують задачі на додавання та обернені до них; - читають нескладні таблиці; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя. |
21.01 |
|
85. |
Складання та обчислення виразів на додавання. Знаходження різниці чисел способом розкладання на розрядні доданки. Розв’язування задач за блок-схемою. С. 11-13 №№ 47-58 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають як знаходити різницю чисел способом розкладання на розрядні доданки; Діяльнісний компонент: - складають та обчислюють вирази на додавання; - знаходять різницю чисел способом розкладання на розрядні доданки; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичних дій; - створюють математичну модель задачі; - розв’язують задачі за блок-схемами; Ціннісний компонент: - роблять висновки про навички розвʼязування задач. |
22.01 |
|
86. |
Різні способи обчислення різниці. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач за блок-схемою. С. 13-15 №№ 59-66 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; - створюють допоміжну модель задачі різними способами; - розв’язують задачі за блок-схемами; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість вмінь розв’язувати задачі. |
25.01 |
|
87. |
Перевірка віднімання додаванням. Дії з іменованими числами. Задачі на знаходження суми. С. 15-16 №№ 67-78 |
ЧДзЧ.В МЗіД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають і перетворюють величини; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - виконують арифметичні дії з іменованими числами; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - розв’язують задачі на знаходження суми; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про величини. |
26.01 |
|
88. |
Математичний диктант. Обчислення різниці. Порівняння виразів. Задачі на знаходження невідомого доданка. С.16-17 №№ 79-89 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають та застосовують обчислення різниці; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють числа та вирази різними способами; - читають і записують математичні вирази, подані в текстовій формі, з використанням математичних символів; - розв’язують задачі на знаходження невідомого доданка; Ціннісний компонент: - роблять висновки про порівняння величин. |
27.01 |
|
89. |
Обчислення суми чисел. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач за коротким записом. С. 17-19 №№ 90-101 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності;
|
Знаннєвий компонент: - знають та називають Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - порівнюють вирази різними способами; - виконують арифметичні дії з іменованими числами; - користуються даними під час розв’язування практично зорієнтованих задач; - розв’язують задачі за коротким записом; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя. |
28.01 |
|
90. |
Кругові вирази. Знаходження різниці різними способами. Розв’язування рівнянь. Розв’язування задач двома способами. С. 20-21 №№102-110 |
ЧДзЧ.В МЗіД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають, як розв’язувати кругові приклади; Діяльнісний компонент: - обчислюють зручним способом значення виразів; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - розв’язують задачі двома способами; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
29.01 |
|
91. |
Обчислення виразів різними способами. Радіус кола. Діаметр кола. Розв’язування задач виразом. С. 21-24 №№111-121 |
ЧДзЧ.В МЗіД ГФ
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття радіус та діаметр кола; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розрізняють коло і круг, - позначають на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); - будують за допомогою циркуля коло; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над виразами до задач. |
01.02 |
|
92. |
Знаходження невідомих величин. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. Геометричне завдання. С. 24-25№№122-130 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД ГФ |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і вміють знаходити невідомі величини; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази з іменованими числами; - читають нескладні таблиці, записують дані з таблиць; - будують за допомогою циркуля коло; - позначають на рисунку елементи кола (центр, радіус, діаметр); - розв’язують задачі ; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про радіус та діаметр кола. |
02.02 |
|
93. |
Дії з іменованими числами. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач виразом. С. 26-27 №№131-141 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і складають вирази до задач з буквенними даними; Діяльнісний компонент: - складають та записують вирази з іменованими числами; - складають вираз до задачі з буквеними даними; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань у повсякденному житті. |
03.02 |
|
94. |
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота. С. д.з. 13 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають та вміють додавати і віднімати круглі трицифрові числа; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази на дві дії; - працюють над задачами ; - розв’язують задачі на знаходження маси; Ціннісний компонент: - роблять висновки, |
04.02 |
|
95. |
Діагностична робота 5. Усне додавання і віднімання в межах 1000.
|
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають та вміють додавати і віднімати трицифрові числа; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - позначають на рисунку елементи кола і круга (центр, радіус, діаметр); - розв’язують задачі на знаходження маси; - виконують завдання на кмітливість; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у повсякденного життя. |
05.02 |
|
Письмове додавання і віднімання |
||||||
96. |
Аналіз діагностичної роботи. Письмове додавання трицифрових чисел. Розв’язування задач з буквеними даними. Розв’язування рівнянь. С. 28-30№№142-15 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають і володіють навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; Діяльнісний компонент: - виконують письмове додавання чисел; - перевіряють правильність обчислень; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - розв’язують задачі з буквенними даними; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними.
|
08.02 |
|
|
|
|
|
|||
97. |
Збільшення та зменшення чисел на декілька десятків. Письмове віднімання чисел. Розв’язування задач. С.30-31№№ 153-162 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають і володіють навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - збільшують та зменшують числа на декілька десятків; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
09.02 |
|
98. |
Складання виразів на суму та різницю. Перевірення віднімання додаванням. Складання та розв’язування рівнянь та задач. С. 31-33 №№163-172 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як скласти вирази на суму та різницю; Діяльнісний компонент: - знаходять значення буквенного виразу; - складають та обчислюють вирази за схемами; - розвʼязують рівняння та задачі; Ціннісний компонент: - аналізують навички вивченого матеріалу. |
10.02 |
|
99. |
Письмове додавання чисел з переходом через розряд. Розв’язування задач. С. 33-35 №№173-182 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають , як додавати числа з переходом через розряд; Діяльнісний компонент: - розрізняють та записують числа в межах 1000; - обчислюють приклади на додавання з переходом через розряд; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про письмове додавання чисел з переходом через розряд. |
11.02 |
|
100. |
Виконай обчислення письмово. Знаходження суми трьох послідовних чисел. Розв’язування задач. С.35-36 №№ 183-191 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і виконують письмові обчислення; Діяльнісний компонент: - знаходять суму трьох послідовних чисел; - розуміють порядок виконання дій, виконують їх письмово; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
12.02 |
|
101. |
Математичний диктант. Письмове виконання виразів. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач. С. 37-39 №№192-202 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як визначати час за годинником; Діяльнісний компонент: - обчислюють письмово значення виразів; - виконують дії з іменованими числами; - розуміють, що робота описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: продуктивність праці, час роботи, загальний виробіток; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя. |
15.02 |
|
102. |
Кругові приклади. Розв’язування нерівностей. Розв’язування задачі за схемою. Годинник. С. 39-40 №№203-212 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як визначати час за годинником; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - працюють з нерівностями; - розвʼязують задачі за схемами; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про схеми та скорочені записи до задач.
|
16.02 |
|
103. |
Письмове віднімання чисел з переходом через розряд. Розв’язування рівнянь та задач. С.40-41 №№ 213-222 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як виконувати віднімання з переходом через розряд; Діяльнісний компонент: - володіють навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; - обчислюють письмово додавання та перевіряють приклади відніманням; - розв’язують рівняння; - розвʼязують задачі на знаходження відстані; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про віднімання чисел з переходом через розряд. |
17.02 |
|
104. |
Письмове віднімання трицифрових чисел виду 354-138. Розв’язування рівнянь та задач. |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як виконувати віднімання з переходом через розряд; Діяльнісний компонент: - володіють навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; - обчислюють письмово додавання та перевіряють приклади відніманням; - розв’язують рівняння; - розвʼязують задачі на знаходження відстані; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про віднімання чисел з переходом через розряд |
18.02 |
|
105. |
Перевірка письмового додавання відніманням. Порівняння виразів. Розв’язування нерівностей та задач. С.42-43 №№ 223-231 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як розв’язувати компетентнісно зорієнтовані задачі; Діяльнісний компонент: - записують та обчислюють кругові приклади; - порівнюють значення виразів із числами; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - використовують досвід математичної діяльності під час виконання завдань міжпредметного характеру, у проблемних ситуаціях повсякденного життя. |
19.02 |
|
106. |
Перевірка письмового віднімання додаванням. Математичний диктант. Розв’язування задач. С.43-44 №№ 232-240 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як виконати перевірку за допомогою додавання; Діяльнісний компонент: - працюють над послідовністю чисел; - обчислюють значення виразів; - складають вирази на одну та дві дії; - розв’язують задачі на знаходження решти; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над виразами та задачами. |
22.02 |
|
107. |
Складання та розв’язування рівнянь. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач за малюнками. С. 44-46 №№241-250 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають сутність понять «рівняння», «розв’язок рівняння»; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази ; - знаходять значення числового та буквенного виразів; - складають та розвʼязують рівняння; - читають нескладні таблиці та визначають відстань між містами; - розв’язують задачі на визначення тривалості події та за малюнками; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про відстань та час. |
23.02 |
|
108. |
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота. С. д.з. 16 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як обчислювати значення виразів на одну та дві дії; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів; - розв’язують задачі на збільшення та зменшення числа; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу на уроці. |
24.02 |
|
109. |
Діагностична робота 6. Письмове додавання і віднімання в межах 1000. |
ЧДзЧ.В ВРНР РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як розвʼязувати нерівності; Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують письмово додавання і віднімання; - розв’язують рівняння на основі правил ; - знаходять окремі розв’язки нерівності зі змінною зручним способом; - розв’язують задачі на визначення тривалості події ;та знаходження відстані; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
25.02 |
|
Множення і ділення в межах 1000 |
||||||
110. |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення властивостей множення на 10 і 100. Обчислення виразів. Розв’язування задач на суму. С. 47-48 №№251-262 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають правила множення і ділення з числами 1 і 0, ділення рівних чисел, множення на 10 і 100; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази; - володіють навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; - спрощують вирази та записують їх; - розв’язують задачі на суму; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про застосування властивостей множення на 10 і 100.. |
26.02 |
|
111. |
Повторення властивостей ділення на 10 і 100. Розв’язування задач на три дії. С. 48-50 №№263-277 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР ГФ |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як множити і ділити на 10 і 100; Діяльнісний компонент: - розв’язують задачі користуючись скороченим записом; - володіють навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; - обчислюють вирази користуючись переставною властивістю; - обирають доцільну мірку для вимірювання величини; - користуються для вимірювання величин інструментами, приладами та іншими засобами; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про множення і ділення на 10 , 100. |
01.03 |
|
112. |
Обчислення буквених виразів на ділення. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач на три дії. С. 51-52 №№278-285 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД ВРНР ГФ |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як обчислювати числові та буквенні вирази на ділення; Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують числові та буквенні вирази на ділення; - знаходять значення виразу з буквенним значенням; - розв’язують задачі за схемою; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над задачами на три дії.. |
02.03 |
|
113. |
Заміна додавання множенням. Обчислення добутку різними способами. Розв’язування задач з зайвими даними. С. 52-53 №№286-297 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як замінити дію додавання на множення; Діяльнісний компонент: - розвʼязують задачу, - відшукують зайве в умові до задачі; - обчислюють вирази з поясненням та зручним для кожного способом; - складають рівності за таблицею; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над зайвими даними у задачі. |
03.03 |
|
114. |
Множення і ділення круглих чисел на одноцифрове число. Знаходження частини від числа. Розв’язування задач. С.54-55 №№ 298-309 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД ВРНР ГФ |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають і називають круглі числа; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - пояснюють та знаходять частку чисел; - обчислюють приклади на ділення; - розв’язують задачі; - користуються формулою обчислення периметра трикутника; Ціннісний компонент: - роблять висновки про знаходження периметра трикутника. |
04.03 |
|
115. |
Математичний диктант. Ділення круглих чисел. Знаходження частини від числа. Розв’язування та порівняння задач. С.56-57 №№.310-318 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД ГФ |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності;
|
Знаннєвий компонент: - знають Діяльнісний компонент: - знаходять частки у виразах; - читають і записують частини у вигляді дробу з чисельником 1; - порівнюють дроби з чисельником 1 за допомогою засобів наочності; - розв’язують задачі за допомогою схем, порівнюють їх; - розрізняють коло і круг; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
05.03 |
|
116. |
Ділення числа на добуток різними способами. Знаходження частки. Розв’язування задач двома способами. С. 57-58 №№319-329 |
ЧДзЧ.В МЗіД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; |
Знаннєвий компонент: - знають , як ділити числа на добуток різними способами; Діяльнісний компонент: - знаходять значення виразів; - працюють над виконанням виразів способом послідовного ділення; - прогнозують результат множення і ділення; - розв’язування задач двома способами та користуючись схемою; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння обчислювати. |
09.03 |
|
117. |
Обчислення виразів способом послідовного ділення. Знаходження частки способом добору. Розв’язування задач. Обернена задача. С.59-60 №№ 330-339 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають спосіб послідовного ділення і спосіб добору; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів способом добору та зручним способом; - розв’язують задачі користуючись таблицями, схемами та скороченими записами ; - складають обернені задачі; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над оберненими задачами. |
10.03 |
|
118. |
Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами за блок-схемами. Складання задач. С. 61-63 №№340-351 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як множити суму на число Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів і перевіряють властивість множення суми на число; - порівнюють вирази; - перевіряють правильність обчислень; - розвʼязують задачі за схематичними малюнками; таблицями; Ціннісний компонент: - аналізують навички табличного множення та ділення. |
11.03 |
|
119 |
Множення суми на число. Складання задач.
|
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; |
Знаннєвий компонент: - знають , як множити суму на число Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів і перевіряють властивість множення суми на число; - порівнюють вирази; - перевіряють правильність обчислень; - розвʼязують задачі за схематичними малюнками; таблицями; Ціннісний компонент: - аналізують навички табличного множення та ділення. |
12.03 |
|
120. |
Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 15*3. Знаходження добутку різними способами. Розв’язування рівнянь і задач. Діаграма. С. 63-66 №№352-362 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають та вміють множити одноцифрове число на двоцифрове; Діяльнісний компонент: - володіють навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; - обчислюють приклади ; - складають та записують їх; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії ; - зчитують дані з схем, діаграм; - розвʼязують задачі за малюнками; Ціннісний компонент: - перевіряють та оцінюють правильність розв’язку задачі. |
15.03 |
|
121. |
Множення числа на суму. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач за малюнками та числовими даними. С. 66-68 №№363-372 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають , як множити число на суму; Діяльнісний компонент: - обчислюють значення виразів за таблицею; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - створюють математичну модель задачі; - знаходять периметр ділянки; - розвʼязують задачі за малюнками та схемами; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
16.03 |
|
122. |
Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 6•14. Розв’язування рівнянь. Задачі на знаходження вартості, кількості, ціни. Робота з календарем. С. 68-70 №№373-382 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; - інноваційність; |
Знаннєвий компонент: - знають та вміють множити одноцифрове число на двоцифрове; Діяльнісний компонент: - складають та розвʼязують задачі за таблицями; - обчислюють вирази з поясненням та на дві дії; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії ; - працюють з календарем; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над виконанням творчих задач. |
17.03 |
|
123. |
Порівняння виразів. Розв’язування і порівняння задач. С.70-72 №№ 383-392 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають поняття вартість, кількість, ціна; Діяльнісний компонент: - обчислюють приклади на дві та три дії; - порівнюють вирази ; - розвʼязують задачі на знаходження вартості, кількості та ціни; Ціннісний компонент: - роблять висновки про роботу над даними та порівнянням виразів. |
18.03 |
|
124. |
Знаходження значень виразів. Обчислення виразів. Розв’язування задач. С. 72-74 №№394-400 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності у галузі природничих наук, техніки та технологій; |
Знаннєвий компонент: - знають , як знаходити значення виразів; Діяльнісний компонент: - знаходять та записують рівності; - розвʼязують задачі за малюнками; - знаходять значення виразу; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
19.03 |
|
125. |
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота. С. д.з. 20 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають , як письмово виконувати множення і ділення Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують вирази письмово; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - дають відповді на запитання за допомогою виразів; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми. |
29.03 |
|
126. |
Діагностична робота 7. Усне множення і ділення в межах 1000.
|
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; |
Знаннєвий компонент: - знають таблиці множення і ділення; Діяльнісний компонент: - обчислюють вирази ; - знаходять значення буквенних та числових виразів із заданим значенням букви; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - застосовують для розв’язування практичних задач правила знаходження однієї з величин; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над буквенними виразами. |
30.03 |
|
127. |
Аналіз діагностичної роботи. Ділення суми на число. Обчислення виразів двома способами. Складені задачі. С. 74-75 №№401-409 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають порядок дій при обчисленнях; Діяльнісний компонент: - володіють навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; - обчислюють вирази двома способами; - розуміють, що ситуація купівлі – продажу описується за допомогою трійки взаємопов’язаних величин: ціна, кількість, вартість; - розвʼязують складені задачі; Ціннісний компонент: - роблять висновки про вміння розв’язувати задачі. |
31.03 |
|
128. |
Обчислення виразів на ділення з дужками. Розв’язування виразів виду 24:2. Рівняння. Розв’язування задач двома способами. С. 75-77 №№410-419 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; |
Знаннєвий компонент: - знають як обчислювати і записувати математичні вирази; Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують вирази з дужками; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії та іншими способами; - обчислюють кругові приклади; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
01.04 |
|
129. |
Вирази на знаходження частки. Розв’язування задач за блок-схемами. С.77-78 №№ 420-431 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як обчислювати вирази із часткою; Діяльнісний компонент: - обчислюють та записують вирази; - розвʼязують задачі за блок-схемами; - визначають тривалість місяця; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про переставний закон множення. |
02.04 |
|
130. |
Кругові вирази. Розкладання чисел на доданки. Знаходження частки. Розв’язування задач. С.79-80 №№ 432-443 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як розв’язувати приклади ланцюжком по колу; Діяльнісний компонент: - розкладають числа на доданки; - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - розв’язують компетентнісно зорієнтовані задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про частку чисел. |
05.04 |
|
131. |
Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач виразом. С.81-82 №№ 444-453 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та вміють перевіряти приклади на ділення прикладами на множення; Діяльнісний компонент: - розвʼязують задачі , складають вирази до них; - обчислюють приклади на дві дії; - перевіряють правильність обчислень; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про складання виразів до задачами. |
06.04 |
|
132. |
Математичний диктант. Два способи обчислення частки. Розкладання діленого на зручні доданки. Розв’язування рівнянь та задач. С. 82-83 №№454-463 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як розкладати ділене на зручні доданки; Діяльнісний компонент: - називають способи обчислення частки; - розкладають ділене на зручні доданки; - розвʼязують рівняння; - розвʼязують складені задачі; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над задачами на знаходження частини від числа та числа за його частиною. |
07.04 |
|
133. |
Обчислення виразів на знаходження частки. Розв’язування задач. С. 84-85 №464-473 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають чому дорівнює ділене і як визначити помилку в обчисленні користуючись правилом; Діяльнісний компонент: - знаходять частку способом добору; - обчислюють вирази способом послідовного ділення; - складають вирази на знаходження частки за таблицею; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про роботу над задачами на знаходження частини від числа та числа за його частиною. |
08.04 |
|
134
|
Чверть суми. Виконання ділення та перевірка множенням. Розв’язування рівнянь, нерівностей. Складання задачі за таблицею. С. 85-86 №№474-483 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; |
Знаннєвий компонент: - знають Діяльнісний компонент: - складають та записують вирази користуючись таблицею; - знаходять чверть від суми; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - розрізняють істинні та хибні числові рівності й нерівності; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними.
|
09.04 |
|
135. |
Перевірка ділення множенням. Розв*язування нерівностей. |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; |
Знаннєвий компонент: - знають Діяльнісний компонент: - складають та записують вирази користуючись таблицею; - знаходять чверть від суми; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - розрізняють істинні та хибні числові рівності й нерівності; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
12.04 |
|
136. |
Знаходження частки способом добору. Розв’язування рівнянь на знаходження дільника. Розв’язування задач. С. 87-88 №№484-494 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як знаходити частку способом підбору; Діяльнісний компонент: - знаходять частку двома способами; - обчислюють вирази на дві дії; - розвʼязують рівняння на знаходження дільника; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - аналізують навички знаходження частки чисел способом підбору. |
13.04 |
|
137. |
Обчислення виразів з остачею. Розв’язування задачі, складання до неї малюнка та таблиці. Числовий промінь. С. 88-90 №№495-504 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , що таке числовий промінь; Діяльнісний компонент: - вміють обчислювати приклади з допомогою числового променя; - розуміють, що остача має бути меншою за дільник; - виконують ділення з остачею; - розвʼязують задачі, складають до них таблиці; - користуються формулою обчислення периметра прямокутника; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про числовий промінь. |
14.04 |
|
138. |
Обчислення виразів ділення з остачею. Розв’язування задач з остачею. С. 92-94 №№505-514 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правило обчислення прикладів з остачею; Діяльнісний компонент: - виконують ділення з остачею; - розуміють, що остача має бути меншою за дільник; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про правильність ділення з остачею. |
15.04 |
|
139. |
Обчислення виразів на частку і остачу. Перевірка ділення з остачею. Робота над задачами. С. 95-96 №№515-523 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як перевірити ділення з остачею; Діяльнісний компонент: - виконують ділення з остачею; - перевіряють правильність ділення з остачею; - розвʼязують задачі у яких два запитання; Ціннісний компонент: - роблять висновки про отримання знання . |
16.04 |
|
140. |
Робота з таблицею. Перевірка ділення з остачею. Розв’язування нерівностей. Робота над задачами. С. 97-98 №№524-533 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР ГФ |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , що таке нерівності; Діяльнісний компонент: - розрізняють числові нерівності та нерівності зі змінною; - виконують ділення з остачею; - будують прямокутник; - користуються формулою обчислення периметра прямокутника; Ціннісний компонент: - роблять висновки про вміння знаходити периметр прямокутника. |
19.04 |
|
141. |
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота. |
ЧДзЧ.В МЗіД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають правила перевірки ділення з остачею; Діяльнісний компонент: - володіють навичкою позатабличного множення і ділення чисел у межах тисячі; - виконують ділення з остачею; - розвʼязують нерівності; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про необхідність знань розвʼязувати нерівності . |
20.04 |
|
142. |
Діагностична робота 8. Усне множення і ділення в межах 1000. Ділення суми на число. Ділення з остачею. |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають Діяльнісний компонент: - виконують ділення з остачею; - застосовують прийоми раціональних обчислень; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту арифметичної дії; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про співвідношення між одиницями довжини. |
21.04 |
|
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням |
||||||
143. |
Аналіз діагностичної роботи. Повторення нумерації трицифрових чисел. Обчислення виразів. Розв’язування задач. С. 98-99 №№534-542 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - компетентності в галузі природничих наук, техніки та технологій; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як визначити загальну кількість сотень, десятків, одиниць у числі; Діяльнісний компонент: - визначають розрядний склад трицифрового числа; - виконують додавання та віднімання письмово; - володіють навичкою усного додавання і віднімання круглих чисел; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - висловлюють судження про нумерацію трицифрових чисел. |
22.04 |
|
144. |
Повторення письмового додавання і віднімання трицифрових чисел. Розв’язування задач. С.100-101 №543-551 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як обчислювати письмово приклади на додавання і віднімання; Діяльнісний компонент: - володіють навичкою письмового додавання і віднімання чисел у межах 1000; - обчислюють усно зручним для себе способом; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - аналізують вміння письмово виконувати приклади на додавання і віднімання. |
23.04 |
|
145. |
Повторення множення на одноцифрове число. Розв’язування задач з буквеними даними. С.101-102 №552-559 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як обчислювати приклади на множення одноцифрового числа; Діяльнісний компонент: - знаходять значення числового виразу та буквеного виразу із заданим значенням букви; - обчислюють приклади на віднімання письмово; - розвʼязують задачі; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про роботу над задачами з буквенними даними. |
26.04 |
|
146. |
Обчислення виразів. Ознайомлення з письмовим множенням. Робота над відрізком. Розв’язування задач. С.102-104 № 560-573 |
ЧДзЧ.В МЗіД РЗД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають , як виконувати множення письмово; Діяльнісний компонент: - обчислюють множення письмово з поясненням; - називають одиниці вимірювання часу (доба, тиждень, година, хвилина, секунда), проміжки часу (місяць, рік) та співвідношення між ними; - вимірюють та креслять відрізок; - розвʼязують задачі Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
27.04 |
|
147. |
Обчислення виразів. Письмове множення трицифрового числа на одноцифрове. Робота над задачами з буквеними даними. С.105-106 №574-585 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як письмово множити трицифрове число на одноцифрове; Діяльнісний компонент: - обчислюють множення письмово з поясненням; - розрізняють та порівнюють рівності та рівняння; - розвʼязують задачі з буквеними даними; - користуються формулою обчислення периметра трикутника; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння знаходити периметр геометричних фігур. |
28.04 |
|
148 |
Повторення вивчених випадків множення. Розв*язування задач з буквеними даними. |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності |
Знаннєвий компонент: - знають , як письмово множити трицифрове число на одноцифрове; Діяльнісний компонент: - обчислюють множення письмово з поясненням; - розрізняють та порівнюють рівності та рівняння; - розвʼязують задачі з буквеними даними; - користуються формулою обчислення периметра трикутника; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння знаходити периметр геометричних фігур. |
29.04 |
|
149. |
Послідовне множення. Письмове множення двоцифрового числа на кругле. Робота з нерівностями та задачами. С.107-108 №586-596 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як множити послідовно; Діяльнісний компонент: - виконують письмове множення двоцифрового числа на кругле; - розрізняють числові нерівності та нерівності зі змінною; - знаходять по два розв’язки нерівностей зі змінною; - розвʼязують задачі ; Ціннісний компонент: - роблять висновки про множення двоцифрового числа на кругле. |
30.04 |
|
150. |
Повторення ділення з остачею. Робота над задачами. Робота з годинником. С.108-109 №597-609 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають , як визначити час за годинником; Діяльнісний компонент: - обчислюють приклади з остачею; - виконують завдання з годинниками; - встановлюють відношення рівності й нерівності між числами й числовими виразами; - розвʼязують задачі на час; Ціннісний компонент: - роблять висновки про важливість знань годинника. |
05.05 |
|
151.
|
Ознайомлення з письмовим діленням. Перевірка дії ділення множенням письмово. Розв’язування рівнянь. Робота над задачами. С.110-112 №610-619 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають , як виконувати ділення письмо; Діяльнісний компонент: - обчислюють приклади на дві дії; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту; - виконують письмове ділення прикладів; - розвʼязують задачі ; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань з теми письмове множення та ділення. |
06.05 |
|
152. |
Письмове ділення трицифрового числа на одноцифрове. Розв’язування задач. С.113-114 №620-630 |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - інноваційність;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як виконувати письмово ділення трицифрового числа на одноцифрове; Діяльнісний компонент: - визначають кількість цифр у частці; - обчислюють приклади на ділення письмово; - розвʼязують задачі за малюнками та скороченими записами;; Ціннісний компонент: - роблять висновки про необхідність вмінь розвʼязувати задачі. |
07.05 |
|
153. |
Повтореня ділення трицифрових чисел на одноцифрові. Розв*язування задач. |
ЧДзЧ.В МЗіД |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як виконувати письмово ділення трицифрового числа на одноцифрове; Діяльнісний компонент: - визначають кількість цифр у частці; - обчислюють приклади на ділення письмово; - розвʼязують задачі за малюнками та скороченими записами;; Ціннісний компонент: - роблять висновки про необхідність вмінь розвʼязувати задачі. |
11.05 |
|
154. |
Усне і письмове знаходження частки. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач. С.114-115 №631-641 |
ЧДзЧ.В МЗіД ГФ |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають , як знайти частку чисел усно та письмово; Діяльнісний компонент: - знаходять периметр прямокутника; - обчислюють приклади на ділення письмово та перевіряють їх множенням; - розвʼязують задачі ; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
12.05 |
|
155. |
Повторення вивчених випадків ділення. Розв*язування задач. |
ЧДзЧ.В МЗіД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як знайти частку чисел усно та письмово; Діяльнісний компонент: - знаходять периметр прямокутника; - обчислюють приклади на ділення письмово та перевіряють їх множенням; - розвʼязують задачі ; Ціннісний компонент: - прогнозують очікувані результати та зіставляють з одержаними. |
13.05 |
|
156. |
Обчислення виразів письмово. Робота з іменованими виразами. Розв’язування задач. С. 642-650 |
ЧДзЧ.В МЗіД ВРНР ГФ |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - культурна компетентність; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають , як перетворювати та знаходити одиниці вимірювання часу; Діяльнісний компонент: - знаходять письмове значення виразів; - розв’язують рівняння на основі правил знаходження невідомого компоненту; - читають та записують рівності; - визначають час за годинником; - будують прямокутник, знаходять його периметр; - розвʼязують задачі Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про будову прямокутника та його периметр. |
14.05 |
|
157. |
Математичний диктант. Короткі записи до задач. Розв’язування нерівностей. С.118-119 №651-658 |
ЧДзЧ.В МЗіД ГФ |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентності; |
Знаннєвий компонент: - знають , що таке скорочений запис до задачі; Діяльнісний компонент: - записують вирази та знаходять їх значення; - розрізняють істинні та хибні числові нерівності; - складають короткі записи до задач; - розвʼязують задачі за малюнками; Ціннісний компонент: - роблять висновки про значення буквеного виразу. |
17.05 |
|
158. |
Обчислення виразів. Дії з іменованими числами. Розв’язування задач із двома запитаннями. С.119-121 №659-667 |
ЧДзЧ.В МЗіД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - підприємливість та фінансова грамотність;
|
Знаннєвий компонент: - знають Діяльнісний компонент: - розвʼязують задачі за таблицею та малюнком; - виконують арифметичні дії з іменованими числами; - вимірюють і порівнюють величини довжин; Ціннісний компонент: - аналізують вміння розв’язувати задачі з двома запитаннями. |
18.05 |
|
159. |
Письмове виконання виразів. Складання задач на збільшення або зменшення числа в кілька разів. Робота з календарем. С.121-122 №668-675
|
ЧДзЧ.В МЗіД ГФ |
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та вміють користуватись календарем; Діяльнісний компонент: - виконують письмове додавання і віднімання прикладів; - складають та розвʼязують задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів; - працюють з календарем; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння користуватись календарем. |
19.05 |
|
160. |
Повтореня вивченого матеріалу. Дії з іменованими числами. |
ЧДзЧ.В МЗіД
|
-математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають та вміють користуватись календарем; Діяльнісний компонент: - виконують письмове додавання і віднімання прикладів; - складають та розвʼязують задачі на збільшення і зменшення числа в кілька разів; - працюють з календарем; Ціннісний компонент: - усвідомлюють важливість знань про вміння користуватись календарем. |
20.05 |
|
161. |
Узагальнення й систематизація вивченого матеріалу. Самостійна робота. |
ЧДзЧ.В МЗіД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як виконувати множення і ділення письмово; Діяльнісний компонент: - обчислюють письмово приклади на множення; - виконують письмово приклади на ділення; - розв’язують задачі; Ціннісний компонент: - аналізують та закріплюють здобуті знання. |
21.5 |
|
162. |
Підсумкова діагностична робота № 9.
|
ЧДзЧ.В МЗіД
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають , як письмово обчислювати приклади на додавання і віднімання; Діяльнісний компонент: - записують числа, як суму розрядних доданків; - обчислюють вирази на дві дії; - будують прямокутник та знаходять периметр; - розв’язують задачу; Ціннісний компонент: - роблять висновки про отримані знання. |
24.05 |
|
163. |
Аналіз підсумкової діагностичної роботи. Завдання з логічним навантаженням. С. – 124, №№ 1- 4.
|
ЧДзЧ.В МЗіД ГФ
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують завдання з логічним навантаженням; Діяльнісний компонент: - утворюють та записують нові числа; - читають і записують частини у вигляді дробу з чисельником 1; - розв’язують складені сюжетні задачі; - називають елементи геометричних фігур; - записують назви геометричних фігур; Ціннісний компонент: - роблять висновки про отримані знання. |
25.05 |
|
164 |
Завдання з логічним навантаженням. С. – 125, №№ 5-8. |
ЧДзЧ.В МЗіД ГФ
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - навчання впродовж життя |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують завдання з логічним навантаженням; Діяльнісний компонент: - утворюють та записують нові числа; - читають і записують частини у вигляді дробу з чисельником 1; - розв’язують складені сюжетні задачі; - називають елементи геометричних фігур; - записують назви геометричних фігур; Ціннісний компонент: - роблять висновки про отримані знання. |
26.05 |
|
165. |
Завдання з логічним навантаженням. С. – 126, №№ 9-12.
|
ЧДзЧ.В МЗіД ГФ
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою; - громадянська та соціальна компетентність; |
Знаннєвий компонент: - знають та виконують завдання з логічним навантаженням; Діяльнісний компонент: - розв’язують сюжетні задачі, - називають елементи геометричних фігур; - знаходять периметр трикутника; - користуються знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; - порівнюють величини: масу, місткість, час; Ціннісний компонент: - роблять висновки про отримані знання. |
27.05 |
|
166 |
Завдання з логічним навантаженням. С. – 127, №№ 13-17 Узагальнення й систематизація знань. Підсумок за рік. |
ЧДзЧ.В МЗіД ГФ
|
- математична компетентність; - вільне володіння державною мовою;
|
Знаннєвий компонент: - знають та виконують завдання з логічним навантаженням; Діяльнісний компонент: - розв’язують сюжетні задачі, - називають елементи геометричних фігур; - знаходять периметр трикутника; - користуються знанням співвідношень між величинами у навчально-пізнавальних і практичних ситуаціях; - порівнюють величини: масу, місткість, час; Ціннісний компонент: - роблять висновки про отримані знання. |
28.05 |
|
ЧДзЧ.В - «Числа, дії з числами. Величини»,
ГФ - «Геометричні фігури»,
ВРНР - «Вирази, рівності, нерівності, рівняння»,
РЗД - «Робота з даними»,
МЗіД - «Математичні задачі і дослідження».
1