Урок розроблено для учнів 3 класу НУШ. за підручником С. Скворцової за програмою О.Я. Савченко.
Тема. Множимо і ділимо на кругле число. Спосіб послідовного множення та ділення. Розв’язування задач.
Мета: формувати навички множення та ділення круглого числа на одноцифрове, ділення круглого числа на кругле, удосконалювати навички множення та ділення круглого числа на одноцифрове, ділення круглого числа на кругле; актуалізувати сполучний закон множення, вміння застосовувати сполучний закон у множенні на кругле число з використанням прийому послідовного множення; формувати прийом послідовного множення та ділення.
розвивати мислення, математичне мовлення; виховувати охайність.
Обладнання: мультимедійний комплект
Тип уроку:комбінований
Хід уроку
І.Організація учнів до уроку
Ось дзвінок нам дав сигнал,
Працювати час настав.
Тож і ми часу не гаймо,
Урок математики починаймо.
ІІ. Актуалізація опорних знань, навичок і умінь учнів.
На попередньому уроці ви перенесли прийом послідовного множення і ділення, з яким ви познайомились ще при вивченні табличного множення та ділення, на випадки множення та ділення на круглі числа.
Сьогодні ми продовжимо досліджувати прийом послідовного множення та ділення і будемо вчитися виконувати множення та ділення на круглі числа, використовуючи прийом послідовного множення та ділення.
Сьогодні на уроці ви маєте бути уважними до себе для того, щоб відзначити свої успіхі і подолати проблеми, якщо вони є.
7*8-30 = 26 42-21:3 = 35 (92-36):7 = 8 12*4 + 8*4= 80 100-9*9=19
52 +6*8=100 32:8:1=4 15:3*6-10=20 (72-12):10=6 (4*8-20):6 = 2
5 лютого
Класна робота
( Роздаю картки 6 учням, а інші записують математичний диктант).
(Сильний учень виходить до дошки і записує математичний диктант на дошці, інші – у зошити).
– Знайти різницю чисел 17 і 8; (17-8=9)
– збільшити її у 10 разів; (9*10=90)
– зменшити у 3 рази; (90:3=30)
– знайдене число помножити на 10; (30*10=300)
– ми отримали перший множник, другий множник 2, знайти добуток; (300*2=600)
– знайти різницю числа і 250; (600-250=350).
- А зараз я перевірю чи всі правильно виконали завдання. Зараз я буду зачитувати результати, перевіримо чи все вони виконали правильно. А ви візьміть олівець і там, де у вас не правильна відповідь олівцем перекреслюєте і зверху пишемо правильну.
- Підніміть руку ті, у кого всі відповіді правильні.
- Ви молодці.
(Збираю індивідуальні картки)
ІІI. Мотивація навчальної діяльності і повідомлення теми і завдань уроку.
Завдання 1. Знайди значення виразів. (По 2 приклади кожен учень)
IV. Розвиток математичних знань учнів
Завдання 2. Розв’яжи задачу. Склади та розв’яжи обернену задачу.
Завдання 3. Розв’яжи задачу. Користуючись підказками.
Завдання 4. Знайди корінь (розв’язок) кожного рівняння
Завдання 5 стор 43
VІ. Підведення підсумків уроку.
Яким способом міркування при множенні і діленні на кругле число ви користувалися в обчисленнях? Як міркують при множенні і діленні на кругле число способом укрупнення розрядних одиниць; способом послідовного множення або ділення? Що вам дається легко? Над чим ще треба попрацювати?
VII. Домашнє завдання
Повторити табличку множення