Презентація. «Османська імперія. Країни Східної Європи у XVI — першій половині XVIII ст.».8 клас.

Про матеріал

Мета уроку: —Узагальнити та систематизувати, оцінити навчальні досягнення, набуті під час вивчення розділу IV «Османська імперія. Країни Східної Європи у XVI — першій половині XVIII ст.».

Зміст слайдів
Номер слайду 1

«Османська імперія. Країни Східної Європи у XVI — першій половині XVIII ст.». Узагальнення й тематичне оцінювання за розділом IV

Номер слайду 2

Мета уроку: Узагальнити та систематизувати, оцінити навчальні досягнення, набуті під час вивчення розділу IV «Османська імперія. Країни Східної Європи у XVI — першій половині XVIII ст.».

Номер слайду 3

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}I варіант. II варіант1). На яких континентах розташовувалася Османська імперія у період свого розквіту?А) Азія та Америка. Б) Європа та Азія. В) Азія та Африка. Г) Європа, Азія та Африка1). Укажіть форму правління Османської держави в Нові часи. А) монархія. Б) анархія. В) республіка. Г) федерація2). Які держави увійшли до складу Речі Посполитої?А) Литва та Польща. Б) Московська держава та Польща. В) Литва та Московська держава. Г) Кримське ханство та Польща2). На чому ґрунтувалося фільваркове господарство?А) капіталістичні відносини. Б) панщина. В) використання сільгосптехніки. Г) рабська праця

Номер слайду 4

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}I варіант. II варіант3). Як називалася війна Росії та Швеції у 1700—1721 рр.?А) Північна. Б) Шведська. В) Південна. Г) Російська3). Яку назву отримала абсолютна монархія в Московському царстві?А) самодержавство. Б) конституційна монархія. В) релігійна монархія. Г) імперія4) Укажіть московського царя, із правлінням якого пов’язане проведення церковних реформ патріарха Никона.  А) Борис Годунов  Б) Петро I  В) Олексій Михайлович  Г) Михайло Федорович 4) Що сприяло отриманню польською шляхтою права «вільного вето»?  А) Люблінська унія  Б) Битва під Віднем  В) «Великий потоп»  Г) Хотинська війна 

Номер слайду 5

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5)I варіант1 Редут. АЦентральний орган управління, пізніше міністерство;2 Колегія. Бдержавний орган з управління церквою3 Синод. Вчиновник, який керував частиною території;4 Губернатор. Гвійськова споруда, земляне укріплення  Днатуральні та грошові платежі селян феодалам.{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5)II варіант1234 Фільварок. СтрільціЕкспансія Оброк. АБВГпрагнення держави захопити нові території; велике господарство, що ґрунтується на панщині; постійні військові в Московському царстві;натуральні та грошові платежі селян феодалам форма залежності селянина від землевласника.

Номер слайду 6

6). Укажіть, про кого йдеться. За часів його правління Османська імперія досягла вершини своєї могутності. У результаті численних війн значно розширив територію Османської імперії. Реформував адміністрацію, армію, фінанси. Був також меценатом і поетом. Його четвертою дружиною була Порем Султан, яку в Європі знали під іменем Роксолана. А) Аббас ІБ) Селім ІВ) Надір. Г) Сулейман ІI варіант

Номер слайду 7

6). Укажіть, про кого йдеться. Він відзначився в роки царювання Івана IV Грозного. Був фактичним правителем Московського царства за часів іншого царя, який був одружений із його сестрою. Невдовзі Земський собор призначив його на престол. Дотримувався політики централізації держави і посилення царської влади, яку здійснювали його попередники. Спираючись на дворянство, продовжував боротьбу з боярством. Звільнив поміщицькі землі від податків, видав укази про розшук і повернення поміщикам селян-утікачів, про закріпачення закабалених холопів. Роздавав дворянам конфісковані боярські і церковні землі. А) Іван Болотников. Б) Василій Шуйський. В) Борис Годунов. Г) Михайло Романов. II варіант

Номер слайду 8

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}I варіант. II варіант7). Установіть хронологічну послідовність подій. А) проголошення Росії імперією;Б) Полтавська битва;В) Юріїв день;Г) Заснування академії наук.7). Установіть хронологічну послідовність подій. А) проголошення Росії царством;Б) початок правління династії Романових;В) опричнина;Г) Прутський похід.8) Пояснити поняття: Судебник, Сенод, прикази, асамблеї.8) Пояснити поняття: Сенат,колегія,опричнина,Кунсткамера.

Номер слайду 9

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}I варіант. II варіант8) Заповніть таблицю, указавши у відповідному стовпчику порядковий номер поняття або назви. Варшава, 2) Смута,3)бояри, 4) Литовські статути, 5) греко-католики, 6) опричнина, 7) стрільці, 8) Боярська дума.8) Заповніть таблицю, указавши у відповідному стовпчику порядковий номер поняття або назви.1)Москва, 2) сейм,3) створення центральних органів управління — приказів,4) шляхта, 5) фільварок, 6) поява стрілецького війська, 7) уніати, 8) підкорення Сибіру. РІЧ ПОСПОЛИТАМОСКОВСЬКЕ ЦАРСТВО

Номер слайду 10

{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}9). Складіть план відповіді за темою «Реформи Петра І».10). Побудуйте причиново-наслідковий ланцюжок про опричнину за планом: причини — привід — події — наслідки.11). Зобразіть структуру правління Московської держави у вигляді схеми.12). Складіть порівняльну характеристику Османської імперії та Московського царства за самостійно визначеними критеріями.9). Складіть план відповіді за темою «Реформи Івана Грозного».10). Побудуйте причиново-наслідковий ланцюжок про укладення Берестейської унії за планом: причини — привід — події — наслідки.11). Зобразіть структуру правління Речі Посполитої у вигляді схеми.12). Складіть порівняльну характеристику Московської держави та Речі Посполитої за самостійно визначеними критеріями.

Номер слайду 11

pptx
Додано
26 липня 2018
Переглядів
1131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку