ОСНОВНІ АСПЕКТИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ
Номер слайду 2
І. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙАСПЕКТФормування у дітей цілісної і науково обґрунтованої картини світу. Формування громадянської самосвідомості, відповідальності за долю Батьківщини. Прилучення дітей до загальнолюдських цінностей, формування в них правил поведінки, відповідних цим цінностям. Формування у підростаючого покоління креативності, творчої ініціативи як риси особистості. Формування самосвідомості, допомога дитині в самореалізації.
Номер слайду 3
ІІ. МОРАЛЬНО-ЕТИЧНИЙ АСПЕКТ
Номер слайду 4
ІІІ. СВІТОГЛЯДНИЙ АСПЕКТ Школа - це майстерня, де формується думка підростаючого покоління. А. Барбюс
Номер слайду 5
ІV. НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНИЙАСПЕКТВітчизна – це не хтось і десь, Я – теж Вітчизна. І. Світличний
Номер слайду 6
V. ПРЕВЕНТИВНИЙ АСПЕКТЗдоровий спосіб життя;Боротьба з шкідливими звичками;Самовиховання;Формування цілісного колективу. Бесіди на задану тему. Проблемні ситуаціїТренінги. Моделювання. Рольові ігриІнтерактивні вправи. Ваша сила — віра в себе. Ваша свобода — відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності — культура самостворення. А. Смоловик
Номер слайду 7
VI. РОБОТА З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ МАЙЖЕ ВСЕ ВЕЛИКЕ ЗРОБЛЕНО МОЛОДИМИ. Т. РУЗВЕЛЬТ
Номер слайду 8
ПОЗИТИВНА «Я- КОНЦЕПЦІЯ»
Номер слайду 9
СТВОРЕННЯ ТРАЄКТОРІЇ УСПІХУ ОСОБИСТОСТІ ТА КОЛЕКТИВУ Я-ПРОЕКТИЯ-ПОВІДОМЛЕННЯ «ГРАНІ ДОБРА» СИТУАЦІЯ УСПІХУ ВОЛОНТЕРСЬКИЙ К ЛУБ ПРОЕКТ САМОРОЗВИТКУ КОНСТИТУЦІЯ КЛАСУ ПРИНЦИПИ НАШОЇ ВЗАЄМОДІЇ МИ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА ВЕКТОР АКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ (КТС)ВЕКТОР ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВВЕКТОР АКТИВНОЇ ЖИТТЄВОЇ ПОЗИЦІЇФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ТРАЄКТОРІЇАСОЦІАЦІЯ НАШИХ ІНІЦІАТИВПРОЕКТ МОГО УСПІХУ; ТРАЄКТОРІЯ МОГО ЩАСТЯ