І. НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙАСПЕКТФормування у дітей цілісної і науково обґрунтованої картини світу. Формування громадянської самосвідомості, відповідальності за долю Батьківщини. Прилучення дітей до загальнолюдських цінностей, формування в них правил поведінки, відповідних цим цінностям. Формування у підростаючого покоління креативності, творчої ініціативи як риси особистості. Формування самосвідомості, допомога дитині в самореалізації.
V. ПРЕВЕНТИВНИЙ АСПЕКТЗдоровий спосіб життя;Боротьба з шкідливими звичками;Самовиховання;Формування цілісного колективу. Бесіди на задану тему. Проблемні ситуаціїТренінги. Моделювання. Рольові ігриІнтерактивні вправи. Ваша сила — віра в себе. Ваша свобода — відповідальність за власний розвиток. Ваші здібності — культура самостворення. А. Смоловик
СТВОРЕННЯ ТРАЄКТОРІЇ УСПІХУ ОСОБИСТОСТІ ТА КОЛЕКТИВУ Я-ПРОЕКТИЯ-ПОВІДОМЛЕННЯ «ГРАНІ ДОБРА» СИТУАЦІЯ УСПІХУ ВОЛОНТЕРСЬКИЙ К ЛУБ ПРОЕКТ САМОРОЗВИТКУ КОНСТИТУЦІЯ КЛАСУ ПРИНЦИПИ НАШОЇ ВЗАЄМОДІЇ МИ ПРОТИ НАСИЛЬСТВА ВЕКТОР АКТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ (КТС)ВЕКТОР ЦІННІСНИХ ОРІЄНТИРІВВЕКТОР АКТИВНОЇ ЖИТТЄВОЇ ПОЗИЦІЇФОРМУВАННЯ ОСОБИСТІСНОЇ ТРАЄКТОРІЇАСОЦІАЦІЯ НАШИХ ІНІЦІАТИВПРОЕКТ МОГО УСПІХУ; ТРАЄКТОРІЯ МОГО ЩАСТЯ